Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar wie zegt dat het om groot gaat?
Ik kan die vraag ook ombuigen, wat is er leuk om zoveel te bespreken op een bodybuilding forum. Het triggert ons toch om hetgeen te laten zien waaraan we werken. Ik denk dat een enkeling een sixpack of een breed lichaam puur voor zichzelf creëert.
Het gaat toch uiteindelijk om de uiterlijke vertoning ervan...
Ik denk dat je hier mee de plank goed mis hebt geslagen.
Deels waarheid voor sommige maar het grote deel echt niet.
En even goed aangeven met foto`s van deelnemers wie er allemaal meedoen op www. pagina en aangeven wanneer de winnaars bekend worden gemaakt. Kortom zo`n actie moet je goed neerzetten gast. Nu is het allemaal veels te vaag.

kzie het nu al voor me:
1 ste plaats : 1m92, 70 kg
2de plaats : 1m80 69kg
etc...
wat een faalinitiatief, het ergste is dat dit geen getroll is maar dat TS het blijkbaar echt meent.
Dus jij bent van mening dat een sixpack puur voor jezelf creëert?
Jij zegt een sixpack en/of een breed lichaam.
Ik ben er van overtuigt dat 9 van de 10 bb'ers hier het toch echt voor zich zelf doen (even de ecto's die januari beginnen om een beachboy te worden uitgezonderd).
Ik wil wel meedoen, maar ik heb geen facebook. En om nu voor 1 foto een facebook account aan te maken heb ik geen zin in.
Kun jij misschien mijn foto er toch zetten?
[Link niet meer beschikbaar]
Alvast bedankt![]()
Na al dat harde werken verdien je zelf ook wel eens in de picture te staan. Vandaar dat ik een campagne ben begonnen om de sixpack wat meer onder de aandacht te brengen.
Er worden steeds meer hypes gecreëerd, het naakt poseren met een hoedje voor het geslachtsdeel etc.
Waarom kunnen wij dit dan niet bereiken met onze sixpacs?
Ik heb een facebook pagina aangemaakt, check www.facebook.com/in2sports om daar even te kijken wat het inhoudt, wat je ermee kan winnen en wat je er mee kan doen.
Ik hoop veel sixpacks te zien!