Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.Ziet er prima uit henk!
nog een paar vraagjes:
1. ik zou voor een low row graag een stukje traanplaat of iets dergelijks onder de zitting hebben ( deze oefening http://www.bodysolid.com/Images/Products/BFMG20/600/BFMG20_LowRow.jpg)
2. Aan het einde van de kabels komt een soort karabijnhaak neem ik aan? Wil de stang namelijk ook nog weleens wisselen met een rope.
3. Wat voor overbrenging zit er in dit systeem? of is het gewoon direct? Dus als ik er 100 kilo aanhang trek ik dan ook honderd kilo?
En als laatste wil ik natuurlijk nog weten wat voor prijs je voor ogen hebt, het moet natuurlijk rendabel zijn, anders bestel ik hem beter bij fitness seller waar ze hem ook nog eens thuis komen brengen.
Mm dat ombouwen zie ik inderdaad niet zo zitten, maar hoe zit dat dan met de belastbaarheid? Die blijft gelijk neem ik aan?
De prijs is prima!
henk, ff een vraagje: kan jij ook iets van een leg press in elkaar zetten?
De low pully kun je zwaarder belasten omdat hierbij de constructie gunstiger belast wordt. Alleen de kabel krijgt meer te voorduren maar die zijn toch super sterk.
---------- Toegevoegd om 20:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:24 ----------
Alles is mogelijk ja. Moet ik een keer wat tekenen?
heeft niet zo veel haast hoor. ik wil in de toekomst eentje aanschaffen en ben mij een beetje aan het oriënteren. wat is ongeveer je vraagprijs dan?
Fantastisch, dan kan de productie wat mij betreft beginnen.
Ik kan je pas een prijs geven wanneer ik iets ontworpen heb.
Zal er binnenkort wel eens vrijblijvend naar kijken.
---------- Toegevoegd om 20:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:39 ----------
Dat is mooi! Zal dit weekend eens een begin maken. Zit wel wel iets levertijd op. Weet niet of dat een probleem is? (i.v.m. het maken van de seats, de laatste keer duurde dit 3 weken.)

beste henk.
ik wil ook een squatrack maken,maar zou het mogelijk zijn om daar een pully in te verwerken,zodat je veel ruimte bespaart?
ik heb pas geleden een hoop oude spullen opgekocht,en daar zaten ook 100 kg aan steekgewichten bij plus kabels en katrollen.
ik ben zelf bang dat als je rugoefeningen doet in een rack,dat je met de zijkanten in problemen komt,of zou dat meevallen,ook wil ik de schijven aan het rek ophangen.
misschien weet jij een goede oplossing?![]()
Ik kan je pas een prijs geven wanneer ik iets ontworpen heb.
Zal er binnenkort wel eens vrijblijvend naar kijken.
---------- Toegevoegd om 20:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:39 ----------
Dat is mooi! Zal dit weekend eens een begin maken. Zit wel wel iets levertijd op. Weet niet of dat een probleem is? (i.v.m. het maken van de seats, de laatste keer duurde dit 3 weken.)
. in eerste instantie proficiat ziet er echt wel knap uit, als toch een klein bedenkinkje mag formuleren ik denk dat de je de grondstabiliteit nog kan verbeteren vooral voor de voorste poot door zo laag mogelijk de drie poten met elkaar te verbinden, ik denk hierbij aan een T-vormige verbinding. Nogmaals neemt niet weg dat de basis al heel knap is, begrijp het aub niet verkeerd!
Bedankt voor de tip!
Ik bekijk het in het werk. Als het niet sterk genoeg is (denk het haast wel aangezien ik bijna stijgerbuis formaat gebruik)
kan ik het altijd nog versterken d.m.v. schoren of een T-vorm creeren (strip is niet duur, maar voegt wel veel stijfheid/sterkte toe).
Een 3 poot constructie vindt ik wel prettig omdat die stabiel is (gaat niet snel wiebelen).
Tips en adviezen zijn altijd welkom.

Mooi ding, nooit over nagedacht om dr n pully aan te bevestigen?