markhispania3
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 582
Ding komt uit midden jaren 80, is minder waard dan de gemiddelde bootschappenauto
.Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.
Hey henk,
Ik volg dit topic niet echt maar heb ff wat snel doorgebladerd en zag dat je een dip machine in elkaar geknutseld had.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
nou zie ik 1 min punt en dat is dat je nergens je benen onder kan doen of je nergens aan vast kan binden (bijv een gordel om je benen heen)
ik bedoel maar, als je bijv 120 dipt en je weegt 80 kg, dan heb je dus echt een probleem![]()
ook vind ik de rugleuning wat te hoog, als je andersom wilt dippen (dus met je neus naar de schijven toe) dan zit je met je neus in de rugleuning.
wat moet zoiets kosten?
Deze heb ik op zolder staan en doe er zo'n 160kg op los zittend en dat is zo'n 40kg meer als ik weeg,wil ik meer dan schuif ik hem in het powerrek stangetjes op de juiste kniehoogte olympischestang laden met gew en daar je bovenbenen onder klem zetten en klaar is kees...
Ik heb 275 betaald en een boete die ik kreeg bij henk op die langerijlaan naar zijn huis 42.5euro op zondag notabene whaha....

Ja het is niet anders Henk je kan je er wel druk om maken maar dat helpt toch niks...
Hoe gaat het met de houding met benchen wil dat nog wat lukken,of heb je het nu te druk met machines maken voor de boys allemaal....
dag Henk,
begin net met stangwerk; heb interesse in een stevig halfrack...voor benchpress en squat.
Het geheel zou in mijn praktijk voor bewegingstherapie komen te staan waar het niet zo hoeft op te vallen - en wel tot 500 kg belastbaar moet zijn.
Is dat maakbaar/haalbaar/betaalbaar?
pivotsport heeft er één..
met vriendelijke groet
Bas/cla777cla@yahoo.com
henk wat kost het als je voor mij een paar spotters en safety bars maakt ??[Afbeelding niet meer beschikbaar]
wat is jouw advies ivm staafdikte ? kan ik hier ff kijken wat voor mij haalbaar is ,zal ff een tekening proberen te maken (niet zo strak als dat van jouw ) maar gaat om het idee
![]()