MuscleMeat

Post je wilks punten, de beste zal eindelijk overwinnen :D

Ik kan zelf maar niet kiezen... ik kan nu de BB-ing richting opgaan en wedstrijden doen (natural teen bb-ing tot 21 jaar) of misschien nog wat gewicht verliezen om onder de 75 te komen en een PL wedstrijd te doen.

M'n raw stats nu:
95 kg 1x bench
155 kg 4x squat (jaja los )
180 kg 2x deadlift

Wakaera zei:
ja tuurlijk kan je dat :D

23 oktober is er een wedstrijd in Overijse. tegen dan ben je dus 20, dat zijn de juniors.

de belgische records in jou categorie (juniors, -75kg) zijn:

Squat 127.5
Bench 92.5
Deadlift 160.0
Totaal 380.0

En wat is het Belgsich record -75kg bij de ouderen (+30j)?

Anyway, hier is mijn score zonder gebruik van riem, polsbanden of dergelijken :

381.229

ach, je moet niet meedoen om records te halen, je moet meedoen voor de fun!!! een pl wedstrijd is heel leuk om aan mee te delen

Deejay_Spike zei:
ach, je moet niet meedoen om records te halen, je moet meedoen voor de fun!!! een pl wedstrijd is heel leuk om aan mee te delen

lol echniet!!!!!!! als je mee doet doe je mee om te winnen anders kun je beterz thuis blijven

Xtreme_BODY zei:
lol echniet!!!!!!! als je mee doet doe je mee om te winnen anders kun je beterz thuis blijven

:rolleyes:

dat denk jij, maar het is niet zo, powerlifting wedstrijden onderscheiden zich van de andere sporten (zoals bvb bbing) in het feit dat je niet per se hoeft mee te doen om te winnen. wedstrijden zijn een perfecte manier om goede 1rm te vinden (volgens de regels) bvb. voor de sfeer ook, meestal zijn pl wedstrijden heel sfeervol, er is bijna geen gevoel van concurrentie tussen lifters. een pl wedstrijd doe je voor een groot deel aan mee voor jezelf, om zelf beter te worden. niet om te winnen. (winnen is natuurlijk een plus maar meestal niet de hoofdzaak)

maar jij weet het zeker? :rolleyes:

Ik sluit me bij Spike aan. Wat een onzin dat je per sé moet meedoen om te winnen. Die statement riekt naar onzekerheid. Het hele punt van een PL-wedstrijd is, dat je ook een goede wedstrijd kan draaien als je veruit laatste bent. Ik verlies liever met een PR dan dat ik win en 20 kg minder scoor dan ik de vorige keer kon. Powerliften doe je voor jezelf; om je eigen progressie onder gecontroleerde omstandigheden te meten. Prijzen zijn voor 5 euro te koop. Geef jezelf maar een grote beker. :rolleyes: Anderen willen verslaan is juist voor losers.

Ik ken geen andere sport waar mensen op nationaal topniveau hun spullen uitlenen aan hun directe tegenstanders. Maar als ik of 1 van mn pupillen ooit wat vergeten was (riem, kniebanden, talkpoeder, blanco shirt, ...schoenen!), dan wist je zeker dat iedereen bereid was hun eigen spullen te delen.

Deejay_Spike zei:
:rolleyes:

dat denk jij, maar het is niet zo, powerlifting wedstrijden onderscheiden zich van de andere sporten (zoals bvb bbing) in het feit dat je niet per se hoeft mee te doen om te winnen. wedstrijden zijn een perfecte manier om goede 1rm te vinden (volgens de regels) bvb. voor de sfeer ook, meestal zijn pl wedstrijden heel sfeervol, er is bijna geen gevoel van concurrentie tussen lifters. een pl wedstrijd doe je voor een groot deel aan mee voor jezelf, om zelf beter te worden. niet om te winnen. (winnen is natuurlijk een plus maar meestal niet de hoofdzaak)

maar jij weet het zeker? :rolleyes:

lollig dat vind ik echt een instelling van nix. dat is een instelling van iemand die laatste wordt.

maarja als jij graag naar een wedstrijd gaat voor de lol om me te doen en laaste te worden ??? wat the **** is daar nu lollig aan? maarja iedereen eigen keuze

maar ik vind doe alleen mee om te winnen

jezus t*ring je hoeft niet te winnen waar train je dan voor? om de beste te wezen toch?

Xtreme_BODY zei:
lollig dat vind ik echt een instelling van nix. dat is een instelling van iemand die laatste wordt.

maarja als jij graag naar een wedstrijd gaat voor de lol om me te doen en laaste te worden ??? wat the **** is daar nu lollig aan? maarja iedereen eigen keuze

maar ik vind doe alleen mee om te winnen

jezus t*ring je hoeft niet te winnen waar train je dan voor? om de beste te wezen toch?
Je begrijpt het dus echt niet. Je traint om JEZELF te verbeteren. DAAR ligt de uitdaging. Met jouw instelling kan je beter makkelijke wedstrijden opzoeken. Lekker slappe tegenstanders, maar dan win je tenminste wel. DAT is een nogal kinderlijke instelling. Waarom moet je je zonodig bewijzen door anderen te verslaan? Een erg onzekere instelling, hoor.

als ik mijn raw results bekijk:

squat: 240
bench: 185
deadlift:280

totaal: 705

416 wilkspunten

ff op barman, als ik spike en dj zo hoor , dan lijkt het me gewoon meer 1 grote vriendenclub, die powerlifters

en dat is toch super, dan houd je ook een goed gevoel aan zon wedstrijd...

:)

Mastermass zei:
ff op barman, als ik spike en dj zo hoor , dan lijkt het me gewoon meer 1 grote vriendenclub, die powerlifters

ja volgens mij snappen ze het doel van een wedstrijd niet echt. de beste zijn winnen. als je daarvoor niet heengaat blijf dan gewoon lekker in de gym wedstrijdjes doen met de anderen met wie het meeste doet op de 3.

Laatst bewerkt:
dj_phreak zei:
Je begrijpt het dus echt niet. Je traint om JEZELF te verbeteren. DAAR ligt de uitdaging. Met jouw instelling kan je beter makkelijke wedstrijden opzoeken. Lekker slappe tegenstanders, maar dan win je tenminste wel. DAT is een nogal kinderlijke instelling. Waarom moet je je zonodig bewijzen door anderen te verslaan? Een erg onzekere instelling, hoor.

WTF het doel van een wedstrijd is om te winnen

wedstrijd=kijken wie de beste is?!

mmm rare lui die powerlifters zou bijna denken dat je dat zegt omdat je nix presteerd toevallig? :D ja als jij tegen mij gaat zeiken kan ik het ook

Mastermass zei:

dat is het ook, vandaar dat je een pl wedstrijd moeilijk kan vergelijken met een wedstrijd in een andere sport.

ik heb al vaak dingen uitgeleend gekregen... als ik een bankdrukpak was vergeten mocht ik dat van een ander gebruiken.

en ik heb op wedstrijden het squatpak van Munk al talloze keren mogen gebruiken als 'singlet' voor tijdens het bankdrukken.

coel, weet iemand wedstrijddata binnen nederland, misschien ga ik een keer kijken?

Xtreme_BODY zei:
ja volgens mij snappen ze het doel van een wedstrijd niet echt. de beste zijn winnen. als je daarvoor niet heengaat blijf dan gewoon lekker in de gym wedstrijdjes doen met de anderen met wie het meeste doet op de 3.

ik denk dat jij niet WIL begrijpen dat pl wedstrijden op een ander nivo draaien dan jouw opvatting van een wedstrijd.

pl is imo de ultieme individuele sport (samen met OL), omdat je een gevecht aangaat met jezelf, wat de anderen doen is niet van toepassing wanneer jij onder de stang kruipt, vandaar de sfeer in die wedstrijden.

weet je wie de beste is? diegene die keer op keer pr's haalt op zijn wedstrijden, ongeacht zijn totaal of klassering! dat kan jij blijkbaar niet begrijpen.

Xtreme_BODY zei:
WTF het doel van een wedstrijd is om te winnen

wedstrijd=kijken wie de beste is?!

mmm rare lui die powerlifters zou bijna denken dat je dat zegt omdat je nix presteerd toevallig? :D ja als jij tegen mij gaat zeiken kan ik het ook

tjah, voor jou dan, het doel van een wedstrijd voor mij is in de eerste plaats ervaring opdoen om er zelf beter van te worden. maar veralgemeen jouw mening alsjeblief niet.

enne, op dat laatste wil ik ff op ingaan. ik heb met jou niets te maken man, ik zeik niet op jou dus van mijn part mag je lekker verder gaan met je training en dergelijke. ik presteer niks? wat weet jij ervan? wat weet JIJ van mijn leven? ik werk, ik studeer, ik heb tijdens 't schooljaar bijna 15 uur sport (en dan tel ik pl nog niet mee), etc. denk jij dat het gemakkelijk is om dan met de regelmaat van een klok wedstrijden te gaan draaien? ik hou me liever discreet ipv een grote bek op te zetten. ik maak keuzes in mijn leven, en op dit moment is het studies en geld verdienen op de eerste plaats. ik heb nog heel mijn leven op te powerliften en iets te betekenen in de sport. dus jouw kortzichtige en bekrompen opmerkingen hoef ik van jou niet ok?

hahaha ik ga niet eens meer reageren. laten we het er maar op houden dat iedereen een andere mening heeft :roflol:

Terug
Naar boven