- Waardering
- 230
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 83kg
dan vberzin ik zelf wel iets met wat multiples platen ofzo. momenteel begruik ik 2 matrassen als drop platesGoedkoper krijg je ze niet denk ik, tenzij je er zelf één maakt.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dan vberzin ik zelf wel iets met wat multiples platen ofzo. momenteel begruik ik 2 matrassen als drop platesGoedkoper krijg je ze niet denk ik, tenzij je er zelf één maakt.

dat zou ik ook wel eens willen weten. met name het platform.

Momenteel ben ik bezig met een groot powerrack + gewichtenrek + monkey bar. Ik zal binnekort een foto posten.
De winter maakt productie niet makkelijker. Boor- en zaagolie bevriest
Verven onder nul lukt ook niet echt dus moet stoken.
Het is wel een uitgebreid rek geworden:
* Bandsteunen
* Monkey bar
* Gewichtenrek
Omdat het rek zo hoog is kun je bijvoorbeeld ook een push-press doen
in de kooi.
****ing nice man!!
Ik heb er nog wat vragen bij, die andere wellicht ook willen weten;
hoe lang en breed is het rack?
hoe zwaar belastbaar is het rack?
hoe duur is het rack?
als je niet te groot bent moet je dan wel goed springen voor aan die monkeybar te komen![]()
Maar als je eenmaal hangt kom je niet meer aan de grond, dus dat is wel een voordeel.Iemand heeft mij benaderd via mijn site. Ik weet niet of hij ook actief is op dit forum.
---------- Toegevoegd om 21:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:40 ----------
Ik heb hier een tekening met de antwoorden op je vragen (pdf bevat 2 pagina's).
Het rack is gemaakt van koker 50x50x3.
De belastbaarheid is 300+ kg (houd het safe aan).
---------- Toegevoegd om 21:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:42 ----------
Dat heb je inderdaad wel goed ingeschatMaar als je eenmaal hangt kom je niet meer aan de grond, dus dat is wel een voordeel.
Nice!
belastbaarheid 300 kg + , bedoel je denk ik mee dat als je normaal omgaat met het rack (halterstang niet van een eind laat vallen op de noodopvangsteunen) , rustig 350 tot 400 kg kan laten rusten op de 25mm noodopvangsteunen? Of heb je bij gewichten t/m 400 kg perse de 30 mm noodopvangsteunen nodig?
Damn kerel, dat ziet er weer goed uit. Zijn de handvaten van die dumbbells niet erg dik?