Deejay_Spike
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 26
ja on-topic : kijk dries, tijdens wedstrijden is het dus ook aan jou de keus of je gear aandoet of niet, en dan nog welke gear ook... ook oneerlijk? misschien, but that's the game, dus in feite maakt het niet zoveel uit, het is een powerlifting totaal hé? dus alle legale beetjes kunnen helpen.
MAX-OT :
je hoeft niet per se naar de WPC te gaan hoor, de 23 october is er tevens een ander wedstrijd (het vlaams kampioenschap van de VGPF) van mijn federatie. ga kijken in een powerlifting gym welke federatie zij volgen.
als je niet ver woont van Merchten, kom dan kijken bij mijn gym (Physical fitness aka powerlifting Mekka
2/3 van de internationale IPF lifters zitten bij ons, binnenkort zelfs een paar meer in de europese kampioenschappen), august de boeck straat. (je kan het niet missen)
verder, als je dicht bij merelbeke woont (oost-vlaanderen) heb je ook nog S&S fitness van Luc Dobbelaere. dat zijn 2 goeie gyms (de mijne wel beter natuurlijk
)
enne, qua training, stuur mij desnoods een mailtje, ik zal je wel iets voorschotelen
MAX-OT :
je hoeft niet per se naar de WPC te gaan hoor, de 23 october is er tevens een ander wedstrijd (het vlaams kampioenschap van de VGPF) van mijn federatie. ga kijken in een powerlifting gym welke federatie zij volgen.
als je niet ver woont van Merchten, kom dan kijken bij mijn gym (Physical fitness aka powerlifting Mekka
2/3 van de internationale IPF lifters zitten bij ons, binnenkort zelfs een paar meer in de europese kampioenschappen), august de boeck straat. (je kan het niet missen)verder, als je dicht bij merelbeke woont (oost-vlaanderen) heb je ook nog S&S fitness van Luc Dobbelaere. dat zijn 2 goeie gyms (de mijne wel beter natuurlijk
)enne, qua training, stuur mij desnoods een mailtje, ik zal je wel iets voorschotelen

en er zijn er nog eenheleboel die sterker zijn
)... Maar netjes hoor