mack10
Massive Warrior
- Waardering
- 1.820
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Langdurig on gaan, een protocol met 8-10 weekse groeifases en korte onderhouds/endocriene stabilsatie fases. Dit werkt als een trein voor mij plus ik hoef mijn doseringen tijdens groeifases niet te verhogen terwijl ik steeds massa blijf pakken (dwz de afgelopen 9 maanden heb ik mijn doseringen niet verhoogd). Als ik zie met welke doseringen en producten jij momenteel werkt dan denk ik, zonde van je geld en cardiovasculairesysteem want dat heb je echt niet nodig bro. PB me anders even voor meer info!
Dat die 8 iu niet voor je PCT bedoeld was had ik inmiddels wel begrepen hoor.
2010;
Start 108 kg bij 12% na 4 maanden off te zijn geweest en een lichte terugval gehad in verhouding tot mijn shape in 2009, besloten in overleg met endocrinoloog om over te stappen op TRT in combinatie met groeifases omdat dit de meest verantwoorde keuze van AAS gebruik is op de lange termijn. Dat wil zeggen, in mijn bescheiden opinie en die van mijn endocrinoloog.
Week 1-14: 500 mg test e. + 900 mg bold, netto winst 5 kg, laatste keer dat ik test met iets anders stack dan DHT varianten. Ging voor een clean bulk met een 7-daagse split. Eindgewicht 113 kg
Week 14-20: 250 mg test e, onderhoudsfase, voeding aangepast, training naar high volume, meer cardio geïmplementeerd. Vocht kwijtgeraakt, wat vet kwijtgeraakt, endocriene systeem laten stabiliseren. Bloedwerk laten doen op TRT/onderhouds dosis van 250 mg test. Was ontevreden met name over oestradiol/prolactine en rode bloedlichaampjes plus de veeeeelste hoge vrije testosteron(119 ng/mmol) en besloot de volgende onderhoudsfase opzoek te gaan naar een andere combinatie met gunstigere/gezondere bloedspiegels. Ben op gewicht gebleven, vocht kwijtgeraakt en een procentje of 2 aan BF.
Startgewicht; 113 kg
Week 20-24: winstrol tabs 60 mg dag
Week 20-28: test e 1000 mg per week
Doel was clean bulk waarbij ik niet over de 14/15% BF zou geraken. Training bestond uit een 6 daagse split met accenten op mijn zwakkere spiergroepen en FST-7 geïmplementeerd in de grote spiergroepen. Om de 3 weken bloedwerk gedaan. Ik eindigde in week 28 op 119 kg.
Week 28-32: 60-70 mg test e per week + 100-150 mg mast. e.
Wederom ander voedingspatroon, hoog volume trainingschema, minder compounds, meer cardio etc. Raakte praktisch al mijn overtollig vocht kwijt en misschien een procentje vet, vasculariteit nam sick toe en bleef op 119 kg. Bloedwerk na 4 weken kwam enorm gunstig terug, alles was gestabiliseerd en de SHBG/test/prolactine/oestradiol ratio was perfect. Goeie endogene IGF-1 productie natuurlijk in synergie met de AS maar goed. Rodebloedlichaampjes mooi binnen de referentie range, chollesterol perfect. Dit is wat mij betreft de combinatie voor een bridge/onderhoudsdosering.
Week 32 - tot heden, 1000 mg test e + 70 mg winstrol per dag, minder clean bulk dieet, gewicht nu 122 kg, begin nu aan mijn major en zal na deze groeifase zeker 6-7 maanden geen groeifase meer doen. Doel is nog wat kilo's te pakken en vervolgens mijn prioriteit even bij de major te leggen en op onderhoud te gaan. 8-9 maaltijden per dag en 6 dagen en daarnaast cardio is gewoon niet haalbaar.
HCG protocol heb ik vast wel eens eerder vermeld, ik zet eens in de 2 maanden 1000 iu en heb totaal geen last van testiculaire atrofie.
Hoop het zo voldoende voor je uit de doeken gedaan te hebben David. Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust.
Om de capaciteit van mijn spijsverteringsstelsel om eiwit op te nemen zo optimaal mogelijk te benutten. Dit geld niet alleen voor eiwit trouwens, maar voor de meeste nutriënten.
Zeer fascinerend.
Denk je dat de 'bridge' van een lage dosering test met mast de gunstige bloedwaarden hebben bewerkstelligt?
---------- Toegevoegd om 10:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:32 ----------
Ja.
Langdurig on gaan, een protocol met 8-10 weekse groeifases en korte onderhouds/endocriene stabilsatie fases. Dit werkt als een trein voor mij plus ik hoef mijn doseringen tijdens groeifases niet te verhogen terwijl ik steeds massa blijf pakken (dwz de afgelopen 9 maanden heb ik mijn doseringen niet verhoogd). Als ik zie met welke doseringen en producten jij momenteel werkt dan denk ik, zonde van je geld en cardiovasculairesysteem want dat heb je echt niet nodig bro. PB me anders even voor meer info!
Dat die 8 iu niet voor je PCT bedoeld was had ik inmiddels wel begrepen hoor.
Bump voor Seeker, dit topic is wat je zoekt, hoop dat je de info vind die je zocht!