XXL Nutrition

Verkocht Power Rack

• Topic Starter Topic Starter
Friedbakker heeft inderdaad gelijk, er zit een patent op een reverse hyper.
De volgende link heeft hij me gestuurd.

Maar als ik het goed bekijk is het patent alleen geldig in de U.S.

Ik hoop dat je gelijk hebt man, alleen er zijn ook geen Europese of Chinese reverse hypers. En die er zijn Worden gemaakt met "toestemming". Dat is dan weer vreemd...

Haal het ontwerp maar gewoon van je website en van DBB. Je kan het nog steeds aanbieden, maar doe het dan 'onder de radar'. Het is misschien toch riskant om het gewoon aan te bieden.

Haal het ontwerp maar gewoon van je website en van DBB. Je kan het nog steeds aanbieden, maar doe het dan 'onder de radar'. Het is misschien toch riskant om het gewoon aan te bieden.

Laat ik dat maar doen. Ik ga het nog wel even uitzoeken hoe het echt zit met het patent.

Zijn er dan echt mensen die je aan zullen geven bij het patentenkantoor?

Noem het product gewoon rivers hieper ext. :p

iemand van westside kan een google search doen voor reverse hyper en mss henk zijn foto tegenkomen, mensen en geld, nooit risico's nemen

Ik zou het risico ook niet nemen. Je hebt net zo'n geweldig bedrijf op gang gezet. Alles kunnen verliezen op 1 ''onderdeel'' is het absoluut niet waard.

Mogelijkheid om die cable crossover ook in stukken te leveren die je dan met wat bouten in elkaar kan zetten. Moet het namelijk op het 1ste verdiep krijgen...

Mvg

Mogelijkheid om die cable crossover ook in stukken te leveren die je dan met wat bouten in elkaar kan zetten. Moet het namelijk op het 1ste verdiep krijgen...

Mvg

De bovenste dwarsbalk (die van 2,5 meter) is demontabel en de geleider waar je de gewichten op plaatst kun je demonteren.

Sinds kort heb ik hier nu ook een power rack van Henk staan en het bevalt goed! Het rack is hartstikke stevig en het in elkaar zetten ging nog redelijk vlot.

Over de cage zelf heb ik niets aan te merken, maar ik ben wel benieuwd of anderen die ook het bankje GFID31 hebben

1. ook moeite hebben met de rubberen pads in je knieholte als je zit, ze zitten precies in de weg om je voeten comfortabel op de grond te zetten. Ik weet dat het los kan, maar het is wel onhandig om telkens los te maken.

2. ook vinden dat de schuinste stand eigenlijk nog te rechtop is? Ik zit eraan te denken om gewoon nog een standje erop te lassen, maar ik heb hier zelf 0 ervaring mee.

Henk, ben je van plan om in de toekomst ook attachments voor de pully te maken zoals een roei- of tricepsgreep? En misschien dumbbell safety hooks?

Bedankt voor het de cage in elk geval, het is mooi spul!

Sinds kort heb ik hier nu ook een power rack van Henk staan en het bevalt goed! Het rack is hartstikke stevig en het in elkaar zetten ging nog redelijk vlot.

Over de cage zelf heb ik niets aan te merken, maar ik ben wel benieuwd of anderen die ook het bankje GFID31 hebben

1. ook moeite hebben met de rubberen pads in je knieholte als je zit, ze zitten precies in de weg om je voeten comfortabel op de grond te zetten. Ik weet dat het los kan, maar het is wel onhandig om telkens los te maken.

2. ook vinden dat de schuinste stand eigenlijk nog te rechtop is? Ik zit eraan te denken om gewoon nog een standje erop te lassen, maar ik heb hier zelf 0 ervaring mee.

Henk, ben je van plan om in de toekomst ook attachments voor de pully te maken zoals een roei- of tricepsgreep? En misschien dumbbell safety hooks?

Bedankt voor het de cage in elk geval, het is mooi spul!

Mooi dat de cage goed bevalt!

De ontwerper van het bodysolid bankje heeft gekozen voor een multifunctioneel bankje. De beenrollen zitten erop voor de leg developer attachment en om het bankje te gebruiken als buikspierbankje. Maar ik kan me voorstellen dat ze bij andere oefening minder ideaal zijn. Optie is inderdaad de beenrollen niet monteren of misschien iets onder je voeten plaatsen.

De afgelopen twee maanden ben ik voornamelijk bezig geweest met het optimaliseren van mijn werkplaats om de productiviteit te vergroten. 2013 staat weer in het teken van nieuwe productontwikkelingen waaronder misschien wel attachments voor de latpully.

Ben heel benieuwd, ben nu in de oriënterende fase voor een powercage waarbij barbarian de grootste 'concurrent' is.
Misschien is een leuke add-on een bevestiging van een bokszak (180cm) :D

Ik heb sinds half november mijn standaard powercage van Henk!
Ben er uitermate tevreden van! Stevig spul, heeft mij al een paar keer gered bij een fail.

Mijn safety pins waren in eerste instantie te kort. Na het opmeten en opsturen van een foto heeft Henk zonder boe of ba twee nieuwe gemaakt en opgestuurd. Doordat ze nog naar de KTL moesten, heeft het even geduurd, maar dat doet niets af aan Henks inzet voor service.

Ik ben de rack zelf gaan halen en heb Henk zelf niet ontmoet. Maar wel z'n ouders die ons gezellig een theetje aanboden voor we weer vertrokken.

Als ik het opnieuw kon doen, zou ik enkel nog J-Hooks bijkopen. Die gaan er nog komen, maar ik had ze graag al gehad. De bands optie zou ik beneden weglaten en alleen de pinnen kopen, vermits bovenaan wel standaard gaten zitten, waar je de banden eigenlijk veiliger kan gebruiken.

Samengevat: een tevreden klant die zeker nog teruggaat komen.

Volgende aankoop: J-hooks en een opbergsysteem voor m'n schijven.

In de beneden positie helpt die meer dan in de bovenpositie, wat eigenlijk hetzelfde is als dat je hem beneden zou vasthechten, alleen trekt de elastiek het gewicht weg van je in de plaats dat het je extra naar beneden trekt. Lijkt me veiliger. (heb het van Wendler of Tate of Rippetoe, weet het niet meer)

Terug
Naar boven