MuscleMeat

Verkocht Power Rack

• Topic Starter Topic Starter
Dankjewel allemaal! Heb de gaten geboord met een kernboor.

Heb je de rack nog staan? Waar is het van gemaakt? En wanneer ga je latpullys ontwerpen die stevig zijn maar niet al te veel ruimte innemen? Zeker veel interesse zul je krijgen hehe.

Heb je de rack nog staan? Waar is het van gemaakt? En wanneer ga je latpullys ontwerpen die stevig zijn maar niet al te veel ruimte innemen? Zeker veel interesse zul je krijgen hehe.

Ik heb het rack nog staan. Is gemaakt van 60x40x3 koker.

Dan zou ik een latpully moeten ontwerpen die je met ankers aan de muur
bevestigd. Super sterk en neemt een stuk minder ruimte in beslag.

Zoiets als dit. Doordat de muur deel is van de constructie bespaar je ruimte.

Laatst bewerkt:
Ziet er goed uit hoor. Wat zal het kostenplaatje worden van zo'n pully? En heb je niet nog olympische schijfjes en goede halter liggen om mooie combinatieprijs te maken met je rack?

Ziet er goed uit hoor. Wat zal het kostenplaatje worden van zo'n pully? En heb je niet nog olympische schijfjes en goede halter liggen om mooie combinatieprijs te maken met je rack?

Helaas heb ik geen halterschijven of halter liggen. Koop ik gewoon
bij fitness-seller of iets dergelijks.

De prijs van de pully kom ik nog op terug. Moet eerst uitzoeken wat een kabel een pully kost.

Bedankt voor de tip.
Hoe wil je het patenteren dan?
Het is maar een simpele constructie. Kan iedereen toch bedenken:D
Heb wel op patents gezocht. Kwam alleen het patent van de smith machine tegen. Je komt trouwens veel merken racks tegen. Wordt de uitvinder lekker rijk:)
iedereen mag toch namaken wat hij wil?(ivm patent)
en je mag toch ook verkopen wat je wilt?
spijtig dat je in nederland woont,anders had ik,wel interesse

He henk,

Heb jij een idee voor een T bar row die je kan bevestigen aan de achterste ligger van een power rack? Ik heb wel vaker dat soort beugels gezien maar ik zou liever een heel "apparaat" hebben wat makkelijk rechtop is weg te zetten.

[Link niet meer beschikbaar] bv zoeits.

De pully die ik getekend heb gaat 239,- kosten. (let op, er zit dus geen
seat bij om op te zitten. Ik ga ervan uit dat je je bankje ervoor zet.
* Compleet afgelast
* Koker 50x50x2
* Ral 9005 gespoten
* Inclusief kabel en latpully stang

Laatst bewerkt:
He henk,

Heb jij een idee voor een T bar row die je kan bevestigen aan de achterste ligger van een power rack? Ik heb wel vaker dat soort beugels gezien maar ik zou liever een heel "apparaat" hebben wat makkelijk rechtop is weg te zetten.

[Link niet meer beschikbaar] bv zoeits.

Heb nog niet precies voor ogen wat je wilt?
Iets wat tussen optie I en II in zit?

Optie I: T-bar aan power rack
Optie II Een losse T-bar row

Als je liever een heel "apparaat" wilt waarom zou je het dan nog aan
je power rack monteren?

hey met welk programma teken jij alles?

powerrack maken

hoi,jij maakt mooie toestellen. ik ga binnenkort een powerrack maken,ik hoef helemaal niets te boren,want ik werk met een buislaser,dus snel in elkaar,misschien is het wel intessant als je meerdere toestellen kan verkopen,dat ik het materiaal aan kan levere op maat met gaten en uitsparingen er in. het is maar een idee...

hoi,jij maakt mooie toestellen. ik ga binnenkort een powerrack maken,ik hoef helemaal niets te boren,want ik werk met een buislaser,dus snel in elkaar,misschien is het wel intessant als je meerdere toestellen kan verkopen,dat ik het materiaal aan kan levere op maat met gaten en uitsparingen er in. het is maar een idee...

Ik houd het in gedachten, mocht ik ooit seriematig powerracks gaan
produceren:D Dan is lasersnijden een productietechniek bij uitstek.
Vooralsnog fabriceer ik alleen custom made toestellen. En gaatje
meer of minder achteraf is dan geen probleem.

---------- Toegevoegd om 18:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:35 ----------

Een hoge en lage pully lijkt me ideaal inderdaad. Een kilootje of 150 moet voor de komende 10 jaar sowieso wel genoeg zijn lijkt me.

Ik ga dit weekend het een en ander tekenen.

Ik wacht in spanning af henk, je hebt de lat erg hoog gelegd met je vorige creaties!

powerrack

beste henk.

ik wil ook een squatrack maken,maar zou het mogelijk zijn om daar een pully in te verwerken,zodat je veel ruimte bespaart?

ik heb pas geleden een hoop oude spullen opgekocht,en daar zaten ook 100 kg aan steekgewichten bij plus kabels en katrollen.

ik ben zelf bang dat als je rugoefeningen doet in een rack,dat je met de zijkanten in problemen komt,of zou dat meevallen,ook wil ik de schijven aan het rek ophangen.

misschien weet jij een goede oplossing?:)

Terug
Naar boven