MuscleMeat

Peiling PPLFB of UPLB

PPLFB beter dan UPLB

  • Nee, UPLB rules

    Stemmen: 11 91,7%
  • Ja, PPLFB all the way

    Stemmen: 1 8,3%

  • Totaal stemmers
    12

Bezoekers in dit topic

fred22

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
25 jun 2012
Berichten
2.929
Waardering
2.323
Lengte
1m85
Push, pull, legs en FB (4 dagen totaal)

Of 2* up en 2* lb

Doel: terugkomen in het sporten. Momenteel aan het bulken.
Vroeger ook uplb split gedaan.
 
Vier keer FB? :cool:

Ik zou zelf eerder voor UB/LB gaan, omdat dit denk ik iets meer vrijheid in de trainingsdagen geeft. Maar kan allebei prima, want je pakt de grote spiergroepen in ieder geval 2x per week.
 
Ik zit momenteel op 4/5x fullbody maar mis de pomp een beetje. Heb jaren ub/lb gedraaid, dus wanneer ik weer een keer wil switchen ga ik voor P/P/L/FB
 
Ik zit momenteel op 4/5x fullbody maar mis de pomp een beetje. Heb jaren ub/lb gedraaid, dus wanneer ik weer een keer wil switchen ga ik voor P/P/L/FB

Hoe ziet jouw schema en indeling er dan ongeveer uit?
 
Vier keer FB? :cool:

Ik zou zelf eerder voor UB/LB gaan, omdat dit denk ik iets meer vrijheid in de trainingsdagen geeft. Maar kan allebei prima, want je pakt de grote spiergroepen in ieder geval 2x per week.

Dank, ook mijn gedachte!

Ik zit momenteel op 4/5x fullbody maar mis de pomp een beetje. Heb jaren ub/lb gedraaid, dus wanneer ik weer een keer wil switchen ga ik voor P/P/L/FB

Helder, pak je met 4/5 keer FB wel voldoende rust dan? Of is dat nu vooral omdat je in de cut zit?
 
Hoe ziet jouw schema en indeling er dan ongeveer uit?

Dank, ook mijn gedachte!



Helder, pak je met 4/5 keer FB wel voldoende rust dan? Of is dat nu vooral omdat je in de cut zit?
Check m'n log, daar zie je m'n oefeningen ongeveer. 3/4 setjes per spiergroep per dag. Merk niks wbt herstel, behalve dat training verder retezwaar zijn.
 
Ik doe op dit moment ook 4x FB, al is dit wel meer een puur krachtschema. Zeker zwaar, maar wel te doen als je goed in vorm bent.
 
Probeer ze beide een aantal weken zou ik zeggen:)
 
Back
Naar boven