Fitness Seller

Post je wilks punten, de beste zal eindelijk overwinnen :D

301.95825
lg tijdens 1rm pogingen was 88 kg.

iemand laten mee doen die geband is?!

en ja dit zeg ik omdat hij 3 punten meer heeft dan mij :p

Wakaera zei:
er is al een gelijkaardige thread gestart een klein jaar geleden door Spike als ik me niet vergis, maar ja, we verbeteren allemaal nietwaar ;)

Het is dus de bedoeling dat iedereen zijn wilkspunten hier post( opgelet, het gaat om RAW Totaal, enkel riem mag meegeteld worden, geen suits of wraps!!!), dan edit ik telkens mijn eerste post zodat er een hele lijst onstaat waar iedereen die gepost heeft op komt, in volgorde van beste naar (euhm ja, minder beste ;) )

Ik gok op Munk ;)

De punten zijn oa te berekenen op http://www.wimwam.nl

3XL 463.14000000000004
nilsjei1234 353.1
!!BarmaN!! 350.262
Huvy20 348.861
Kale 333.892
Wakaera 328.992
Midian 327.28150000000005
Frenkpie 319.185
Snaper 301.95825
Medus@ 284.7075
Ericr 280,34
FredSKI 278.721
Pascalletjuhh 268.275
Wazzup 243.6

grrrr ik st derde :mad: ik ben een vieze slappeling :mad: het is maar goed dat kracht me niet intereseert :) ben geen pl er maar bb er duz i dont ****ing care :D

• Topic Starter Topic Starter
ik ben maar 16, hou er rekening mee :P

Waar blijft Munk? :(

als ik het goed heb heeft Munk 448.8475 , da's iets minder dan 3XL, maar hij's veel jonger :D

Tsja, als je ouder word gaat kracht naar beneden. Daarvoor is er ook een apparte klasse voor oudere deelnemers

3XL zei:
Tsja, als je ouder word gaat kracht naar beneden. Daarvoor is er ook een apparte klasse voor oudere deelnemers
Yep dus eigenlijk sta ik gewoon tweede, maar dan voor de oudjes onder ons :D

Zag trouwens een aantal squat resultaten voorbij komen die mij doen twijfelen aan de waarheid van die gegevens. Maar goed, je houd alleen jezelf voor de gek als je jezelf beter voordoet dan je bent.

Ericr zei:

Zag trouwens een aantal squat resultaten voorbij komen die mij doen twijfelen aan de waarheid van die gegevens. Maar goed, je houd alleen jezelf voor de gek als je jezelf beter voordoet dan je bent.

Nou, misschien heb ik mijn maxima wat te hoog ingeschat :D

Ericr zei:

Kijk dit is een forum waar iedereen anoniem op post, iedereen kan zeggen wat hij wil. De wedstrijd powerlifters onder ons (ik, munk, , spike, .... ) kunnen bewijzen dat we die gewichten gelift hebben, want de resultaten staan op de website's van de federaties waar we in liften. Ikzelf trek niemand in twijfel, door hard werk is alles mogelijk ...

jep, naar Mallorca, de pimp :D

!!BarmaN!! zei:
grrrr ik st derde :mad: ik ben een vieze slappeling :mad: het is maar goed dat kracht me niet intereseert :) ben geen pl er maar bb er duz i dont ****ing care :D

Ja bro, je bent sterk! Als jij je op powerliften ging concentreren zou je nog meer de man zijn!

als ik mijn doel haal, dan heb ik 388,75 punten :D (doel = 600kg @ 87,5kg)

met mijn officiële pr's haal ik 351,12 punten

Spike het moeten wel je RAW 1RM's zijn hé

Terug
Naar boven