AndroidHealthClinic

Powerblocks

Heb Powerblock Sport 9.0 Stage 1 en 2 nu anderhalf jaar, erg tevreden mee. Wisselen tussen gewicht gaat erg snel, gewichten zijn zeer solide en hebben een hele prettige grip. Heb ze twee keer laten vallen: powerblocks nog in goede staat, in tegenstelling tot de vloer.

Heb ze zelf via marktplaats gekocht. Zie nu een mooie aanbieding daar voor stage 1/2, die tot 41 kg gaan.

Ik heb de Ironmaster Quicklock Dumbbells...
Lijkt het meest op gewone vaste dumbbells en is ook niet zo lang/onhandig (als je er weinig gewicht op hebt)
Door de platte schroef kun je deze ook zonder pijn op je bovenbenen zetten als je bvb Shoulder Press gaat doen.

Die powerblocks blijven lang/onhandig, ook met weinig gewicht.

Ik zou beiden bij FS eens gaan uitproberen als je daar de kans toe hebt.

• Topic Starter Topic Starter
Tnx voor de tips ik ga ze zelf eens uitproberen:)

Ik heb ze ook.. wil nooit meer iets anders. Ik heb zowel Hoist dumbels als bowflex gehad, maar PowerBlocks zijn verreweg het beste. Althans, voor de thuissporter met geringe ruimte.

Ik heb de Ironmaster Quicklock Dumbbells...
Lijkt het meest op gewone vaste dumbbells en is ook niet zo lang/onhandig (als je er weinig gewicht op hebt)
Door de platte schroef kun je deze ook zonder pijn op je bovenbenen zetten als je bvb Shoulder Press gaat doen.

Die powerblocks blijven lang/onhandig, ook met weinig gewicht.

Ik zou beiden bij FS eens gaan uitproberen als je daar de kans toe hebt.
PowerBlocks zijn ook plat. Ironmaster is leuk in het begin, maar na een tijdje werd ik stapelgek van het verwisselen. Dit duurt veel te lang en kost energie. Vooral als je zwaar gaat moet de draaiknop goed vastzitten.

Is natuurlijk een persoonlijk iets, maar wel zelf ervaren.

Terug
Naar boven