Beste Henk,
Zou jij zoiets kunnen maken?
http://i.imgur.com/g42oR.jpg
Het is nog niet helemaal precies af, maar dit is ongeveer het idee:
Koker 50x80x3
Binnenbreedte 1100mm
Binnendiepte 610mm
Gaten zijn dan denk ik 17mm
Ik wil graag in de bankdrukomgeving elke 25mm een gat(vanaf midden naar midden) en dan een 16mm ijzeren staaf met een pijp gebruiken net als bij de rogue r-3.
Sommige van de gaten zijn waarschijnlijk niet nodig (bijvoorbeeld helemaal bovenaan, waarschijnlijk ook niet zo veel gaten nodig in de dwarsbalken voor bandenzaken.)
Ik ga aannemen dat al die extra gaten ook extra geld gaat kosten.
Hier is nog een lijstje van dingen die ik nog niet precies weet, mocht je geïnteresseerd zijn:
Heb ik veel aan het verschil tussen 50x80x3 en 50x70x3?(behalve dat het dan zwaarder en dus stabieler is)
Heb ik veel aan het verschil tussen 50x80x3 en 50x50x3?(behalve dat het dan zwaarder en dus stabieler is)
Hoeveel mm dik moeten de voetjes zijn? Hoe dik moeten de platen aan de zijkanten van de dwarsbalk en chin up bar zijn?
Hoeveel gaten in de horizontale balken voor banden? Op welke afstand van elkaar? 50mm?
Welke diameter voor de gaten in de voeten?(om hem ergens in te verankeren)
Welke diameter voor de gaten in de balk bovenachter en de chin up bar? (deze wilde ik bevestigen met schroeven)
Welke diameter zou ik gebruiken voor de gaten voor bands?
Welke diameter gaten voor een buis van 16mm?
Moet ik ook van die schuine verbindings stukken bij de dwarsbalk bovenachter zetten?
Bij voorbaat dank,
Marc Schinkel