AndroidHealthClinic

Post hier je favo oldschool bb foto's

Dit is de rede waarom ik aan BB doe....facking prachtig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[afbeelding niet meer beschikbaar]

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Squat

arnold%2Bsquatting.jpg

dave-draper-squat.jpg

med_1168555611-dsquat.jpg

draper-front-squats.jpg

squat-franco-colombu-arnold-schwarzenegger-ken-waller.jpg

SQUATS8_jpg.jpg

allemachtig die knietjes zullen boeten daarvoor!
ass to the grass sante!

larry-scott.jpg

scott7.jpg

Ik vind dit prachtig, zo zou ik er heel graag uit willen zien,maar weinig kans.

Echt prachtige fysieken :thumbs: En allemaal met een perfecte taille. Jammer genoeg zie je dat vandaag de dag niet meer.

Hoe zit dat dan met dat verschil in taile??
Ik zie wat je bedoeld maar vraag me af hoe dat komt.
Heb wel gelezen dat het iets met roids te maken heeft maar de ouwe generatie gebruikte toch ook.

Hoe zit dat dan met dat verschil in taile??
Ik zie wat je bedoeld maar vraag me af hoe dat komt.
Heb wel gelezen dat het iets met roids te maken heeft maar de ouwe generatie gebruikte toch ook.

grote hoeveelheden hgh, zorgt voor orgaan groei.

Heeft iemand geen kuurschema's van die oude pro's? Moest ik ooit eentje willen zetten dan weet ik meteen welke te nemen ( in mindere hoeveelheden :') ) , want iig een gut wil toch niemand..

Heeft iemand geen kuurschema's van die oude pro's? Moest ik ooit eentje willen zetten dan weet ik meteen welke te nemen ( in mindere hoeveelheden :') ) , want iig een gut wil toch niemand..

alsof dat zulke goede schema's waren je gaat toch ook niet Arnold's trainingschema gebruiken omdat je dan net zoals hem wordt

middelste staat er goed bij

owja en arnie ook :P

alsof dat zulke goede schema's waren je gaat toch ook niet Arnold's trainingschema gebruiken omdat je dan net zoals hem wordt
ja dan neem je ook niet dat schema precies over wat hun gebruikte, maar kan je wel naar de middelen kijken en dat doseren op jou behoeftes

• Topic Starter Topic Starter
discussie over AS e.d. mag wel in ander topic... hier graag foto's:p

6rhmrs.jpg

2625736096_43a3062fc0.jpg

Terug
Naar boven