- Waardering
- 1.793
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 117kg
grip, deze waren denk ik voor 1handed overhead presses
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Damn kerel, dat ziet er weer goed uit. Zijn de handvaten van die dumbbells niet erg dik?
Die zijn 6,3 cm dik. Dat is de bedoeling, om je gripkracht te trainen.
door je tuin lijkt je rack een stuk mooier
ziet er wel erg onstabiel uit,maar zal het wel niet zijn
Dat elite rack is wel knap. Maar ik vraag me wel af waarom je bij die monkey bars ook geen handvaten dichter bij elkaar hebt gezet, zoals ik heb gedaan (laten doen), zodat je close grip hammer chins kan doen.
Ik deed het zo met 4 parallelle grepen. Eerste 2 op 10 cm, volgende op 30cm verder, en de laatste nog eens 20cm verder (je hebt het plannetje gezien dacht ik). Nu zijn we een tijdje verder, en ik moet zeggen dat het uitstekend werkt zo. 6 verschillende gripwijdtes parallel, en elke mogelijke gripwijdte voor overhands/onderhands.Heb het al een keer eerder zo uitgevoerd en die klant was tevreden. Maar een goede tip voor een volgende versie.
Ik deed het zo met 4 parallelle grepen. Eerste 2 op 10 cm, volgende op 30cm verder, en de laatste nog eens 20cm verder (je hebt het plannetje gezien dacht ik). Nu zijn we een tijdje verder, en ik moet zeggen dat het uitstekend werkt zo. 6 verschillende gripwijdtes parallel, en elke mogelijke gripwijdte voor overhands/onderhands.
Nog eens een update van [Link niet meer beschikbaar] die ik de laatste tijd heb gemaakt.
vraagje:
is het ook mogelijk om hem eventueel een cm of 8 lager te maken?
ik ben bezig het huis van mijn schoonouders over te nemen, en kan daar de zolderverdieping ombouwen tot "gym".
maar er zitten houtenbalken onder het plafond, waardoor ik zo'n 2.05m ruimte heb... tussen de balken zit voldoende ruimte om te chinnen, maar ik heb die 2.10 m gewoon niet...
dan denk ik dat ik vanavond thuis maar even moet babbelenEen 8 cm lager powercage produceren is geen probleem.

dan denk ik dat ik vanavond thuis maar even moet babbelen
moet je eerlijk bekennen dat ik een paar weken terug je website zag en dacht dat dat nooit wat kon zijn.... maar gezien de reakties hier kom ik daar nu enigszins beschaamd op terug![]()

Hoi Henk,
heeft iemand toevallig dat "elite rack" al getest met een oefening tegen/met bands?
Zou hier graag een filmpje of iets van zien om te zien hoe het werkt.
Heb hier wat filmpjes staan m.b.t. het gebruik van bands.
Ja ik bedoel inderdaad in het rack, om te zien hoe handig dat werkt.
Henk kun je ook eventueel prijzen bij je producten zetten.
Wat bijvoorbeeld die freestands kosten en die dumbbells etc.Ander PM de prijslijst even.
Alvast bedankt.