AndroidHealthClinic

Positionering Vlaamse partijen

Wereldtopic.

• Topic Starter Topic Starter
Misschien niet voor een Hollander. Bij jullie zou niemand dat erg vinden, zo links het maar kan zijn, zolang er maar rekening wordt gehouden met de gevoelens van de dieren.

go dedecker met de uitholling van vlaanderen :thumb:

Het rode leger staat al bij jullie grenzen.

Ik vind het übergay dat er niets overblijft tussen het centrum en het Vlaams Belang.
NVA, VLOT vergeten? Stemmen voor Vlaams Belang is trouwens vrij zinloos aan het worden, ze worden toch genegeerd. Maar dat is Belgische democratie, verder een prima land hoor :cool:

Je hebt wel gelijk als je zegt dat België erg links aan het worden is.
Maar ertussen in zit nog de N-VA. Daar ga ik dan ook voor stemmen.

nva is een bende klungels, veel bla bla maar zoals je ziet weinig boemboem

hetzelfde met die pipo met z'n rare haar in nl hoor

Yep dat weet ik, maar ik doelde op het feit dat er waarschijnlijk geen grote achterban is voor de ruimte tussen enerzijds centrum en anderzijds vlaamsbelang, anders zou hier toch wel op ingespeeld zijn inmiddels.
Maar ik kan het mis hebben.

nee die dikke vd nva, denk de voorzitter of zo, en natuurlijk dedecker vroeger veel praatjes maar nu zo stil als wat

nee die dikke vd nva, denk de voorzitter of zo, en natuurlijk dedecker vroeger veel praatjes maar nu zo stil als wat

Tjah, als je niet links bent en je wilt je stem niet weggooien, heb je niet meer veel keuze hier in België.

face it, vlaanderen word (gelukkig) nooit onafhankelijk en rechts heeft z'n tijd hier gehad, kunt best centrum worden dan (cd&v)

Terug
Naar boven