Nador
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 175
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De laatste onwikkelingen:
Ik ben bezig geweest met een[Link niet meer beschikbaar] (versie 1 op 1 overbrenging, geen katrolwerking).
Kom uit op een losse low pully module die je vast kunt klikken/bouten aan de onderste dwarstraverse. Zou dit een werkbare situatie zijn?
De lowpully katrol heb ik naar voren gehaald in de cage om te voorkomen dat je met je hoofd tegen de kabel aan komt wanneer je de low pully gebruikt.
Aangeboden in 2009 en nog steeds niet verkocht? Of maak je zo'n powerrack zelf op aanvraag?
Heb de thread niet helemaal gelezen en de startpost bevat niet zo veel informatie. Hoe zit het met de verzendkosten? En maak je alleen 1 soort rack of variaties er van op aanvraag?
edit: Ik heb inmiddels je site gevonden. http://www.powercage.nl/

Wat denk jij zelf? Hij heeft er in tussen meer verkocht dan jij kan tellen.![]()
Volgens mij heb ik kort geleden gelezen dat ie inmiddels aan het experimenteren is met verzenden![]()
De laatste onwikkelingen:
Ik ben bezig geweest met een[Link niet meer beschikbaar] (versie 1 op 1 overbrenging, geen katrolwerking).
Kom uit op een losse low pully module die je vast kunt klikken/bouten aan de onderste dwarstraverse. Zou dit een werkbare situatie zijn?
De lowpully katrol heb ik naar voren gehaald in de cage om te voorkomen dat je met je hoofd tegen de kabel aan komt wanneer je de low pully gebruikt.
Inmiddels de eerste pallets door een professioneel bedrijf door NL laten transporteren. Zij leveren alleen af door de week.
De prijs varieert van 85 euro tot 115 euro, afhankelijk van het gewicht en afmetingen. Een cross station bijvoorbeeld kost wat meer omdat aan beide kanten van de pallet elementen 75 cm uitsteken.
Rekenen hier zelf geen marge over, het is dus een stukje service. Helaas is de dieseltoeslag 16% op dit moment.
Ik heb op BVA auctions een industriële kolom/freesmachine van 800 kg op de kop getikt.
Daarmee heb ik nog meer constructie mogelijkheden in de toekomst (als ie werkt want dat weet ik nog niet).

was 1 pagina terug.... beetje eigen initiatief mag soms wel![]()

Met alleen een cage kom je er niet he, maar wel goed begin

Je bedoelt dat ik ook een barbell nodig heb met gewichten?
Even alle gekheid terzijde, ik reken nu op zo'n duizend euro, of zie ik nu iets over het hoofd?
latpul powecage 525 euro
barbell + 150 kilo 420 euro
bankje en dumbbells heb ik al.
Heb nog geen rubberen mat voor deadlift, gebruik tijdelijk wel wat oude kleren.

dit was wel in combinatie met wat 28 en 30mm materiaal, maar dat kleine spul heb ik voor €110 kunnen verkopen, aka bankje+rack+110 gewichten voor €90
beste deal ever

ik zit met 8-hoekige schijven, zet zelf de spotters op laagste stand in powerrack bij deadlifts
barbell+200 kg gewichten kan je voor een 300 regelen als je tweedehands goed zoekt... k heb zelf destijds bankje+powerrack+110kg rubber coated 50mm schijven gekocht voor €200dit was wel in combinatie met wat 28 en 30mm materiaal, maar dat kleine spul heb ik voor €110 kunnen verkopen, aka bankje+rack+110 gewichten voor €90
beste deal ever
nieuwe barbell, vloermatten en wat 1.25 en 2.5 kg schijven van helisports en ik was klaar![]()
Tja. Ik ben echt te lui om die dingen op te halen en wachten op de beste dealtjes, wil best gewoon het dubbele voor betalen alsie gewoon op mijn deurmat wordt gegooid.
Heb er hard over nagedacht, maar ga denkik toch voor die van Henk ipv een powertec of barbarian. En een latpully is in mijn geval een overbodige luxe, doe wel tbars, bbrows en pullups/chins.
Hoe zet het eigenlijk met de T-Bar aansluiting? Is die nog te koop? Ik zag het wel voorbijkomen in deze topic maar niet op je website.
Ik ga er van uit dat je je producten ook opstuurt, want een busje huren en het vervolgens sjouwen is niks voor mij (ben een luie bodybuilder).

maargoed, als je de mogelijkheid hebt, geniet van de luxe
Nogmaals respect! Misschien een domme vraag, maar wat is een cross station? Of bedoel je een cable cross? Heb je hier foto's van?
Oeps dat is iets duurder als ik verwacht/gehoopt had.
Ik zit je laatst uitvindingen te volgen.
Ik moet zeggen dat de versie die voor mij gemaakt hebt
Veel makkelijker te monteren is.zeker als als je alleen traint
Je hebt voor mij die dipstang gemaakt (model G-men)
Ik gebruik die ook met rug trainen om me benen onder te doen
Maar deze kun je ook gebruiken om je voeten tegen te zetten met de low pully
En als je schuine plaatjes voor je voeten er aan last.
Kun je het geheel ook gebruiken om buik te trainen(beenheffen)
Daarnaast is het ook een goed spotter/rustpunt voor je ez-stang
Alleen is het makkelijk als je de pin die in de cage gaan langer maakt
zo dat je de bouten niet hoef te gebruiken
gewoon wat tips/ervaringen van een meer dan tevreden gebruiker
Wauw, goed nieuws.
Mijn broertje en ik hebben een lege kelder. Op jaarbasis kost ons sportschool abbo samen 700 euro, dusja... En te bedenken dat dit nog een redelijke tweedehandse waarde heeft (lijkt mij), is het een win win!
Als Henk het nog kan bevestigen dan ga ik er zeker voor.
Henk?![]()
Is dit enkel in nederland of ook naar België? Of verzend je voorlopig nog niet naar België?Pallet transport is nu inderdaad mogelijk: vanaf 85 euro voor een powercage.
Een T-row add on kost 35 euro.
Zal binnenkort de site wat aanpassen m.b.t. verzenden.
Oeps dat is iets duurder als ik verwacht/gehoopt had.
Ik zit je laatst uitvindingen te volgen.
Ik moet zeggen dat de versie die voor mij gemaakt hebt
Veel makkelijker te monteren is.zeker als als je alleen traint
Je hebt voor mij die dipstang gemaakt (model G-men)
Ik gebruik die ook met rug trainen om me benen onder te doen
Maar deze kun je ook gebruiken om je voeten tegen te zetten met de low pully
En als je schuine plaatjes voor je voeten er aan last.
Kun je het geheel ook gebruiken om buik te trainen(beenheffen)
Daarnaast is het ook een goed spotter/rustpunt voor je ez-stang
Alleen is het makkelijk als je de pin die in de cage gaan langer maakt
zo dat je de bouten niet hoef te gebruiken
gewoon wat tips/ervaringen van een meer dan tevreden gebruiker
Is dit enkel in nederland of ook naar België? Of verzend je voorlopig nog niet naar België?