MuscleMeat

post- workout goed of slecht?

yusufi

Novice
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
79kg
Vetpercentage
14%
beste mensen,

Is het een goed idee om direct na je training whey + dextrose suiker + creatine + carbs in 1 x in te nemen. dus alles mixen in een shake en het direct na je training innemen? of is het beter om eerst wat water met dextrose en creatine te nemen en een half uurtje daarna whey met carbs?

pls help!

Ik prefereer sowieso creatine een uurtje voor de training en op rustdagen 's morgens na het opstaan.

beste mensen,

Is het een goed idee om direct na je training whey + dextrose suiker + creatine + carbs in 1 x in te nemen. dus alles mixen in een shake en het direct na je training innemen? of is het beter om eerst wat water met dextrose en creatine te nemen en een half uurtje daarna whey met carbs?

pls help!
Ik zou gewoon die creatine + dextrose mee naar de sportschool meenemen, meteen na het trainen opdrinken en vervolgens als je thuis komt de wheyshake pakken. Zo is je energievoorraad weer op peil en worden de eiwitten gebruikt voor optimaal spierherstel.

Ik zou gewoon die creatine + dextrose mee naar de sportschool meenemen, meteen na het trainen opdrinken en vervolgens als je thuis komt de wheyshake pakken. Zo is je energievoorraad weer op peil en worden de eiwitten gebruikt voor optimaal spierherstel.

en dan na je laatste setje rennen naar je shakie!

Er is een theorie dat als je op een lege maag traint dat je lichaam veel meer HGH aanmaakt en ook dat gelijk je shake na je training nemen de HGH aanmaak vermindert

Je kan alles gewoon in een keer innemen

Dextrose is ook een carb. En ik zou ook gewoon alles in 1 keer opdrinken en niet te moeilijk doen.
Ik heb alle manieren geprobeerd....ik zie of voel geen verschil.

Terug
Naar boven