MuscleMeat

Verkocht Power Rack

Heb ook een lekkere bestelling bij Henk geplaatst :D:

- Powercage Elite
- Monkey bar speciaal i.p.v. standaard monkey bar
- Extra dwarstraverse
- J-hooks (set)
- Schuine dipsteunen
- Meer grepen monkey bar
- Achteraan 2 pinnen
- Monolift optie 175
- T-bar row optie (speciale handgreep)
- Step up optie
- Heavy duty noodopvangen
- Barbell holder: 4-voudig
- Barbell holder: 8-voudig
- Mini deadlift jacks
- Latpully - high + lowpully (2 kabels versie)

Het staat gepland voor tweede week van Juli klaar te zijn, dus kijk er echt naar uit. :D

Patserrrrr :cool:

Jouw homegym wordt een van de ziekste van DBB denk ik zo

Op hoeveel kwam dat als ik vragen mag?

Patserrrrr :cool:

Jouw homegym wordt een van de ziekste van DBB denk ik zo

Ja, wat wordt wel vette shit. Deze zomer sowieso samen eens knallen daar!

Op hoeveel kwam dat als ik vragen mag?

Ik heb er geen problemen mee om daarop te antwoorden, maar kan zijn dat Henk dat liever niet heeft, dus ik wacht zijn reactie af.
Kan wel zeggen dat het een pak goedkoper is dan wanneer je het bij een 'groothandelaar' gaat halen.

willem9 we verwachten in juli wel foto's van dit alles ;)

monolift optie? Foto.

Ja, wat wordt wel vette shit. Deze zomer sowieso samen eens knallen daar!

Ik heb er geen problemen mee om daarop te antwoorden, maar kan zijn dat Henk dat liever niet heeft, dus ik wacht zijn reactie af.
Kan wel zeggen dat het een pak goedkoper is dan wanneer je het bij een 'groothandelaar' gaat halen.

Prijzen staan gewoon op zijn site toch? Anyways, tell me what you think als je em hebt. Heb zelf mss ook interesse. Hoeveel kg kan erop?

willem9 we verwachten in juli wel foto's van dit alles ;)

Die komen er sowieso. Heb ook aan Henk gevraagd of hij wat foto's kon maken als er aliets af was.

Moet nog gemaakt worden.. Zal zeker foto posten in Juli. En ik ga ervan uit dat Henk niet graag heeft dat ik zijn technische tekeningen deel..

Prijzen staan gewoon op zijn site toch? Anyways, tell me what you think als je em hebt. Heb zelf mss ook interesse. Hoeveel kg kan erop?

Ja, standaardprijzen wel, maar heb veel extra's en nieuwe zaken.

Ik post sowieso een uitgebreide review als ik alles heb!

---------- Post toegevoegd Sat 2 Jun 2012 om 09:05 ----------

Is trouwens tot +400kg belastbaar.

jelly willem, ben benieuwd naar pics!

jelly willem, ben benieuwd naar pics!

Ik ook. :D

Wat ik een van de allerfijnste dingen vind, is dat je alles kunt aanpassen naar je wensen.

Henk maakt er ook geen enkel probleem van als je nog wat last minute changes wilt doen. Zo had ik 'em vrijdag nog gemaild om een aantal aanpassingen te doen, en hij maakt dat direct in orde. Telkens als ik 'em vroeg voor een verandering, tekende hij dat zonder problemen.

Echt top service en ik ben er zeker van dat het ook top kwaliteit gaat zijn.

• Topic Starter Topic Starter
Die komen er sowieso. Heb ook aan Henk gevraagd of hij wat foto's kon maken als er aliets af was.

Moet nog gemaakt worden.. Zal zeker foto posten in Juli. En ik ga ervan uit dat Henk niet graag heeft dat ik zijn technische tekeningen deel..

Ik heb er geen problemen mee hoor dat je tekeningen en prijzen verspreidt op het internet. Ik heb eigenlijk altijd vaste verkoopprijzen om het makkelijk en transparant te houden.

Het is inderdaad een mooi groot project. Ik ga nog even wat snipperdagen nemen om alles af te krijgen.

hmm ik heb al heel lang geleden een monolift attachment gemaakt voor mijn cage. Ik ken niemand anders die dat heeft, ik ben gewoon benieuwd naar de versie van Henk.

Hoi Henk,

Zelf ben ik al een tijd op zoek naar een dergelijk apparaat op de tweedehandsmarkt http://www.fitness-seller.nl/powertec-workbench-multipress/ maar ... nou zou het helemaal mooi zijn als jij zoiets zou kunnen maken :D
Op deze versie zit het bankje vast, maar aangezien ik al een bankje heb, vraag ik mij af of jij iets dergelijks zou kunnen maken zonder bank.

En niet onbelangrijk .... wat zou dat doen moeten kosten?:rolleyes:

Hoi Henk,

Zelf ben ik al een tijd op zoek naar een dergelijk apparaat op de tweedehandsmarkt http://www.fitness-seller.nl/powertec-workbench-multipress/ maar ... nou zou het helemaal mooi zijn als jij zoiets zou kunnen maken :D
Op deze versie zit het bankje vast, maar aangezien ik al een bankje heb, vraag ik mij af of jij iets dergelijks zou kunnen maken zonder bank.

En niet onbelangrijk .... wat zou dat doen moeten kosten?:rolleyes:

Op dit moment behoort dit nog niet tot de mogelijkheden.

Momenteel druk bezig met het project van ,.
Behoorlijke grote opdracht, wordt wel bruut.
Ik ga a.s. zaterdag opbouwen en zal dan wat fotos posten.

Henk heb je al eens stones gemaakt?

ik zou ook wel zon deadlift hefboom willen maar dan met iets langere arm..

zijn er ook belgen die al ens besteld hebben bij Henk? en hoe heb je het rack hiergekregen wil ik wel weten :)
ik heb gekeken waar je woont henk en **** das ver voor mij ....

zijn er ook belgen die al ens besteld hebben bij Henk? en hoe heb je het rack hiergekregen wil ik wel weten :)
ik heb gekeken waar je woont henk en **** das ver voor mij ....

Jep. Zie bestelling hierboven.
Gewoon groot busje van een kameraad geleend, een dag ervoor uithetrokken en naar daar gereden.

@willen9
maak eens fotos van je bestelling bij henk

Terug
Naar boven