XXL Nutrition

Verkocht Power Rack

Even een vraagje tussendoor, denk niet dat ik alles in een astra station kan vervoeren? Mijn pa kan een bus van de zaak regelen, maar dan kan ik pas het weekend na kerst komen.

Kortom, haast je niet.

• Topic Starter Topic Starter
Even een vraagje tussendoor, denk niet dat ik alles in een astra station kan vervoeren? Mijn pa kan een bus van de zaak regelen, maar dan kan ik pas het weekend na kerst komen.

Kortom, haast je niet.

De machine wordt wel aardig demontabel. Als ik het zaterdag op de foto's zet kun je wel een inschatting maken of het vervoerbaar is in een astra station of nie. Denk haast dat het mogelijk is.

Vorderingen latpully project

Even wat foto's van de vorderingen van het project.

Zit nu even loos een touw aan voor de foto. Er komt een staalkabel aan.

Laatst bewerkt:
mooi man ziet er goed uit

Verdorie ik ben jaloers op je mogelijkheden zoals die bussen etc.

Kom net dit topic tegen.. een powerrack voor die prijs wil ik ook wel, al heb ik nog geen plaats om het ergens te zetten... de toekomst wil ook wel wat :).
Maar ehhh ik woon in België. Valt daar iets aan te regelen?

Verdorie ik ben jaloers op je mogelijkheden zoals die bussen etc.

Heb een partij kunststof gratis meegekregen van het werk.
Zijn T profielen 2 meter lang. Ga er in de toekomst denk ik
een soort linaere geleiding van maken voor bijvoorbeeld een legpress.
Maar dat moet ik eerst nog eens uitwerken.

---------- Toegevoegd om 18:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:38 ----------

Kom net dit topic tegen.. een powerrack voor die prijs wil ik ook wel, al heb ik nog geen plaats om het ergens te zetten... de toekomst wil ook wel wat :).
Maar ehhh ik woon in België. Valt daar iets aan te regelen?

Vrachtkosten zijn ongeveer 75 euro. Er heen rijden is niet echter rendabel.

heb echt respect voor je dat je dat allemaal in elkaar kan zetten. Echt respect

kopen van power rack

Zou het mogelijk kunnen zijn om jou adress te krijgen voor je power rack te bezichtigen. Ik zou graag een bod willen leveren. Kan je dan je telefoonnummer of email adress geven voor informatie uit te wisselen.
danku

Zou het mogelijk kunnen zijn om jou adress te krijgen voor je power rack te bezichtigen. Ik zou graag een bod willen leveren. Kan je dan je telefoonnummer of email adress geven voor informatie uit te wisselen.
danku

Ik heb het rack al verkocht. Maar Ik ga deze vakantie weer een nieuw rack fabriceren. Als ik het rack gereed heb stuur ik je wel even mijn gegevens. Bezichten mag natuurlijk altijd.

Laatst bewerkt:
Ik ben erg geinterreseerd in je rack, ook het feit dat je in drenthe woont is heel makkelijk aangezien ik zelf in assen woon.

http://www.fitness-seller.nl/product_info.php?info=p313_Powertec-Power-Rack.html

heb je dit rack nagemaakt? Hoe stabiel is het rack? ik heb op het moment zo n goedkoop kroon rack en dat beweeg aan alle kanten, vandaar dat ik een nieuwe zoek.

kan je ook een prowler maken? een die je uit elkaar kan halen en weer binnen 10min in elkaar kan zetten? (voor ruimtebesparing in garage).

http://www.flexcart.com/members/elitefts/default.asp?m=PD&cid=390&pid=1006

pm? Tom

Ik vraag me af wat je nog allemaal zou kunnen maken. Ik ben eigenlijk een beetje op zoek naar een soort monkeybar om te chinnen.
Nu heb ik een powertec rack:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Misschien is het mogelijk iets in elkaar te lassen dat in plaats van die bovenste horizontale balk pas, zoals vaak bij powerracks van elitefts:

Ik ben erg geinterreseerd in je rack, ook het feit dat je in drenthe woont is heel makkelijk aangezien ik zelf in assen woon.

http://www.fitness-seller.nl/product_info.php?info=p313_Powertec-Power-Rack.html

heb je dit rack nagemaakt? Hoe stabiel is het rack? ik heb op het moment zo n goedkoop kroon rack en dat beweeg aan alle kanten, vandaar dat ik een nieuwe zoek.

kan je ook een prowler maken? een die je uit elkaar kan halen en weer binnen 10min in elkaar kan zetten? (voor ruimtebesparing in garage).

http://www.flexcart.com/members/elitefts/default.asp?m=PD&cid=390&pid=1006

pm? Tom

Hoi Tom,

Mijn powerrack is inderdaad een kloon van het powertec rack.
Het rack wordt gemonteerd met grote M12 bouten d.m.v. flensplaten.
Als je deze flink aantrekt met de sleutel zit er geen beweging meer in.

Heb jij een squatrack van kroon of een powerrack?

Een prowler maken is niet zo'n probleem. Zal volgende week eens een
tekening opzetten.

Gr.

Henk

---------- Toegevoegd om 10:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:44 ----------

Ik vraag me af wat je nog allemaal zou kunnen maken. Ik ben eigenlijk een beetje op zoek naar een soort monkeybar om te chinnen.
Nu heb ik een powertec rack:

Misschien is het mogelijk iets in elkaar te lassen dat in plaats van die bovenste horizontale balk pas, zoals vaak bij powerracks van elitefts:

Dat is inderdaad wel een mooi optie. (Persoonlijk vind ik de grepen van zo'n
powertec niet zo fijn trainen). Ga binnenkort investeren in een buizenbuiger
en buisuitklinker en dan kan ik zo'n iets produceren.

PS.
De komende dagen kerst dus ik heb niet de mogelijkheid om wat te doen.

Henk

Ik heb ook zeker interesse in een dergelijk rek. Mocht je ze gaan fabriceren, dan hoor ik het maar wat graag

zelfde geldt voor mij

Latpully

Nog even wat foto's van het latpully project.

---------- Toegevoegd om 13:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:15 ----------

Wanneer ik weer een rack klaar heb laat ik het weten!

Nog een vraagje henk, denk je dat ik dit in mijn astra station + aanhanger (geloof iets van 1.5 bij 2.5 meter ofzo)zou kunnen vervoeren? Heb er zelf echt geen kijk op, en het zou nogal jammer zijn als ik het niet mee krijgt, aangezien het 200 km van mijn huis is :P.

Nog een vraagje henk, denk je dat ik dit in mijn astra station + aanhanger (geloof iets van 1.5 bij 2.5 meter ofzo)zou kunnen vervoeren? Heb er zelf echt geen kijk op, en het zou nogal jammer zijn als ik het niet mee krijgt, aangezien het 200 km van mijn huis is :P.

Heb je een PM gestuurd.

Prachtig.

Terug
Naar boven