Fitness Seller

Positionering Vlaamse partijen

ergens een meerderheid halen is genoeg, nooit lijkt me dus nogal sterk uitgedrukt.

Het zal misschien volgende lokale verkiezingen ergens wel gebeuren. Big deal. Mensen moeten zelf weten wie ze hun gemeente laten besturen. En als meer dan 50% van de mensen vindt dat het VB dat het beste kan, moeten ze die ook een kans geven.
Voor alle duidelijkheid: ik ben totaal geen voorstander van het VB en vind hen over het algemeen een bende domme populisten.

dat was geen "mening" maar een xenofobe opmerking waarvoor je "normaal" strafpunten krijgt :rolleyes:

Dat was zeer zeker wel MIJN mening !!!

Wie ben jij om te beslissen hoe mijn mening eruit ziet / moet zien ???
Jij kan toch niet voor mij uit maken wat ik van de mentaliteit van meerendeel vd mensen daar vind ???
En zo exentriek was dat ook niet ; Iedere keer als ik daar ben moet ik mijn beste frans uit de kast halen om te kunnen communiceren , omdat meerendeel t vertikt om NL te spreken terwijl ze dit maar al te goed kunnen .
En dat van lui zijn dat is gewoon een ervaring die je krijgt als je met mensen werkt ; overwerken was gewoon een taboo :D en als die cijfers dan ook nog eens bekend worden dan is een mening snel gevormd he :rolleyes: .
Maar goed laat maar zien dat mijn mening niet goed gebaseerd is en toon ff wat tegenstellingen of
met andere cijfers die aantonen dat de werkeloosheid daar niet véél hoger is ,
of dat er wel degelijk een hogere / evenredige economie is dan in vlaanderen ,....

Maar ik kap hiermee , want dit is volkomen off topic !!

Laatst bewerkt:
so what? niemand wil ermee samenwerken, zelfs nva niet

Dit is niet waar. De N-VA wil op voorhand geen afspraken maken of in een kartel met Vlaams Belang stappen. Maar indien er een situatie is na de verkiezingen en N-VA zou met Vlaams Belang kunnen samenwerken, en VB doet serieuze tegemoetkomingen, dan is een samenwerking van de zijde van N-VA mogelijk.

• Topic Starter Topic Starter
Goede reclame maak jij hier. Nu ga ik er alvast nooit op stemmen.:cool:

Dit is niet waar. De N-VA wil op voorhand geen afspraken maken of in een kartel met Vlaams Belang stappen. Maar indien er een situatie is na de verkiezingen en N-VA zou met Vlaams Belang kunnen samenwerken, en VB doet serieuze tegemoetkomingen, dan is een samenwerking van de zijde van N-VA mogelijk.
dat denk ik niet, den geert zou dat nooit doen

N-VA is een communautaire partij en de splitsing van België zegt me absoluut niets. En wie voor VLOTT stemt is een closet Vlaams Blokker.
Er zou gewoon een partij moeten zijn die geen VB-gezeik verkoopt maar zich wel economisch een beetje zinvol gematigd rechts positioneert.

Als ik naar je avatar kijk weet ik genoeg. Het is misschien totaal 'out of question', maar die linkse rakker heeft vele meer slachtoffers gemaakt dan de persoon (Hitler), die o zo hard aan het VB gelinkt wordt. Is geen pleit voor Hitler, neo-nazisme of wathever. Het is gewoon een vaststelling, die vele mensen niet kennen o.w.v de Eurocentristische houding.

Mijn avatar is voor de grap, ik ben zelf centrum-rechts. En waarom zou je het mogelijk "gelukkig" kunnen vinden dat ik nooit op jouw partij ga stemmen?

Zo, ik ben tevreden met de keuze van NVA, het is jammer dat het zo is moeten lopen maar met die Dedecker valt toch niet normaal te werken, hij weet altijd wel sappige verhalen in de media te brengen, maar op zulke manier politiek voeren i gewoon niet haalbaar, in geen enkele partij. NVA kan nu weer een sterk front vormen samen met CD&V om paars eens hard aan te pakken.

Ik ben het helemaal met je eens Big_T. Ik heb bij deze beslissing van de N-VA ook veel respect voor Bart De Wever, die openlijk de volle verantwoordelijkheid voor deze vergissing op zich neemt. Tenminste één politicus die de schuld bij zichzelf durft te zoeken, en het niet op een ander steekt !!!

Ik ben het helemaal met je eens Big_T. Ik heb bij deze beslissing van de N-VA ook veel respect voor Bart De Wever, die openlijk de volle verantwoordelijkheid voor deze vergissing op zich neemt. Tenminste één politicus die de schuld bij zichzelf durft te zoeken, en het niet op een ander steekt !!!

Dat is inderdaad waar, maar de NV-A lijdt er wel serieus gezichtsverlies door.

yep de schoothondjes van cd&v

yep de schoothondjes van cd&v
Bwa, als partij in Belgie is het gewoon moeilijk om van 0 naar groot te gaan als je zit met die onzinnige kiesdrempel dus ik snap het goed dat ze gewoon met cd&v willen meegaan ipv een langzame dood te sterven met Dedecker en in het 'Vlaams Belang straatje' terecht te komen.

Dat dit een misstap was valt niet te ontkennen, maar dat heeft Bart ook toegegeven en voor zijn rekening genomen. Ik heb respect voor mensen die leren uit vallen en opstaan en dit later zelf toegeven!

Wat mij eventueel ten zeerste zou aanspreken is een partij die hamert op het stopzetten van de verkoop van activa van de overheid, zoals men nu met het Afrikamuseum van plan is. Misschien een mooie troef voor CD&V-N-VA?

Terug
Naar boven