Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb je de rack nog staan? Waar is het van gemaakt? En wanneer ga je latpullys ontwerpen die stevig zijn maar niet al te veel ruimte innemen? Zeker veel interesse zul je krijgen hehe.
Ziet er goed uit hoor. Wat zal het kostenplaatje worden van zo'n pully? En heb je niet nog olympische schijfjes en goede halter liggen om mooie combinatieprijs te maken met je rack?
iedereen mag toch namaken wat hij wil?(ivm patent)Bedankt voor de tip.
Hoe wil je het patenteren dan?
Het is maar een simpele constructie. Kan iedereen toch bedenken
Heb wel op patents gezocht. Kwam alleen het patent van de smith machine tegen. Je komt trouwens veel merken racks tegen. Wordt de uitvinder lekker rijk![]()
Ziet er goed uit hoor. Wat zal het kostenplaatje worden van zo'n pully? En heb je niet nog olympische schijfjes en goede halter liggen om mooie combinatieprijs te maken met je rack?
He henk,
Heb jij een idee voor een T bar row die je kan bevestigen aan de achterste ligger van een power rack? Ik heb wel vaker dat soort beugels gezien maar ik zou liever een heel "apparaat" hebben wat makkelijk rechtop is weg te zetten.
[Link niet meer beschikbaar] bv zoeits.
Na het zien van de foto's ben ik ook wel geïnteresseerd in een henk789 made toestel. Is het misschien mogelijk een imitatie van dit toestel te maken http://www.fitness-seller.nl/product_info.php?info=p634_Barbarian-Lat-Tower.html , en zo ja wat voor prijs heb je in gedachte?
Opzich is het wel mogelijk ja. Neem aan dat je zowel een hoge als lage pully wilt. Tot hoeveel kilo wil je de machine belasten?
hoi,jij maakt mooie toestellen. ik ga binnenkort een powerrack maken,ik hoef helemaal niets te boren,want ik werk met een buislaser,dus snel in elkaar,misschien is het wel intessant als je meerdere toestellen kan verkopen,dat ik het materiaal aan kan levere op maat met gaten en uitsparingen er in. het is maar een idee...
Dan is lasersnijden een productietechniek bij uitstek.Een hoge en lage pully lijkt me ideaal inderdaad. Een kilootje of 150 moet voor de komende 10 jaar sowieso wel genoeg zijn lijkt me.