XXL Nutrition

Potje Unreal Tournament met DBB'ers?

ik doe ook mee he gabbers.. let wel ik ben scheel dus ik ren gewoon rond en schiet op alles wat beweegt.. tenminste wat ik zie bewegen :P

Das lang geleden... :D FF downen :D

You got me... :(

:D

Coun't me in, echt een gouwe ouwe die eerste UT, ik trok hem laatst ook weer een keer tevoorschijn hier, lijkt me zeker wel lache om ff flink te deathmatchen.....

Hij is binnen!! Vandaag even spelen... :)

IK WIL UT_en !! wie heeft er nu ook vrij ?? :D

miss een tijd afspreke om savonds ff te UT-en? :)

Ik was best goed in die game. Ik heb em nog wel, werkte wel weer goed dacht ik ( had wat probleempjes )
Zelfs een clan gehad en speelde 2 wedstrijden ofzo per week. goeie ouwe tijd :D

Ik ben wel in voor een potje. Ik kan woensdag.

hmz UT..

count me in..

tijd geleden .. hoog tijd dat ik weer eens ga pimpen met mijn shockrifle of minigun

he kan ik dat ook niet even van frenkpie downloaden of moey ik die link gerbuieken I wanted IN

edit ben al bezig met die link

edit 9kb 10 uur snik snik ;-)

edit het is al meer geworden nu nog maar 5 uur ;-)

Laatst bewerkt:
we kunnen dan ook een clan oprichten iedereen [DBB] voor zijn naam en hoppa knallen

en wat wil je met die "clan" doen dan? ;)

gaan we ook nog iets in teamverband doen? wars? cupwars? inschrijven op clanbase? :P

wars zijn meestal savonds.. dan ligt half DBB aan t ijzer (als t goed is ;) )

Wie heeft er vanavond (24-10) vanaf 7 uur iets te doen :)

trainen? ;)

w031 ! net ff paar potjes FFA gedaan.. t*ring dat is toch wel vet :) aim begint weer beetje terug te komen en ik kan eindelijk weer beetje "aanvoelen" wanneer ik in de bal moet schieten om iemand neer te knallen :)

wat is het studentenleven toch ook lax soms he? kep gewoon zowat 3 weken vakantie... gelukkig dat ik aankomende weken wat kan werken.. wnat verveel me de t*ring thuis :D

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben weer helemaal in de ban van UT whaha. Na jaren niet gespeeld te hebben zit je er gewoon meteen weer helemaal in. Het is en blijft een wereldgame. Ik wil vanavond om 7 uur wel potje team deathmatchen, heb deze week toch rustweek :)

ouwe sloeber ! rustweek !

en idd ik ben ook weer helemaal into UT man !! FFA's rulen man..

oude tijden herleven.. is alweer 4 jaar geleden zowat dat ik voor het laatst mee deed met compo's enzo... :( time fly's !

Woei mijn UT is gefixt! Kunnen we nog een keer matchen Rob :P

Frenkpie zei:
en wat wil je met die "clan" doen dan? ;)
gaan we ook nog iets in teamverband doen? wars? cupwars? inschrijven op clanbase? :P
wars zijn meestal savonds.. dan ligt half DBB aan t ijzer (als t goed is ;) )
Lijkt me wel leuk om ons in te schrijven op clanbase en dan zien hoever we komen, niet gefragged is altijd mis he ;)

Terug
Naar boven