AndroidHealthClinic

Post je sixpack

no homo

ik word wakker en ik zie dit, wtf heeft dit met bb te maken? ga naar het ellegirl forum ofso. misschien vinden ze daar een sixpack wel interessant en prijswaardig

• Topic Starter Topic Starter
Een sixpack is voor Bb'ers dus eigenlijk vrij weinig waard..?

haha val nog mee dat er nog geen ecto's komen met hun 'sixpack', heb er op de vorige pagina al wel 1tje gezien..

goed zo jongens!! :D

Een sixpack is voor Bb'ers dus eigenlijk vrij weinig waard..?

Ja wel ik hou van sixpacks maar het is maar 1 gedeelte van je lichaam. We willen nou eenmaal alles hard en groot hebben. BB is een totaal plaatje niet alleen grote armen of een sixpack.

• Topic Starter Topic Starter
Ja wel ik hou van sixpacks maar het is maar 1 gedeelte van je lichaam. We willen nou eenmaal alles hard en groot hebben. BB is een totaal plaatje niet alleen grote armen of een sixpack.

Dus ik had beter kunnen zeggen: Show off your body..

Als je je sixpack toont met een foto zie je toch grotendeels ook wel andere delen. Check bijvoorbeeld maar de enkele die er nu al staan..

Als je hier zo'n topic maakt kan je zulke reacties verwachten. Maar mensen die lopen te blamen dat het een k*t actie is, kom dan zelf met iets beters. Zeuren mensen dat ze iets willen winnen, en nu kan het simpel.

ts, ga maar naar het fitnessforum of naar ellegirl ofso, denk dat je daar wat meer aandacht krijgt voor een sixpack actie

Moved, heeft natuurlijk weinig met 'post je foto's' te maken. Het is niet 'post je foto's op 1 of ander gaar sociaal media vehikel'.

Het is geen bodybuilder wedstrijd....

Show your sixpack, get the most likes and win, moeilijker wordt het niet volgens mij.

in before 13 jarige jongetjes met 1000 vrienden die iedereen aansporren op ze te stemmen omdat ze graatmager zijn en populair zijn.

nja beetje jammer dit. zullen wel weer een hoop magere superdudes op af komen die overal om likes gaan vragen bij breezersletjes. denk niet dat dit een succes word.

alsof iemand op dbb een sixpack heeft

Waarom denk je dat 50% van dbb christiano Ronaldo aan het miren' is :trollface:

Wat is dit man?

Er heeft wel een Nederlander gepost op die facebookwall. I'm in love.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

edgar heeft gepost hahahahaha

Terug
Naar boven