- Waardering
- 134
Deejay_Spike zei:tjah, voor jou dan, het doel van een wedstrijd voor mij is in de eerste plaats ervaring opdoen om er zelf beter van te worden. maar veralgemeen jouw mening alsjeblief niet.
enne, op dat laatste wil ik ff op ingaan. ik heb met jou niets te maken man, ik zeik niet op jou dus van mijn part mag je lekker verder gaan met je training en dergelijke. ik presteer niks? wat weet jij ervan? wat weet JIJ van mijn leven? ik werk, ik studeer, ik heb tijdens 't schooljaar bijna 15 uur sport (en dan tel ik pl nog niet mee), etc. denk jij dat het gemakkelijk is om dan met de regelmaat van een klok wedstrijden te gaan draaien? ik hou me liever discreet ipv een grote bek op te zetten. ik maak keuzes in mijn leven, en op dit moment is het studies en geld verdienen op de eerste plaats. ik heb nog heel mijn leven op te powerliften en iets te betekenen in de sport. dus jouw kortzichtige en bekrompen opmerkingen hoef ik van jou niet ok?
je hebt ff verkeerd gekeken
Originally Posted by dj_phreak
Je begrijpt het dus echt niet. Je traint om JEZELF te verbeteren. DAAR ligt de uitdaging. Met jouw instelling kan je beter makkelijke wedstrijden opzoeken. Lekker slappe tegenstanders, maar dan win je tenminste wel. DAT is een nogal kinderlijke instelling. Waarom moet je je zonodig bewijzen door anderen te verslaan? Een erg onzekere instelling, hoor.
was op deze reactie van dj-phreak. hij reageerd belachelijk op mij ik reageer op de zelfde manier op hem.

Kunnen we niet kijken wie er het geripst is?