AndroidHealthClinic

Portier neergeschoten voor discotheek Amsterdam

Bezoekers in dit topic

flex_extreme

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
14 mei 2005
Berichten
195
Waardering
0
Lengte
1m88
Massa
129kg
(Novum) - Bij een schietpartij voor een discotheek in Amsterdam-Noord is zondagochtend een portier neergeschoten. De man is overgebracht naar een ziekenhuis, laat een woordvoerder van de politie weten.

De schietpartij voor de club aan het Buikslotermeerplein gebeurde rond 09.30 uur. Het slachtoffer is volgens de woordvoerder aanspreekbaar. De dader is ontsnapt.

De portier werd neergeschoten voor de deur van een pand met twee discotheken. Een daarvan is discotheek Club Latido, waar eind oktober bij een afterparty 150 aanwezigen werden aangehouden op grond van de Opiumwet. De meeste arrestanten werden opgepakt omdat ze geen legitimatiebewijs bij zich hadden, elf verdachten hadden drugs op zak. Latido werd daarna gesloten. De neergeschoten portier werkte voor de andere discotheek.
 
heeft ie nog mazzel gehad. hoorde dat hij 3 maal beschoten is.
 
portier heeft toch een kogelvrijvest?
 
Sommige bedrijven hebben dat voor hun werknemers over, andere bedrijven niet. En dan moet een beveiliger zon vest uit zn eigen zak betalen als hij er 1 denkt nodig te hebben.
 
Sommige bedrijven hebben dat voor hun werknemers over, andere bedrijven niet. En dan moet een beveiliger zon vest uit zn eigen zak betalen als hij er 1 denkt nodig te hebben.

Politie ambtenaren krijgen dit ook niet vergoed voor zover ik weet.
 
Politieagenten lijkt mij van wel hoor. Of ze hebben ze iig tot hun beschikking ( in de auto ofzo )
 
Politie ambtenaren krijgen dit ook niet vergoed voor zover ik weet.

Wel,alle politieambtenaren(nooddienst) krijgen een always on safety veiligsheidvest.
Dat werd mij in ieder geval verteld op de academie,steek en kogelwerende witte lichte vesten die je de hele door kunt dragen genaamd Het Nederlandse Politievest (2e type). Wij zouden die wel gratis krijgen, maar of het nou 100% is doorgevoerd weet ik niet
 
Ik vind eigenlijk als je als portier in amsterdam of Rotterdam staat altijd een vest moet krijgen van je werkgever.
 
Als je geen vest krijgt, koop je hem toch zelf??? Of is je leven geen 350 euro waard?

Schijnt dat het ging om een geweigerd klant, die evn zijn frustratie kwam afreageren.:rolleyes:
 
Als je geen vest krijgt, koop je hem toch zelf??? Of is je leven geen 350 euro waard?

Schijnt dat het ging om een geweigerd klant, die evn zijn frustratie kwam afreageren.:rolleyes:

Goed zittend en ventilerend kogelwerend vest kost gemiddeld meer...
 
Politie ambtenaren krijgen dit ook niet vergoed voor zover ik weet.

Politieagenten die in de noodhulp(112-meldingen) werken hebben standaard een zwart kogelwerend vest in de auto liggen.

Alle agenten hebben een wit veiligheidsvest gekregen die ze onder het overhemd kunnen dragen. Dit veiligheidsvest is steekwerend. Ook zou hij een bepaald kaliber moeten tegenhouden, maar dat betwijfel ik. Het veiligheidsvest is niet verplicht om te worden gedragen.
 
[Link niet meer beschikbaar]


Hierboven staan de prijzen van beschermvesten.





Klote weer jongens, zeker als het medewerker van andere disco(club) is.
 
Als je geen vest krijgt, koop je hem toch zelf??? Of is je leven geen 350 euro waard?

Schijnt dat het ging om een geweigerd klant, die evn zijn frustratie kwam afreageren.:rolleyes:

Voor dat je een goed vest terug verdiend hebt (goed vest kost meer dan dat ) dan ben je wel een tijdje verder.Kun je beter geen portier worden of het leven op het spel zetten kan ook.
 
Goed zittend en ventilerend kogelwerend vest kost gemiddeld meer...


Valt ook nog eens te zien met wat voor wapen je beschoten wordt... kogelvrije vest is niet bestand tegen bvb kalashnikov (of hoe men dat ook schrijft :))
 
Dit kreeg ik zondag middag al te horen.. Zou indd gaan om een geweigerde bezoeker? 't moet niet gekker worden..

Zelf draag ik een Hagor klasse 3 steek/kogel werend vest. Zou tot .357 tegen moeten houden.. daar gaan we dan ook maar vanuit!
 
Laatst bewerkt:
Ja, want iedereen heeft tegenwoordig een volautomatische kalashnikov..
 
Back
Naar boven