Snaper
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nilsjei1234 zei:bw 110 kg
be 150 kg
dl 200 kg ( net mee begonnen, word nog hoger )
sq 250 kg
wilks total 353,1
Wakaera zei:er is al een gelijkaardige thread gestart een klein jaar geleden door Spike als ik me niet vergis, maar ja, we verbeteren allemaal nietwaar
Het is dus de bedoeling dat iedereen zijn wilkspunten hier post( opgelet, het gaat om RAW Totaal, enkel riem mag meegeteld worden, geen suits of wraps!!!), dan edit ik telkens mijn eerste post zodat er een hele lijst onstaat waar iedereen die gepost heeft op komt, in volgorde van beste naar (euhm ja, minder beste)
Ik gok op Munk
De punten zijn oa te berekenen op http://www.wimwam.nl
3XL 463.14000000000004
nilsjei1234 353.1
!!BarmaN!! 350.262
Huvy20 348.861
Kale 333.892
Wakaera 328.992
Midian 327.28150000000005
Frenkpie 319.185
Snaper 301.95825
Medus@ 284.7075
Ericr 280,34
FredSKI 278.721
Pascalletjuhh 268.275
Wazzup 243.6
ik ben een vieze slappeling
het is maar goed dat kracht me niet intereseert
ben geen pl er maar bb er duz i dont ****ing care 
Wakaera zei:

Yep dus eigenlijk sta ik gewoon tweede, maar dan voor de oudjes onder ons3XL zei:Tsja, als je ouder word gaat kracht naar beneden. Daarvoor is er ook een apparte klasse voor oudere deelnemers
Ericr zei:Yep dus eigenlijk sta ik gewoon tweede, maar dan voor de oudjes onder ons![]()
Zag trouwens een aantal squat resultaten voorbij komen die mij doen twijfelen aan de waarheid van die gegevens. Maar goed, je houd alleen jezelf voor de gek als je jezelf beter voordoet dan je bent.

Kijk dit is een forum waar iedereen anoniem op post, iedereen kan zeggen wat hij wil. De wedstrijd powerlifters onder ons (ik, munk, , spike, .... ) kunnen bewijzen dat we die gewichten gelift hebben, want de resultaten staan op de website's van de federaties waar we in liften. Ikzelf trek niemand in twijfel, door hard werk is alles mogelijk ...Ericr zei:Yep dus eigenlijk sta ik gewoon tweede, maar dan voor de oudjes onder ons![]()
Zag trouwens een aantal squat resultaten voorbij komen die mij doen twijfelen aan de waarheid van die gegevens. Maar goed, je houd alleen jezelf voor de gek als je jezelf beter voordoet dan je bent.
idd, maar hier op het forum heb je nog altijd de meeste punten3XL zei:Tsja, als je ouder word gaat kracht naar beneden. Daarvoor is er ook een apparte klasse voor oudere deelnemers

!!BarmaN!! zei:grrrr ik st derdeik ben een vieze slappeling
het is maar goed dat kracht me niet intereseert
ben geen pl er maar bb er duz i dont ****ing care
![]()