Fitness Seller

Potje Unreal Tournament met DBB'ers?

Koning Eenoog

Incognito
Elite Member
Waardering
5.498
Lengte
1m80
Massa
84kg
Vetpercentage
15%
Yo ik heb gisteren van Frenkpie ff UT gedownload. Ik had het al weer een paar jaar niet meer gespeeld maar ik moet zeggen, na 5 minuten kwam ik er weer helemaal in! Wat is het toch een vet spel!

Aangezien er wel meer dbb'er nog UT spelen lijkt het me wel tof om een keer te spelen met z'n allen. Potje team gamen of zo...?

Iemand interesse?

hahaha ik heb het net toevallig vandaag geinstalleerd.. gewoon de normale gouwe ouwe unreal tournament.. wat zuig ik daar nu ZWAAR in zeg.. ik was ooit in mijn jongere jaren een UT GOD :D nu zie ik die kolerebots geeneens tot ze schieten :P

• Topic Starter Topic Starter
Sow het ging eigenlijk best goed moet ik zeggen. Meteen weer lekker met die combo's knallen enzo. Mijn aim is alleen zwaar verslechterd. Maar het is nog steeds een super tof spel moet ik zeggen!

UT 2004?
Ik own jullie allemaal.
Mietjes!

:D :D hehehe

welke ut? toch de ouwe versie hoop ik

Linkje om hem te downen, en je hebt er een tegenstander bij :P ik hoop op de oude UT versie :)

Jonas

Heb het spel origineel maar jammer genoeg ben ik toch meer een Counter-Strike persoon dan UT.

Wil opzich best wel eens een potje met jullie spelen, zeg maar wanneer.

Jah we moeten maar eens kijken als we minimaal 4 members hebben ofzo, kunnen we potje 2x2 spelen of zo?

Ik wil samen met benchMarc :P dan heb ik teminste nog een kans om te winnen.

Ja cool :) Ben alleen wel goed m'n aim kwijt enzo. En een draadloze muis suckt.

Ej Rob dan doen wij met Frenkpie en benchMarc (team xxl) tegen de rest van dbb :P

Het originele UT is zwaar de bom. Dat heb ik maanden gespeeld met mijn 56k modemtje. Een ping van 450 en nog steeds ownen :). Jammergenoeg kon ik door de hoge ping geen optimaal gebruik maken van de shockrifle. Counterstrike ben ik ook erg fanatiek in geweest.

Ik speel nu af en toe ET.

Ik zal UT weer eens downen, kijken of ik er nog wat van bak. Lijkt me wel grappig om wat DBBers te vernederen :P

Sow net al ff een pot tegen Bench gespeeld. Maar ik moet eerlijk toegeven dat hij de betere was (whehe met flinke voorsprong mag ik wel zeggen). Maar na een paar potjes ging het wel iets beter, zelfs een keer gewonnen in StalwardXL :)

Shit, ik wil ook meedoen.

Downloading @ 3kb/s :banana:

Was cool. Moet alleen m'n UT fixen want ik heb op servers een vreemde soort lag. Ping is perfect, geen pl en dan toch haperen, met 500+fps. Naja, ff ergens een schone install vandaan rippen.

UT Instagib... Ahh the memories. :o Kga em ook es opnieuw installeren, moet goed lukken op m'n nieuwe pc. :cool:

Ik own iedereen hier als het gaat om UT met InstaGib

Terug
Naar boven