XXL Nutrition

Post je sixpack

Dan kan je nog altijd een boardsponsor of suppleverancier benaderen en vragen of zij er ook een waardebon van 75 euro bijdoen aan supps.

Heb je de prijs weer verdubbeld.

Maar wie zegt dat het om groot gaat?

Ik kan die vraag ook ombuigen, wat is er leuk om zoveel te bespreken op een bodybuilding forum. Het triggert ons toch om hetgeen te laten zien waaraan we werken. Ik denk dat een enkeling een sixpack of een breed lichaam puur voor zichzelf creëert.

Het gaat toch uiteindelijk om de uiterlijke vertoning ervan...

Ik denk dat je hier mee de plank goed mis hebt geslagen.
Deels waarheid voor sommige maar het grote deel echt niet.

En goed laten zien met foto`s van deelnemers wie er allemaal meedoen op www. pagina en aangeven wanneer de winnaars bekend worden gemaakt. Kortom zo`n actie moet je goed neerzetten gast. Nu is het allemaal veels te vaag.

• Topic Starter Topic Starter
Ik denk dat je hier mee de plank goed mis hebt geslagen.
Deels waarheid voor sommige maar het grote deel echt niet.

Dus jij bent van mening dat een sixpack puur voor jezelf creëert?

---------- Post toegevoegd Tue 3 Jan 2012 om 10:54 ----------

En even goed aangeven met foto`s van deelnemers wie er allemaal meedoen op www. pagina en aangeven wanneer de winnaars bekend worden gemaakt. Kortom zo`n actie moet je goed neerzetten gast. Nu is het allemaal veels te vaag.

Website: wwww.facebook.com/in2sports

Het is de bedoeling dat je op het prikbord je foto van je sixpack toont. De sixpack die uiteindelijk de meeste likes in de maand januari verzameld ontvangt 75 euro die vrij is te besteden aan wat men zelf wilt.

( uiteindelijk zullen de sixpacks een album krijgen, om het overzichtelijker te maken )

De 'mooiste' sixpack wint..

Maar wie zegt dat het om groot gaat?

Niet om je initiatief af te kraken, daar zeg ik niets over. Maar een sixpack is easy en met een sixpack alleen krijg je al meer dan genoeg credits van de gemiddelde mens in het dagelijkse leven terwijl het niet speciaal is als je niet over je hele lichaam flink gespierd bent. Vandaar deze reacties ;)

Voorbeeldje:

I2S_Sixpack_DEF.jpg

Hoe je dit topic opent vind ik prima, maar je argumentie daarna is erg warrig en onsamenhangend.
Als je serieuze zaken als topsport gaat koppelen aan zoiets als "show youre abs for prices" en kreten roept als "Het gaat toch uiteindelijk om de uiterlijke vertoning" dan kom je niet echt sterk over.
En creer je zeker op dit forum niet echt veel animo.
Aan de andere kant vind ik die aanpak om eens verder te kijken dat de nietszeggende NOS interviews wel goed idee. Dus ik blijf het wel volgen.

Praat anders met je zakenpartner/pagina-eigenaar hoe hij er over denkt die is tenslotte ook topsporter is geweest...;)

kzie het nu al voor me:

1 ste plaats : 1m92, 70 kg
2de plaats : 1m80 69kg
etc...

wat een faalinitiatief, het ergste is dat dit geen getroll is maar dat TS het blijkbaar echt meent.

kzie het nu al voor me:

1 ste plaats : 1m92, 70 kg
2de plaats : 1m80 69kg
etc...

wat een faalinitiatief, het ergste is dat dit geen getroll is maar dat TS het blijkbaar echt meent.

Het is geen bodybuilder wedstrijd....

Show your sixpack, get the most likes and win, moeilijker wordt het niet volgens mij.

Dus jij bent van mening dat een sixpack puur voor jezelf creëert?

Jij zegt een sixpack en/of een breed lichaam.
Ik ben er van overtuigt dat 9 van de 10 bb'ers hier het toch echt voor zich zelf doen (even de ecto's die januari beginnen om een beachboy te worden uitgezonderd).

Jij zegt een sixpack en/of een breed lichaam.
Ik ben er van overtuigt dat 9 van de 10 bb'ers hier het toch echt voor zich zelf doen (even de ecto's die januari beginnen om een beachboy te worden uitgezonderd).

Dat is duidelijke taal, ik had dat niet helemaal zo ingeschat!

Denk stiekem dat je rond de verkeerde tijdstip aan komt zetten met dit. Aangezien de meeste zich met kerst en oud/nieuw hebben lopen volbunkeren.

en dan kom je op homorukvoer.nl zeker

Inb4 MuscleWorkship.

qqsvte.png

Ik win volgensmij gewoon automatisch, aangezien ik de enigste ben die hieraan meedoet xD
Foto van een jaar geleden, 60 kilo:roflol:

Zo, 1 foto ..netjes ;)
ik heb ze ook nog , ouwe lul van bijna meh........

KARAM <----kud :o

Ik wil wel meedoen, maar ik heb geen facebook. En om nu voor 1 foto een facebook account aan te maken heb ik geen zin in.

Kun jij misschien mijn foto er toch zetten?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Alvast bedankt :)

t*ring dat is een tijdje geleden,
hoe zie ie errr NU uit ?

Na al dat harde werken verdien je zelf ook wel eens in de picture te staan. Vandaar dat ik een campagne ben begonnen om de sixpack wat meer onder de aandacht te brengen.

Er worden steeds meer hypes gecreëerd, het naakt poseren met een hoedje voor het geslachtsdeel etc.

Waarom kunnen wij dit dan niet bereiken met onze sixpacs?

Ik heb een facebook pagina aangemaakt, check www.facebook.com/in2sports om daar even te kijken wat het inhoudt, wat je ermee kan winnen en wat je er mee kan doen.

Ik hoop veel sixpacks te zien!

Een campagne begonnen om de sixpack meer onder de aandacht te brengen???

Als je tegen iemand vertelt dat je traint is het eerste waar ze naar vragen of je een sixpack hebt. Heel hyves staat vol met superdudes die hun ''sixpack'' showen.

Begin dan een campagne over een spieren die daadwerkelijk vaak over het hoofd worden gezien zoals schouders en benen...

Terug
Naar boven