MuscleMeat

Powerlift schoen zonder hak verhoging

Bezoekers in dit topic

GThomas

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
10 jan 2015
Berichten
316
Waardering
473
Lengte
1m86
Massa
93kg
Vetpercentage
14%
Zoals de titel al zegt, ik zoek powerlift schoenen mat een harde vlakke zool maar je ziet ze helaas alleen met verhoging in de hak, dit heb ik zelf niet nodig. Een minimale verhoging is wel oke opzich, vroeg mij af kf jullie modellen weten te noemen? Zal fijn zijn bedankt!
 
Chuck Taylors?
 
Zoals de titel al zegt, ik zoek powerlift schoenen mat een harde vlakke zool maar je ziet ze helaas alleen met verhoging in de hak, dit heb ik zelf niet nodig. Een minimale verhoging is wel oke opzich, vroeg mij af kf jullie modellen weten te noemen? Zal fijn zijn bedankt!
Gij zit toch niet op ballet toevallig?
 
Ja nou, het vuilnis buiten zetten doe je op pantoffels. En powerliften doet een beetje vent op blote voeten!

Ik ben geen powerlifter, maar daarnaast geeft een schoen mij meer stabiliteit ook gezien ik wat plattere voeten heb. Dus reageer svp topicgerelateerd
 
Sorry hoor!
 
Ik ben geen powerlifter, maar daarnaast geeft een schoen mij meer stabiliteit ook gezien ik wat plattere voeten heb. Dus reageer svp topicgerelateerd

Ik heb zelf naast steunzolen ook sportsteunzolen laten aanmeten. Aanrader!
 
Nike Speed TR 2. Platte schoen met harde zool
 
Zoals de titel al zegt, ik zoek powerlift schoenen mat een harde vlakke zool maar je ziet ze helaas alleen met verhoging in de hak, dit heb ik zelf niet nodig. Een minimale verhoging is wel oke opzich, vroeg mij af kf jullie modellen weten te noemen? Zal fijn zijn bedankt!
Heb je ondertussen al een model op het oog?
 
Zaalvoetbalschoenen hebben doorgaans een dunne, harde zool.
 
Heb zelf voor deadlift adidas wrestling/boks schoenen.
Bevallen goed en vast ook wel op te squatten.

[Link niet meer beschikbaar]
 
Zaalvoetbalschoen. keiharde dunne zool zonder (of minimale) hak.
 
basketbalschoenen
 
Back
Naar boven