Kenn
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 69
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 13%
Ik bekijk die foto's altijd met een piemol in mijn hand.
Mooi spul Henk![]()
Naughty boy.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik bekijk die foto's altijd met een piemol in mijn hand.
Mooi spul Henk![]()

Haal het ontwerp maar gewoon van je website en van DBB. Je kan het nog steeds aanbieden, maar doe het dan 'onder de radar'. Het is misschien toch riskant om het gewoon aan te bieden.
Zijn er dan echt mensen die je aan zullen geven bij het patentenkantoor?
iemand van westside kan een google search doen voor reverse hyper en mss henk zijn foto tegenkomen, mensen en geld, nooit risico's nemen
Mogelijkheid om die cable crossover ook in stukken te leveren die je dan met wat bouten in elkaar kan zetten. Moet het namelijk op het 1ste verdiep krijgen...
Mvg
De bovenste dwarsbalk (die van 2,5 meter) is demontabel en de geleider waar je de gewichten op plaatst kun je demonteren.
Perfect! Kans zit er goed in, dat ik er dan zo eentje bestel!
Sinds kort heb ik hier nu ook een power rack van Henk staan en het bevalt goed! Het rack is hartstikke stevig en het in elkaar zetten ging nog redelijk vlot.
Over de cage zelf heb ik niets aan te merken, maar ik ben wel benieuwd of anderen die ook het bankje GFID31 hebben
1. ook moeite hebben met de rubberen pads in je knieholte als je zit, ze zitten precies in de weg om je voeten comfortabel op de grond te zetten. Ik weet dat het los kan, maar het is wel onhandig om telkens los te maken.
2. ook vinden dat de schuinste stand eigenlijk nog te rechtop is? Ik zit eraan te denken om gewoon nog een standje erop te lassen, maar ik heb hier zelf 0 ervaring mee.
Henk, ben je van plan om in de toekomst ook attachments voor de pully te maken zoals een roei- of tricepsgreep? En misschien dumbbell safety hooks?
Bedankt voor het de cage in elk geval, het is mooi spul!
De bands optie zou ik beneden weglaten en alleen de pinnen kopen, vermits bovenaan wel standaard gaten zitten, waar je de banden eigenlijk veiliger kan gebruiken.