Fitness Seller

Pre-designed stacks

Waarom zou je nolva tijdens je dbol willen nemen dan?

Nou ik wil geen dbol. Zou het ook nooit nemen.
Maar vroeg me af waarom je de nolva zou starten, al in de laatste
Week van de dus dboll kuur.
Wat voor meerwaarde heeft dit?

Nou ik wil geen dbol. Zou het ook nooit nemen.
Maar vroeg me af waarom je de nolva zou starten, al in de laatste
Week van de dus dboll kuur.
Wat voor meerwaarde heeft dit?

Geen. Je gaat er de effecten van Dbol mee tegen en de Nolva doet nog geen ruk omdat je Dbol blijft nemen.

Nolva tijdens de kuur alleen doen als je gyno begint te krijgen.

Heren :

- Methyl-test =/= test. 17a-methylatie is een permanent structurele verandering aan het actieve metaboliet. net zoals Dbol =/= boldenone.

- M1T =/= gemethyleerde dihydrotestosterone, dat zou mestanolone zijn. M1T is gemethyleerde dihydroboldenone/1-testosterone.

- Hoe je het ook draait of keert, dit soort "kuren" , en ik gebruik de term voorzichtig, zijn ondoordacht en zorgen sowieso voor meer probs dan ze waard zijn. AAS zijn geen snoepjes. Het is niet zoals wijven die een nieuwe haarkleuring testen om er even anders uit te zien. Ofwel is je doel haalbaar zonder en blijf er dan gewoon af, ofwel niet en dan kan je het beter serieus nemen en de moeite doen er meer over te weten en het correct te doen.

Waarom dan, ik zie niet hoe het uitmaakt of je nou je 1e kuur al meteen zet of je 15 weken later na je winny only gaat zetten. Maar mss ben ik gewoon simpel :P

Ik bedoel geen optie omdat ze niet klaar zijn om een spuit te zetten. Sommigen willen dat gewoon niet en ik kan dat begrijpen want als je dat niet doet zoals het moet, kan het ook vervelende gevolgen hebben. De kans is klein maar het kan. Ik kan begrijpen dat er personen zijn die zichzelf niet willen injecteren en dan maar met orals willen kuren. En zeker als het de eerste keer is.

Ik bedoel geen optie omdat ze niet klaar zijn om een spuit te zetten. Sommigen willen dat gewoon niet en ik kan dat begrijpen want als je dat niet doet zoals het moet, kan het ook vervelende gevolgen hebben. De kans is klein maar het kan. Ik kan begrijpen dat er personen zijn die zichzelf niet willen injecteren en dan maar met orals willen kuren. En zeker als het de eerste keer is.

In een ver verleden toen ik zelf wel eens wat durfde, durfde ik mezelf eerst ook niet injecteren. Laat je het toch gewoon door iemand anders doen ?

Terug
Naar boven