AndroidHealthClinic

Verkocht Power Rack

wat kost zo'n prowler ?

Diegene die een rack van Henk hebben gekocht, wat eigenlijk zelfde type is als een powertec rack, welk bankje gebruiken jullie?

Namelijk het volgende;
Ik zit te denken om over een tijd wellicht een rack te kopen van Henk.
Als bench in het rack zit ik te denken aan de multibench van barbarian. Diegene die deze combinatie gebruiken, heb ik de volgende vraag aan;
Lukt dit met incline benchen in dit rack. De multibench heeft namelijk best een lange uitloop onder de rugleuning.

Verder nog een vraag aan Henk.
Je bied het rack aan met kokers van 50. Dit 'standaard' rack wat je aanbied kan 300 kg belastbaarheid hebben.
Je hebt ergens ook gepost dat je ipv het standaard rack, ook een rack kon maken met dikkere kokers (ik dacht dat je 70 schreef). Mijn vraag aan jou, lukt het jou ook om een rack met belastbaarheid van 400 tot 500 kg (ook voor de vangers aan de zijkant) te maken? En wat voor prijskaartje hangt daar aan?

Ben benieuwd naar de reactie's.

Laatst bewerkt:
Diegene die een rack van Henk hebben gekocht, wat eigenlijk zelfde type is als een powertec rack, welk bankje gebruiken jullie?

Namelijk het volgende;
Ik zit te denken om over een tijd wellicht een rack te kopen van Henk.
Als bench in het rack zit ik te denken aan de multibench van barbarian. Diegene die deze combinatie gebruiken, heb ik de volgende vraag aan;
Lukt dit met incline benchen in dit rack. De multibench heeft namelijk best een lange uitloop onder de rugleuning.

Ben benieuwd naar de reactie's.

Ik heb beide zowel het rack als de bench en ik voorzie geen problemen. Kan geen praktijk conclusie omdat ik gewoonweg geen bb incline heb uitgevoerd maar als ik je vraag goed begrijp moet dat geen probleem zijn. Vergeet niet dat de stang ook nog een stuk naar voren ligt op de houders dat compenseert een stuk uitloop. Kleine nuance is natuurlijk wel hoeveel graden incline je je bankje zet voor zover ik net zie kunnen de 2 minst schuine het wel redden.

Wellicht kunnen er nog een x aantal mensen hun opinie geven....

Laatst bewerkt:
Wat vraag je voor zo'n prowler?
als er ook nog een extra haak aan de voorkant aan zit om hem ook te kunnen gebruiken als sled

beter een ketting met haak bevestigen

Er zijn aan de voorkant 2 ogen voorzien om touw of ketting aan te bevestigen.

Ik heb beide zowel het rack als de bench en ik voorzie geen problemen. Kan geen praktijk conclusie omdat ik gewoonweg geen bb incline heb uitgevoerd maar als ik je vraag goed begrijp moet dat geen probleem zijn. Vergeet niet dat de stang ook nog een stuk naar voren ligt op de houders dat compenseert een stuk uitloop. Kleine nuance is natuurlijk wel hoeveel graden incline je je bankje zet voor zover ik net zie kunnen de 2 minst schuine het wel redden.

Wellicht kunnen er nog een x aantal mensen hun opinie geven....

Thanks voor je reactie!

ik heb in het verleden wel eens over het powertec rack (zelfde formaat/afmetingen als henk's rack) gelezen dat mensen moeite hadden met incline drukken ivp pully daar ook in het rack zat. Dit probleem heb ik niet omdat ik een powerrack van Henk wil bestellen zonder pully. Maar het zetten mij wel aan het denken gezien de combinatie die ik wil bestellen.

Het enige wat ik mij dus afvroeg was of mensen deze combi (dit powerrack en multi bank barbarian) hadden en hoe zij incline drukken ervaren.
Het rack van Henk (en powertec rack) heeft namelijk aan de onderkant alle balken op de grond zitten (barbarian rack is de achterste onderste dwarsbalk boven de grond). Bij het barbarian powerrack, rij je het achterste gedeelte (waar de wielen zitten) van de multibench onder die achterste dwarsbalk door als je wilt incline drukken. De multi bench heeft best een lang onderstuk aan de achterkant.
Mijn vraag is levert dat lange onderstuk van de multibench geen problemen in een powertec rack/rack v Henk?

Hopelijk is het nu wat duidelijk wat ik bedoel.:p
groet

Kun je schatten wat een replica van een dergelijk rek moet gaan kosten?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
He Henk had je nog gekeken naar die cable cross over?

Hoi Henk. Mooi spul, ziet er erg professioneel uit. Had alleen een vraag, weet je of jouw powercages ook gebruikt mogen worden in een sportschool? Of heb je dan andere veiligheidseisen of een certificering oid nodig?

• Topic Starter Topic Starter
Hoi Henk. Mooi spul, ziet er erg professioneel uit. Had alleen een vraag, weet je of jouw powercages ook gebruikt mogen worden in een sportschool? Of heb je dan andere veiligheidseisen of een certificering oid nodig?

De eigenaar van mijn sportschool heeft zelf bankdrukbankjes gemaakt en die heeft hij laten certificeren i.v.m. de verzekering.

en :) heb je al eens naar de cable crosover gekeken :)

Terug
Naar boven