AndroidHealthClinic

Post workout shakes

Inexpugnabilis

Ripped Bodybuilder
Waardering
160
Lengte
1m74
Massa
72kg
Goedendag alle,

Ik ben nieuw op het forum en redelijk nieuw in de wereld van supplementen.
Heb al aantal supps gebruikt en dat waren meestal stacks van pre/post workout.

Nou heb ik een prework supp op het oog en vroeg me af waar ik specifiek op moet letten bij post work shakes, welke ingredienten bijv.

Mocht iemand hierbij kunnen helpen of een shake kunnen aanraden hoor ik dat graag, Bij voorbaat bedankt.

zoek verder nog even rond hier op het forum.. is veel over te vinden!!

zelf heb ik dextrojuice pro, peptopro en whey isolaat na de training..
allemaal bij xxl vandaan..

postworkout--> snelle koolhydraten en snelle eiwitten (eventueel aminozuren/ peptiden)

hij heeft het toch over post workout knuppel :p

Post workout: snelle carbs in combinatie met vrije vorm aminozuren en creatine is bv ideaal. Beste kan je de dingen los kopen en dan zelf mixen ipv een kant klare sup te kopen want die zijn stuk duurder.
Ik heb zelf een pot dextrojuice, een pot EAS en een pot creatine monohydraat alle 3 van XXL en mis dat samen in 1 shakebeker voor direct na het trainen

• Topic Starter Topic Starter
Ik zat idd ook al te kijken bij xxl nutrition nadat ik de review las over whey delicious, review sprak me erg aan wegens de eiwitten en de aminozuren. Zag ook dat ze aanraden om whey delicious samen te nemen met dextro juice pro.

Iemand toevallig ervaring met deze combi ?

Iig al bedankt voor de snelle reacties en tips, wat voor soort creatine zou dan eventueel het beste zijn ?

Laatst bewerkt:
ja whey en dextrojuice kan prima samen
en qua creatine gewoon een pot monohydraat kopen.. lekker goedkoop en werkt goed

• Topic Starter Topic Starter
Ooh dat is een goeie zaak, maar eens proberen zodra ik de nieuwe prework supp heb.
Stap denk ik ook over naar xxl nutrition, lees daar veel goeds over op dit forum.

Vroeg me dan nog wel 1 ding af, kennis zei dat je beter direct na training dextrojuice kan nemen en half uur de whey. Zodat de dextro kan gaan werken en je maximaal eiwitten opneemt, iemand toevallig mening daarover of is het gewoon beter beide tegelijk te nemen ?

Ooh dat is een goeie zaak, maar eens proberen zodra ik de nieuwe prework supp heb.
Stap denk ik ook over naar xxl nutrition, lees daar veel goeds over op dit forum.

Vroeg me dan nog wel 1 ding af, kennis zei dat je beter direct na training dextrojuice kan nemen en half uur de whey. Zodat de dextro kan gaan werken en je maximaal eiwitten opneemt, iemand toevallig mening daarover of is het gewoon beter beide tegelijk te nemen ?
Ik gooi zelf de dextrose gewoon bij de whey erbij.

Terug
Naar boven