Heten Teddy
Cool Novice
- Waardering
- 1
Ik vind het übergay dat er niets overblijft tussen het centrum en het Vlaams Belang.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
NVA, VLOT vergeten? Stemmen voor Vlaams Belang is trouwens vrij zinloos aan het worden, ze worden toch genegeerd. Maar dat is Belgische democratie, verder een prima land hoorIk vind het übergay dat er niets overblijft tussen het centrum en het Vlaams Belang.

Ik vind het übergay dat er niets overblijft tussen het centrum en het Vlaams Belang.
hetzelfde met die pipo met z'n rare haar in nl hoorZegt genoeg over hoe men in Belgie denkt lijkt me. Maar ik zal me verder niet met dit topic bemoeien want daarvoor weet ik te weinig af.
nva is een bende klungels, veel bla bla maar zoals je ziet weinig boemboem
hetzelfde met die pipo met z'n rare haar in nl hoor
zag ze juist in terzake alsof ze pak slaag hadden gekregenHoe kom je bij deze conclusie?
Ik vind het de enigste rechtse partij die nog overblijft, de idioten van het VB niet meegerekend.
zag ze juist in terzake alsof ze pak slaag hadden gekregen
nee die dikke vd nva, denk de voorzitter of zo, en natuurlijk dedecker vroeger veel praatjes maar nu zo stil als wat