AndroidHealthClinic

Verkocht Power Rack

chopperbob heeft er zelf 1 gemaakt zag er netjes uit! meschien hem vragen al denk ik niet dattie veel tijd heeft

• Topic Starter Topic Starter
dat zou ik ook wel eens willen weten. met name het platform.

Het platform is toch voornamelijk houtwerk? Ik denk dat je dat beter aan een timmerman kunt vragen. Ik werk eigenlijk alleen met metaal.

Momenteel ben ik bezig met een groot powerrack + gewichtenrek + monkey bar. Ik zal binnekort een foto posten.

De winter maakt productie niet makkelijker. Boor- en zaagolie bevriest:(
Verven onder nul lukt ook niet echt dus moet stoken.

Momenteel ben ik bezig met een groot powerrack + gewichtenrek + monkey bar. Ik zal binnekort een foto posten.

De winter maakt productie niet makkelijker. Boor- en zaagolie bevriest:(
Verven onder nul lukt ook niet echt dus moet stoken.

Vet, ik ben benieuwd wat dat gaat geven. Ik vermoed dat het meer in elitefts powerrack stijl gaat worden?

Powercage

Hierbij een foto van het rek

Het rack is 2,6 meter hoog dus echt een groot ding geworden.

Damn zeer nice idd :cool:

Het is wel een uitgebreid rek geworden:
* Bandsteunen
* Monkey bar
* Gewichtenrek

Omdat het rek zo hoog is kun je bijvoorbeeld ook een push-press doen
in de kooi.

als je niet te groot bent moet je dan wel goed springen voor aan die monkeybar te komen :D

Voor wie is dat rack als ik vragen mag?

Het is wel een uitgebreid rek geworden:
* Bandsteunen
* Monkey bar
* Gewichtenrek

Omdat het rek zo hoog is kun je bijvoorbeeld ook een push-press doen
in de kooi.

****ing nice man!!
Ik heb er nog wat vragen bij, die andere wellicht ook willen weten;
hoe lang en breed is het rack?
hoe zwaar belastbaar is het rack?
hoe duur is het rack?

Laatst bewerkt:
Voor wie is dat rack als ik vragen mag?

Iemand heeft mij benaderd via mijn site. Ik weet niet of hij ook actief is op dit forum.

---------- Toegevoegd om 21:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:40 ----------

****ing nice man!!
Ik heb er nog wat vragen bij, die andere wellicht ook willen weten;
hoe lang en breed is het rack?
hoe zwaar belastbaar is het rack?
hoe duur is het rack?

Ik heb hier een tekening met de antwoorden op je vragen (pdf bevat 2 pagina's).

Het rack is gemaakt van koker 50x50x3.
De belastbaarheid is 300+ kg (houd het safe aan).

---------- Toegevoegd om 21:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:42 ----------

als je niet te groot bent moet je dan wel goed springen voor aan die monkeybar te komen :D

Dat heb je inderdaad wel goed ingeschat:D Maar als je eenmaal hangt kom je niet meer aan de grond, dus dat is wel een voordeel.

Iemand heeft mij benaderd via mijn site. Ik weet niet of hij ook actief is op dit forum.

---------- Toegevoegd om 21:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:40 ----------

Ik heb hier een tekening met de antwoorden op je vragen (pdf bevat 2 pagina's).

Het rack is gemaakt van koker 50x50x3.
De belastbaarheid is 300+ kg (houd het safe aan).

---------- Toegevoegd om 21:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:42 ----------

Dat heb je inderdaad wel goed ingeschat:D Maar als je eenmaal hangt kom je niet meer aan de grond, dus dat is wel een voordeel.

Nice!
belastbaarheid 300 kg + , bedoel je denk ik mee dat als je normaal omgaat met het rack (halterstang niet van een eind laat vallen op de noodopvangsteunen) , rustig 350 tot 400 kg kan laten rusten op de 25mm noodopvangsteunen? Of heb je bij gewichten t/m 400 kg perse de 30 mm noodopvangsteunen nodig?

Laatst bewerkt:
Nice!
belastbaarheid 300 kg + , bedoel je denk ik mee dat als je normaal omgaat met het rack (halterstang niet van een eind laat vallen op de noodopvangsteunen) , rustig 350 tot 400 kg kan laten rusten op de 25mm noodopvangsteunen? Of heb je bij gewichten t/m 400 kg perse de 30 mm noodopvangsteunen nodig?

Statisch kun je wel 400 kg op de spotters laten rusten.

Up date projecten

Nog eens een update van [Link niet meer beschikbaar] die ik de laatste tijd heb gemaakt.

Damn kerel, dat ziet er weer goed uit. Zijn de handvaten van die dumbbells niet erg dik?

door je tuin lijkt je rack een stuk mooier :P
ziet er wel erg onstabiel uit,maar zal het wel niet zijn

Terug
Naar boven