MuscleMeat

Poll: Wie wint de AC 2010?

Peiling Peiling Wie wint de AC 2010?

• Melvin Anthony

Stemmen: 0 0,0%
  • Roelly Winklaar

Stemmen: 18 13,2%
  • Branch Warren

Stemmen: 48 35,3%
  • Dexter Jackson

Stemmen: 10 7,4%
  • Hidetada Yamagishi

• Johnnie Jackson

• Phil Heath

Stemmen: 29 21,3%
  • Kai Greene

Stemmen: 25 18,4%
  • Robert Piotrkowicz

Stemmen: 2 1,5%
  • Ronny Rockel

• Tarek Elsetouhi

• Toney Freeman

Stemmen: 1 0,7%
  • Sergey Shelestov

Stemmen: 3 2,2%

• Totaal stemmers
    136
  • Peiling gesloten .
Phil Heath

Phil en Kai hebben Dex nog NOOIT verslagen he. Dus om Dex buiten de mix te laten is onmogelijk.

Ik sluit Dex zeker niet uit maar gezien de O Geef ik hem de minste kans van de 4 top guys. Aan de andere kant op de Arnold waarderen ze een pleasing fysiek eerder als op de O d8 ik. Damn nu ga ik ook weer twijfelen :o

Ik ben zelf benieuwd wat Roely gaat doen daar, hoe houdt hij zich staande tussen dat geweld. Die jongen heeft nog veel potentie dat zeker.

1. Warren
2. Dexter
3. Phil
4. Kai

Kai had bij de Olympia de fout gemaakt door te denken dat hij zoals Dexter moest erbij staan.
Minder massa, meer conditie. En die fout gaat hij nu rechtzetten denk ik door zijn verloren massa
en nog wat extra erbij te plakken. Ik denk dat hij een goede kans maakt eigenlijk.

ben benieuwd naar dorian zijn huidige fysiek

---------- Toegevoegd om 20:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:36 ----------

verkeerde topic, had 2 tabbladen open staan

Dexter gaat m gewoon weer pakken jongens, let maar op.

heath

Ik ben positief ingesteld. Roelly 4 tha win!!!!1!!

De top 3 is denk ik Heath, Jackson en Greene. Welke volgorde precies weet ik niet, maar ik hoop op Heath als winnaar. Het zou fantastisch zijn als Winklaar in de top 6 eindigt.

1.branch
2.heath
3.dexter
4.kai

De rest ligt open

Laatst bewerkt:
Kai had bij de Olympia de fout gemaakt door te denken dat hij zoals Dexter moest erbij staan.
Minder massa, meer conditie. En die fout gaat hij nu rechtzetten denk ik door zijn verloren massa
en nog wat extra erbij te plakken. Ik denk dat hij een goede kans maakt eigenlijk.

check voor de gein eventjes de conditie van Kai op de Arnold van vorig jaar. Gort en grot droog, vooral goed te zien op zijn rug (enorme kerstboom etc).

Dexter zijn prestatie is dat hij elke wedstrijd op het juiste moment lijkt te kunnen pieken.

Ik hoop Kai, ik denk Phil of Branch.

1. dexter jackson (volgens mij komt hij droger dan ooit, heb zijn gezicht nog nooit zo ingezonken gezien. Daarnaast heeft hij al 3 keer de ac gewonnen)
2. phil heath
3. kai greene
4. branch warren
5. toney freeman
6. roelly winklaar
7. ronny rockel
8. melvin anthony
9. hidetada

Van roelly ben ik niet 100% zeker, maar als hij in topshape komt is top 6 zeker mogelijk. Verder durf ik te wedden dat branch niet op 1 komt NOOIT!!

wie kai buiten de top 3 zit is gek

kai is tot het gaatje gegaan, verdedigt zijn titel, en kan wel wat cash gebruiken na zijn olympia optreden...

deze kerel heeft ongekende massa, posings, en staat knetterdroog
hier kan branch , heath niet tegenop

dexter jackson lijkt me de uitgewezen kandidaat om het het Kai greene moeilijk te maken

Terug
Naar boven