- Waardering
- 10.367
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zonde om te knoeien, behalve zo je mond in.
Zo houd ik dit topic in leven@Loca
De laatste drie cheats hier staan op jouw naam, in korte tijd ook nog. Friet, fudge, brownie(?). Lekker op dreef!
Vakantie dieet?
Haha is ook elke vrijdag mijn cheat, maar dan met Havana club
Steeds Havana? Ik koop telkens wel een andere fles om wat te experimenteren, maar drink te weinig (nu op vakantie een fles op een week, maar normaal maar 1 glas om de 3 a 4 weken) om veel te vergelijken.Haha is ook elke vrijdag mijn cheat, maar dan met Havana club
Geniet ervan

Zoals bij vele dranken zijn de oudste en donkerste, dus bruine ipv witte rum, de sterkste van smaak. Maar ook de lekkerste vind ik zelf.Sprak gisteren een dame, die als ze dronk ook voor rum ging. We raakten in gesprek nav de vraag of Chouffe Houblon lekker is, dat vind ik wel, maar is vrij hoppig. Zij ging voor Bacardi maar vertelde dat d'r moeder liever Captain Morgan dronk.
Is rum een aquired taste en wat is een goede om het eens te proberen?
Ik heb er niets mee, mogelijk komt dat niet, maar ben er altijd wel voor om iets te proeven. Whisky, ook peated, vind ik vaak wel lekker. Bittere smaken ook.
Deze al eens op? Lijkt me lekker. Drinken jullie het altijd puur?Zoals bij vele dranken zijn de oudste en donkerste, dus bruine ipv witte rum, de sterkste van smaak. Maar ook de lekkerste vind ik zelf.
Als je wil proeven kan je met een Havana niet verkeerd doen, de captain morgan's zijn wat kruidiger.
Maar zoals eerder aangegeven drink ik te weinig om een goede mening over smaken te vormen.
Hoe mijn pet staat, vaak puur maar ook soms met een ijsblokje, limoen en cola.Deze al eens op? Lijkt me lekker. Drinken jullie het altijd puur?
Je duim is bijna groter dan die dingetjes
@NobodySpecial hij heeft eindelijk geluisterd naar je