Fitness Seller

Post je wilks punten, de beste zal eindelijk overwinnen :D

Deejay_Spike zei:
tjah, voor jou dan, het doel van een wedstrijd voor mij is in de eerste plaats ervaring opdoen om er zelf beter van te worden. maar veralgemeen jouw mening alsjeblief niet.

enne, op dat laatste wil ik ff op ingaan. ik heb met jou niets te maken man, ik zeik niet op jou dus van mijn part mag je lekker verder gaan met je training en dergelijke. ik presteer niks? wat weet jij ervan? wat weet JIJ van mijn leven? ik werk, ik studeer, ik heb tijdens 't schooljaar bijna 15 uur sport (en dan tel ik pl nog niet mee), etc. denk jij dat het gemakkelijk is om dan met de regelmaat van een klok wedstrijden te gaan draaien? ik hou me liever discreet ipv een grote bek op te zetten. ik maak keuzes in mijn leven, en op dit moment is het studies en geld verdienen op de eerste plaats. ik heb nog heel mijn leven op te powerliften en iets te betekenen in de sport. dus jouw kortzichtige en bekrompen opmerkingen hoef ik van jou niet ok?

je hebt ff verkeerd gekeken :D

Originally Posted by dj_phreak
Je begrijpt het dus echt niet. Je traint om JEZELF te verbeteren. DAAR ligt de uitdaging. Met jouw instelling kan je beter makkelijke wedstrijden opzoeken. Lekker slappe tegenstanders, maar dan win je tenminste wel. DAT is een nogal kinderlijke instelling. Waarom moet je je zonodig bewijzen door anderen te verslaan? Een erg onzekere instelling, hoor.

was op deze reactie van dj-phreak. hij reageerd belachelijk op mij ik reageer op de zelfde manier op hem.

en wis deze reacties maar want het is toch alleen maar offtoppic inplaats van over wie heeft de meeste wilkspunten

wat presteer jij dan eigelijk extreem body ?

behalve dan een leuke site he :P

bump

kheb nu weer wat meer wilkspunten

365.09 wilkspunten

gewicht 98kg

bench 4 x 170kg
squat 1 x 180kg
deadlift 3 x 245

totaal 595 alles raw :)

ik sta nu 4e :) nog een paar jaar en ik ga voor de eerst plaats :)

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Xtreme_BODY zei:
bump

kheb nu weer wat meer wilkspunten

365.09 wilkspunten

gewicht 98kg

bench 4 x 170kg
squat 1 x 180kg
deadlift 3 x 245

totaal 595 alles raw :)

ik sta nu 4e :) nog een paar jaar en ik ga voor de eerst plaats :)
euhm ja, maar heb je die PR's gevestigd toen je 98kg woog? anders telt da nie hé, als je ze bv gelift hebt toen je 105kg woog ofzo.

yeah ik heb nu 380.386

hehe 280.386 moest het zijn typfoutje ;)

Laatst bewerkt:
Wakaera zei:
euhm ja, maar heb je die PR's gevestigd toen je 98kg woog? anders telt da nie hé, als je ze bv gelift hebt toen je 105kg woog ofzo.

gaat toch om het meeste gewicht wat je raw getild hebt?

die benchpress 4 x 170kg was met een gewicht van 105kg. maar die 170kg kan ik nog steeds wel.

die 180kg squat heb ik vandaag gedaan en die 3 x 245kg deadlift heb ik vorige week gedaan met het lichaamsgewicht van 98kg.

als je de bench en met 105kg rekend, en de deadlift en squat met 98kg apart uitgerekent kom ik op een totaal van 361 wilkspunten uit.

maar zobizo ik pak het hoogste gewicht wat ik gedaan heb en dat zijn meerdere reps duz in principie heb ik nog meer punten. want mijn 1 rep voor de deadlift en bank liggen nog hoger.

Laatst bewerkt:
pascalletjuhh zei:
Het lichaamsgewicht is ook van invloed op het aantal punten...

verder lezen pascal heb de bench met 105kg uitgerekend en de deadlift en squat met 98kg

en totaal komt dan op 361 wilkspunten

oude thread posters :fu:

'k ben blij dat je het zelf al zegt :D

LOL, ik zuig qua kracht. 210.656 :p Kunnen we niet kijken wie er het geripst is? :D

Kheb effe mijn punten berekend aan de hand van mijn beste prestatie's ooit.
Kheb nog nooit meegedaan aan PL wedstrijden omdat ik gewichtheffer.
Normaal gezien kan ik op powerliftmanier veel meer dan de cijfers die ik nu heb voor GH.

BP : 107.5
SQ : 180 full
Pull : 170 (deadlift zou over de 200 gaan maar ik heb dat nooit geprobeert dus speel ik hier niet vals)

Totaal dus : 457.5
punten : 301.17 :)

Xtreme_BODY zei:
hoezo wil je daar mee ook nog een van de laatsten mee worden ;) :p :D heb momenteel 7,3% duz :)

Ik ook zoiets in die richting, maar het ligt erook aan hoe en wanneer, en met wat voor huidplooimeter je meet, foto's en de spiegel zijn nog altijd de beste graadmeter.

zit nu op 318.75

blijf maar aankomen dus die wilks gaat maar langzaam omhoog :(

Terug
Naar boven