Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
he henk, vroeg me af... weet jij misschien een goede manier om je prowler wat stiller te maken? we willen hem in een woonwijk op straat gaan gebruiken maar echt een rampzalig geluid nu![]()

wist dat je ermee bezig was, vroeg me alleen af of je al een richtprijs had voor de latoptieen zit bij deze cage ook standaard een setje dipsteunen?
)hey Henk, zag de pully op je site (dank aan twente)
t is dus 250 geworden voor de pully? of heb je m in combinatie met een zwaardere cage in de aanbieding? (ben nu uitgegaan van de €275 cage...)
iig erg mooi spulletje geworden, nog plannen om er een kussentje of iets bij te bouwen waar je knieen onder kan stouwen?
hebben kussentjes waar je je benen onder kunt klemmen of eventueel kan je een halterstang laden waar je je benen onder kan plaatsen.Nu komt de hamvraag, kan je de pully ook los bestellen voor een reeds bestaande cage?
Henk, ik volg dit topic al een tijdje, maar mogelijk heb ik er overheen gelezen. Maak je ook losse schijfstandaards? Gewoon een compacte standaard waar ik me losse schijven op kan "opslaan"?
Henk, ook hier een tevreden gebruiker van je powercage. Wel nog een vraag over de pully op een bestaande cage. Als er een monkeybar op zit, past het dan nog?
Henk, die cage met de pully, is dat de cage van 3 mm? Zo niet wat zou deze versus kosten en wat kost een gewone pully bij u? Greetz
bump+vraag
Ik zag op je site die Pylo-boxen staan
Kun je die ook maken met verstelbare pooten
En een setje extra lange pooten.
Ik dacht zelf aan twee buizen in elkaar om het bankje in hoogte te verstellen
dan kun je varieren tussen 40 en 70cm bij voorbeeld
en als je de "binnenbuis"verwisseld voor een extra lange kun je er ook een jumpbox van maken
vraag dus wat kost zo iets
De laatste onwikkelingen:
Ik ben bezig geweest met een[Link niet meer beschikbaar] (versie 1 op 1 overbrenging, geen katrolwerking).
Kom uit op een losse low pully module die je vast kunt klikken/bouten aan de onderste dwarstraverse. Zou dit een werkbare situatie zijn?
De lowpully katrol heb ik naar voren gehaald in de cage om te voorkomen dat je met je hoofd tegen de kabel aan komt wanneer je de low pully gebruikt.
Inmiddels de eerste pallets door een professioneel bedrijf door NL laten transporteren. Zij leveren alleen af door de week.
De prijs varieert van 85 euro tot 115 euro, afhankelijk van het gewicht en afmetingen. Een cross station bijvoorbeeld kost wat meer omdat aan beide kanten van de pallet elementen 75 cm uitsteken.
Rekenen hier zelf geen marge over, het is dus een stukje service. Helaas is de dieseltoeslag 16% op dit moment.
Ik heb op BVA auctions een industriële kolom/freesmachine van 800 kg op de kop getikt.
Daarmee heb ik nog meer constructie mogelijkheden in de toekomst (als ie werkt want dat weet ik nog niet).
en dan hoef je niet een dubbele lading schijven op je pully te gooien

als je nog ff doorwerk kan je stoppen met je reguliere werk (als daar je ambitie zou liggen)
altijd even kwijlen over de motoren

die pully lijkt me een prima oplossing, gewoon ff 2 boutjes aandraaien, en kabeltje klikkenen dan hoef je niet een dubbele lading schijven op je pully te gooien
daarbij zou het mij toch voornamelijk om de hoge pully gaan
wordt deze pully duurder/goedkoper dan de andere?
mooi dat je bezig bent met vervoersoptiesals je nog ff doorwerk kan je stoppen met je reguliere werk (als daar je ambitie zou liggen)
bij BVA hebben ze wel vaak mooi spul, kom regelmatig in zwolle en hoevelaken voor bijbaantjealtijd even kwijlen over de motoren
in zwolle hebben ze trouwens een enorme partij fitness spul staan, welke nog onder een curator vallen, maar deze komen waarschijnlijk binnenkort op de veiling... zodra ik meer weet plaats ik t wel onder spots
en zoals altijd, goed bezig henk!!