paraman
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 7
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Diegene die een rack van Henk hebben gekocht, wat eigenlijk zelfde type is als een powertec rack, welk bankje gebruiken jullie?
Namelijk het volgende;
Ik zit te denken om over een tijd wellicht een rack te kopen van Henk.
Als bench in het rack zit ik te denken aan de multibench van barbarian. Diegene die deze combinatie gebruiken, heb ik de volgende vraag aan;
Lukt dit met incline benchen in dit rack. De multibench heeft namelijk best een lange uitloop onder de rugleuning.
Ben benieuwd naar de reactie's.
Wat vraag je voor zo'n prowler?
als er ook nog een extra haak aan de voorkant aan zit om hem ook te kunnen gebruiken als sled
Ik heb beide zowel het rack als de bench en ik voorzie geen problemen. Kan geen praktijk conclusie omdat ik gewoonweg geen bb incline heb uitgevoerd maar als ik je vraag goed begrijp moet dat geen probleem zijn. Vergeet niet dat de stang ook nog een stuk naar voren ligt op de houders dat compenseert een stuk uitloop. Kleine nuance is natuurlijk wel hoeveel graden incline je je bankje zet voor zover ik net zie kunnen de 2 minst schuine het wel redden.
Wellicht kunnen er nog een x aantal mensen hun opinie geven....

Kun je schatten wat een replica van een dergelijk rek moet gaan kosten?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ik heb morgen tijd om wat te tekenen en dan zal ik je in de loop van de week een prijsje pm'en.
He Henk had je nog gekeken naar die cable cross over?
Hoi Henk. Mooi spul, ziet er erg professioneel uit. Had alleen een vraag, weet je of jouw powercages ook gebruikt mogen worden in een sportschool? Of heb je dan andere veiligheidseisen of een certificering oid nodig?
dat zou ik ook wel eens willen weten. met name het platform.Kun je schatten wat een replica van een dergelijk rek moet gaan kosten?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
dat zou ik ook wel eens willen weten. met name het platform.
dat is best veel geld voor een beetje recreatie liftenWeet niet of henk ook van die platforms maakt, maar de duitse tak van fitness seller vraag er 750 euri voor..

dat is best veel geld voor een beetje recreatie liften![]()