MuscleMeat

Verkocht Power Rack

ga d'r zelf op kunstgras mee aan de gang

• Topic Starter Topic Starter
he henk, vroeg me af... weet jij misschien een goede manier om je prowler wat stiller te maken? we willen hem in een woonwijk op straat gaan gebruiken maar echt een rampzalig geluid nu :D

Ik heb in het verleden HDPE strip onder de voetjes gemonteerd met popnagels. Dit is zeer slijtvast kunststof wat behoorlijk dempt.
Voor je gevoel slijt het kunststof snel maar omdat het contactvlak groot is zal dit best lang mee gaan.

Op mijn werk (we maken horizontale transportsystemen) gebruiken we dit type kunststof ook.
Het wordt blootgesteld aan extreme omstandigheden (24/7).

Oordopjes kopen is ook een optie:p

---------- Post toegevoegd Thu 23 Feb 2012 om 18:59 ----------

wist dat je ermee bezig was, vroeg me alleen af of je al een richtprijs had voor de latoptie;) en zit bij deze cage ook standaard een setje dipsteunen?

Bij deze cage zit standaard een setje dipsteunen.
Een prijs heb ik nog niet.

Laatst bewerkt:
zie dat de site inmiddels geupdate is. Powerrack + Latpulley ziet dr nice uit!

hey Henk, zag de pully op je site (dank aan twente;))
t is dus 250 geworden voor de pully? of heb je m in combinatie met een zwaardere cage in de aanbieding? (ben nu uitgegaan van de €275 cage...)
iig erg mooi spulletje geworden, nog plannen om er een kussentje of iets bij te bouwen waar je knieen onder kan stouwen?

Nu komt de hamvraag, kan je de pully ook los bestellen voor een reeds bestaande cage :D ?

hey Henk, zag de pully op je site (dank aan twente;))
t is dus 250 geworden voor de pully? of heb je m in combinatie met een zwaardere cage in de aanbieding? (ben nu uitgegaan van de €275 cage...)
iig erg mooi spulletje geworden, nog plannen om er een kussentje of iets bij te bouwen waar je knieen onder kan stouwen?

Thx, een losse pully kost inderdaad 250 euro, onafhankelijk van het type cage wat je erbij neemt.

Mijn bankjes:p hebben kussentjes waar je je benen onder kunt klemmen of eventueel kan je een halterstang laden waar je je benen onder kan plaatsen.

---------- Post toegevoegd Tue 28 Feb 2012 om 18:38 ----------

Nu komt de hamvraag, kan je de pully ook los bestellen voor een reeds bestaande cage :D ?

Goede vraag! Als je even je onderste dwarstraverse en bovenste meeneemt dan boor ik daar gaten in. Dan kan je het ook aan een bestaande cage monteren.

Henk, ik volg dit topic al een tijdje, maar mogelijk heb ik er overheen gelezen. Maak je ook losse schijfstandaards? Gewoon een compacte standaard waar ik me losse schijven op kan "opslaan"?

DELETE reactie

---------- Post toegevoegd Wed 29 Feb 2012 om 21:32 ----------

Je kan geen patent op het geheel power rack zetten wel op elke soort van power rack je mag dus gewoon een rack niet helemaal namaken je zou er eigenlijk zelf een moeten bedenken zonder een na temaken snap je wat ik bedoel ?

Henk, ik volg dit topic al een tijdje, maar mogelijk heb ik er overheen gelezen. Maak je ook losse schijfstandaards? Gewoon een compacte standaard waar ik me losse schijven op kan "opslaan"?

Staat op mijn site onder projecten, [Link niet meer beschikbaar]een linkje naar een foto.
Kost 85,-

Enorm mooie constructies henk, echt prachtig dat je dit doet!
Zowel goed voor je eigen, als voor de bb's die niet die overprized willen/kunnen kopen.

Hopelijk doe je dit binnen een jaar nog, heb namelijk nog maar net jaarabbo gekocht xD

Henk, ook hier een tevreden gebruiker van je powercage. Wel nog een vraag over de pully op een bestaande cage. Als er een monkeybar op zit, past het dan nog?

Henk, die cage met de pully, is dat de cage van 3 mm? Zo niet wat zou deze versus kosten en wat kost een gewone pully bij u? Greetz

Wou dat ik dat allemaal kon maken

Laatst bewerkt:
Henk, ook hier een tevreden gebruiker van je powercage. Wel nog een vraag over de pully op een bestaande cage. Als er een monkeybar op zit, past het dan nog?

Ja, dat past

---------- Post toegevoegd Sun 4 Mar 2012 om 12:15 ----------

Henk, die cage met de pully, is dat de cage van 3 mm? Zo niet wat zou deze versus kosten en wat kost een gewone pully bij u? Greetz

De cage met pully die ik heb staan is 2mm.

De volgende prijs hanteer ik:
Cage 2mm + pully = 275 + 250 = 525 euro
Cage 3mm + pully = 310 + 250 = 560 euro
Pully los = 250 euro
Latpully machine = 325 euro

bump+vraag

Ik zag op je site die Pylo-boxen staan
Kun je die ook maken met verstelbare pooten
En een setje extra lange pooten.

Ik dacht zelf aan twee buizen in elkaar om het bankje in hoogte te verstellen
dan kun je varieren tussen 40 en 70cm bij voorbeeld
en als je de "binnenbuis"verwisseld voor een extra lange kun je er ook een jumpbox van maken

vraag dus wat kost zo iets

bump+vraag

Ik zag op je site die Pylo-boxen staan
Kun je die ook maken met verstelbare pooten
En een setje extra lange pooten.

Ik dacht zelf aan twee buizen in elkaar om het bankje in hoogte te verstellen
dan kun je varieren tussen 40 en 70cm bij voorbeeld
en als je de "binnenbuis"verwisseld voor een extra lange kun je er ook een jumpbox van maken

vraag dus wat kost zo iets

Een [Link niet meer beschikbaar] van een tekening (met daarop de prijs vermeld).

De laatste onwikkelingen:

Ik ben bezig geweest met een[Link niet meer beschikbaar] (versie 1 op 1 overbrenging, geen katrolwerking).
Kom uit op een losse low pully module die je vast kunt klikken/bouten aan de onderste dwarstraverse. Zou dit een werkbare situatie zijn?
De lowpully katrol heb ik naar voren gehaald in de cage om te voorkomen dat je met je hoofd tegen de kabel aan komt wanneer je de low pully gebruikt.

Inmiddels de eerste pallets door een professioneel bedrijf door NL laten transporteren. Zij leveren alleen af door de week.
De prijs varieert van 85 euro tot 115 euro, afhankelijk van het gewicht en afmetingen. Een cross station bijvoorbeeld kost wat meer omdat aan beide kanten van de pallet elementen 75 cm uitsteken.
Rekenen hier zelf geen marge over, het is dus een stukje service. Helaas is de dieseltoeslag 16% op dit moment.

Ik heb op BVA auctions een industriële kolom/freesmachine van 800 kg op de kop getikt.
Daarmee heb ik nog meer constructie mogelijkheden in de toekomst (als ie werkt want dat weet ik nog niet).

De laatste onwikkelingen:

Ik ben bezig geweest met een[Link niet meer beschikbaar] (versie 1 op 1 overbrenging, geen katrolwerking).
Kom uit op een losse low pully module die je vast kunt klikken/bouten aan de onderste dwarstraverse. Zou dit een werkbare situatie zijn?
De lowpully katrol heb ik naar voren gehaald in de cage om te voorkomen dat je met je hoofd tegen de kabel aan komt wanneer je de low pully gebruikt.

Inmiddels de eerste pallets door een professioneel bedrijf door NL laten transporteren. Zij leveren alleen af door de week.
De prijs varieert van 85 euro tot 115 euro, afhankelijk van het gewicht en afmetingen. Een cross station bijvoorbeeld kost wat meer omdat aan beide kanten van de pallet elementen 75 cm uitsteken.
Rekenen hier zelf geen marge over, het is dus een stukje service. Helaas is de dieseltoeslag 16% op dit moment.

Ik heb op BVA auctions een industriële kolom/freesmachine van 800 kg op de kop getikt.
Daarmee heb ik nog meer constructie mogelijkheden in de toekomst (als ie werkt want dat weet ik nog niet).

die pully lijkt me een prima oplossing, gewoon ff 2 boutjes aandraaien, en kabeltje klikken:) en dan hoef je niet een dubbele lading schijven op je pully te gooien:)
daarbij zou het mij toch voornamelijk om de hoge pully gaan:)
wordt deze pully duurder/goedkoper dan de andere?

mooi dat je bezig bent met vervoersopties:) als je nog ff doorwerk kan je stoppen met je reguliere werk (als daar je ambitie zou liggen)

bij BVA hebben ze wel vaak mooi spul, kom regelmatig in zwolle en hoevelaken voor bijbaantje:) altijd even kwijlen over de motoren:P
in zwolle hebben ze trouwens een enorme partij fitness spul staan, welke nog onder een curator vallen, maar deze komen waarschijnlijk binnenkort op de veiling... zodra ik meer weet plaats ik t wel onder spots:)

en zoals altijd, goed bezig henk!!

die pully lijkt me een prima oplossing, gewoon ff 2 boutjes aandraaien, en kabeltje klikken:) en dan hoef je niet een dubbele lading schijven op je pully te gooien:)
daarbij zou het mij toch voornamelijk om de hoge pully gaan:)
wordt deze pully duurder/goedkoper dan de andere?

mooi dat je bezig bent met vervoersopties:) als je nog ff doorwerk kan je stoppen met je reguliere werk (als daar je ambitie zou liggen)

bij BVA hebben ze wel vaak mooi spul, kom regelmatig in zwolle en hoevelaken voor bijbaantje:) altijd even kwijlen over de motoren:P
in zwolle hebben ze trouwens een enorme partij fitness spul staan, welke nog onder een curator vallen, maar deze komen waarschijnlijk binnenkort op de veiling... zodra ik meer weet plaats ik t wel onder spots:)

en zoals altijd, goed bezig henk!!

Thx, deze pully gaat hetzelfde kosten.

Zal eens ff foto maken, het rack staat super Henk!

Terug
Naar boven