XXL Nutrition

Post je wilks punten, de beste zal eindelijk overwinnen :D

ja on-topic : kijk dries, tijdens wedstrijden is het dus ook aan jou de keus of je gear aandoet of niet, en dan nog welke gear ook... ook oneerlijk? misschien, but that's the game, dus in feite maakt het niet zoveel uit, het is een powerlifting totaal hé? dus alle legale beetjes kunnen helpen.

MAX-OT :

je hoeft niet per se naar de WPC te gaan hoor, de 23 october is er tevens een ander wedstrijd (het vlaams kampioenschap van de VGPF) van mijn federatie. ga kijken in een powerlifting gym welke federatie zij volgen.

als je niet ver woont van Merchten, kom dan kijken bij mijn gym (Physical fitness aka powerlifting Mekka :D 2/3 van de internationale IPF lifters zitten bij ons, binnenkort zelfs een paar meer in de europese kampioenschappen), august de boeck straat. (je kan het niet missen)
verder, als je dicht bij merelbeke woont (oost-vlaanderen) heb je ook nog S&S fitness van Luc Dobbelaere. dat zijn 2 goeie gyms (de mijne wel beter natuurlijk :D)

enne, qua training, stuur mij desnoods een mailtje, ik zal je wel iets voorschotelen ;)

• Topic Starter Topic Starter
ik heb het niet over wedstrijden hé, maar over deze thread. als wij onze punten berekenen adhv ons totaal met gear en de bodybuilders berekenen de hunne adhv hun totaal zonder gear (want hebben ze dus niet), dan is dit gewoon niet eerlijk voor hen.

maar aan de andere kant, je kan dan nog beginnen zeiken dat sommige van de bodybuilders AS gebruiken, dat het dan ook niet eerlijk is.

iig, het is maar een thread ;)

en btw, voor Max-OT!! is het best zijn eerste wedstrijd mee te doen bij WPC, omdat hij dan geen verdere verplichtingen heeft. is maar €5 voor één wedstrijd, andere federaties moet je per jaar betalen. als de wedstrijd hem niet bevalt kan hij dan gewoon kappen zonder geldverlies

Deejay_Spike zei:
als je niet ver woont van Merchten, kom dan kijken bij mijn gym (Physical fitness aka powerlifting Mekka :D 2/3 van de internationale IPF lifters zitten bij ons, binnenkort zelfs een paar meer in de europese kampioenschappen), august de boeck straat. (je kan het niet missen)

da's ni ver van dancing di bango toch hé?

Ben daar is geweest als het die is, wel ouderwets klein gymke :D

maar de vgpf is een springplank naar de ipf :D (en onze federatie heeft lifters broodnodig)

en trouwens, ik moet niets betalen weet je. ik betaal €100 per jaar bij hugo en dat is het, verder moet ik niets betalen.

dus kom niet zeggen dat je voor de vgpf veel moet betalen en/of veel verplichtingen hebt hé ;)

ja dat is iets verder dan de dibango.

maar hij is nu veranderd hé, hij staat nu iets verder. ge gaat richting dibango, dan de straat in en een gebouw of 2 naast de Fortis in die straat staat he nu, 't is wa vernieuwd. ge zou is moeten passeren opnieuw :D

ik zit der alleszins nu vrijdagochtend

Deejay_Spike zei:
maar de vgpf is een springplank naar de ipf :D (en onze federatie heeft lifters broodnodig)

en trouwens, ik moet niets betalen weet je. ik betaal €100 per jaar bij hugo en dat is het, verder moet ik niets betalen.

dus kom niet zeggen dat je voor de vgpf veel moet betalen en/of veel verplichtingen hebt hé ;)
ja idd, maar zeg nu eerlijk (niet ter verdediging van je eigen federatie ;)), als eerste wedstrijd zou hij toch beter WPC meedoen, daarvoor moet hij geen lidgeld betalen aan de federatie of nix, gewoon €5 betalen en that's it ... :D

Deejay_Spike zei:
ja dat is iets verder dan de dibango.

maar hij is nu veranderd hé, hij staat nu iets verder. ge gaat richting dibango, dan de straat in en een gebouw of 2 naast de Fortis in die straat staat he nu, 't is wa vernieuwd. ge zou is moeten passeren opnieuw :D

ik zit der alleszins nu vrijdagochtend

Hoe lang is het vernieuwd? Toen ik geweest ben (ik dacht in april) was het juist van locatie veranderd.

Ik vond het allemaal nogal oubollig eerlijk gezegd :D Niet dat het ertoe doet, maar het nodigt weinig uit tot trainen (en ik weet waarover ik spreek, ik heb een paar jaar geleden eens 2weken getraind toen ik op reis was in een zaal dat meer leek op een schuur en waar de kakkerlakken op de muren rondliepen...)

hoe ouder en viezer hoe beter! hardcore!

joepie, door mijn nieuw Bench record van vandaag en deadlift record van maandag kom ik ietsje hoger:

BW 80kg
SQ 175
BP 100
DL 215

= 334.52299999999996 punten

I've beaten KaLe :banana::D

btw, met gear sta ik op de 2de plaats met 368.65799999999996 punten :D

Wakaera zei:
er is al een gelijkaardige thread gestart een klein jaar geleden door Spike als ik me niet vergis, maar ja, we verbeteren allemaal nietwaar ;)

Het is dus de bedoeling dat iedereen zijn wilkspunten hier post( opgelet, het gaat om RAW Totaal, enkel riem mag meegeteld worden, geen suits of wraps!!!), dan edit ik telkens mijn eerste post zodat er een hele lijst onstaat waar iedereen die gepost heeft op komt, in volgorde van beste naar (euhm ja, minder beste ;) )

Ik gok op Munk ;)

De punten zijn oa te berekenen op http://www.wimwam.nl

3XL 463.14000000000004
MAX-OT!! 360.096
Insane animal 359.078
nilsjei1234 353.1
!!BarmaN!! 350.262
Huvy20 348.861
Wakaera 334.52299999999996
Kale 333.892
Midian 327.28150000000005
Frenkpie 319.185
Snaper 301.95825
Medus@ 284.7075
Ericr 280,34
FredSKI 278.721
Pascalletjuhh 268.275
Wazzup 243.6

niet cool ik sta 5 e :mad: en er zijn er nog eenheleboel die sterker zijn :mad:

Wakaera zei:
joepie, door mijn nieuw Bench record van vandaag en deadlift record van maandag kom ik ietsje hoger:

BW 80kg
SQ 175
BP 100
DL 215

= 334.52299999999996 punten

I've beaten KaLe :banana::D

wacht maar tot ik weer eens ga toppen :D (moet wel weer eerst ff gaan bulken, want ik zit nu nog maar op 1800kcal :( )... Maar netjes hoor ;) :D

jij haalt me in no time weer in :(
maar laat ik hopen van niet :D

jo

434.686 :S

als het klopt want volges mij tilt barman zwaarder dan mij :|

je meot tog gewoon je 1rm max van sq , dl , bp optellen?

Ortiz-T zei:
434.686 :S

als het klopt want volges mij tilt barman zwaarder dan mij :|

je meot tog gewoon je 1rm max van sq , dl , bp optellen?
er nog niet aan gedacht mee te doen aan powerlifting wedstrijden met zo'n stats? :eek:

Zit nu op 307.9
Alle beetjes helpen :D

pfff... damn. Ik ga onderaan eindigen met mn dikke paddelichaam. :(

Vroegah, maar helaas niet op een wedstrijd:
LG: 110
KB: 190
BD: 185
DL: 200

Wilkes: 338.3875

Nee dus, lekker niet onderaan! :D

Terug
Naar boven