- Waardering
- 679
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 12%
Alle bovengemiddelde spelers vinden FFA sucken. Het is leuk voor je ego, en leuk om misschien aimskills te ontwikkelen, verder niet echt.Adema zei:Begrijp me niet verkeerd bench, ik ben een UT speler; en vind cs niet veel aan.
Ik heb bijna een half jaar UT ffa gespeeld...sinds ik 'serieus' speel is het spel veel leuker geworden. FFA is zo no-brainer![]()
Serieus meedoen met clanwars roelt idd hard
Ik zat 4 dagen in de week een war te spelen, vol zenuwen. Het chello modem in elkaar trappend als internet er weer uit lag
Zo'n mooie tijd gewoon. Ik zou best terug willen naar toen. Gewoon echt serieus ergens in ownen en samen met clanmembers naar lanparties. We waren 1 van NL en 2e van europa met onze CTF clan. The Ðestroyers Company [TÐC]°Een corny naam, maarja... was in 1998 opgericht als een unreal clan. Toen waren die knakkers nog 14 jaar

Ik deed altijd DM. Veel 1on1's ook in de int. ladders. Toen kwam ik zo'n kerel tegen en die vond me wel geschikt voor zijn clan. Dus ipv dat ik recruite vroeg hij juist aan mij of ik zijn CTF wilde joinen. Ik kon niks van CTF, maar dat heeft hij me allemaal meteen geleerd. Vanavond toen braken er mooie clanwartijden aan
Ook op lanparties. De Mystery Clan die ook CTF speelde dik ingemaakt op een Lannium2K. Vette tijd!