MuscleMeat

Pre workout en kinderen

Sjemmy

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m88
Massa
95kg
Beste lezer,
Ik zou graag willen weten of een pre workout invloed heb op als je bezig ben met kinderen maken.
En dan heb ik het over no xplode

Ik denk niet dat hier onderzoek naar gedaan is :p

Inb4 adhd

inb4 shitstorm..

maar ff serieus een pre workout zijn geen AAS... en nieteens alle AAS maken je onvruchtbaar...

Wat moet je in vredesnaam met kinderen op je 21e? ???

Sommige willen niet wachten tot hun +35

In mijn vriendenkring heeft niemand onder de 30 kinderen gehad. Zelfs mijn eigen moeder was rond die leeftijd pas moeder.

Ik kan me niet voorstellen dat je niets beters te doen hebt dan voor kinderen zorgen op die leeftijd.

In mijn vriendenkring heeft niemand onder de 30 kinderen gehad. Zelfs mijn eigen moeder was rond die leeftijd pas moeder.

Ik kan me niet voorstellen dat je niets beters te doen hebt dan voor kinderen zorgen op die leeftijd.

Die mensen kunnen op hun beurt zich er waarschijnlijk weinig bij voorstellen dat je wacht tot je praktisch onvruchtbaar bent en de kans op downers significant gestegen is omdat je te druk was met spiertjes kweken en op een forum constant praten over spiertjes kweken.

:roflol:

Je bedoeld, sommige vrouwen hebben wel het geluk dat iemand graag kinderen wilt met de persoon in kwestie...?
:roflol:

No hate, ik kan mezelf nu ook al niet inbeelden met kinderen.
Ik kan nog maar net voor mezelf zorgen, jeweet.

Die mensen kunnen op hun beurt zich er waarschijnlijk weinig bij voorstellen dat je wacht tot je praktisch onvruchtbaar bent en de kans op downers significant gestegen is omdat je te druk was met spiertjes kweken en op een forum constant praten over spiertjes kweken.

Ik was bezig met studeren in die tijd en niet met spiertjes kweken. Met mijn vruchtbaarheid ben ik ook niet echt bezig. Maar ik heb dan ook nooit dusdanig aan zelfoverschatting geleden dat ik de onbedwingbare behoefte voelde mezelf te klonen.

Ik denk dat als je kinderen als een dusdanige belasting ziet je sowieso nooit aan kinderen moet beginnen.

Ik denk dat als je kinderen als een dusdanige belasting ziet je sowieso nooit aan kinderen moet beginnen.

Ik weet niet of je zelf kinderen hebt, maar dat zijn ze ook. Je moet er 24/7 voor zorgen voor de rest van je leven.
Als je de impact van die keuze niet helemaal begrijpt dan vind ik op mijn beurt dat je nooit aan kinderen moet beginnen.

Gaat het om eigen gebruik of neemt je vriendin/vrouw ook n.o. xplode? Lijkt me wel handig om te vermelden, just in case (zie label hieronder).. Als het om jezelf gaat, kan het geen kwaad lijkt me. Gewoon 30-45 min voor de coïtus innemen, voor het beste effect wel op lege maag uiteraard! En als je vermoed dat er onderliggende problemen zijn, zou ik dat misschien toch maar even met je huisarts bespreken ;)

Before consuming N.O.-XPLODE, seek advice from a health care practitioner if you are unaware of your current health condition or have any pre-existing medical condition including but not limited to: high or low blood pressure, cardiac arrhythmia, stroke, heart, liver or thyroid disease, anxiety, depression, seizure disorder, psychiatric disease, diabetes, pernicious anemia, difficulty urinating due to prostate enlargement, or if you are taking an MAO inhibitor or any other medication. Do not use if you are pregnant, nursing, prone to dehydration, or exposed to excessive heat. Reduce or discontinue use if sleeplessness, tremors, dizziness, nervousness, headaches or heart palpitations occur. N.O,-XPLODE is only intended to be consumed by healthy adults 18-50 years of age. Keep out of reach of children.

Ik weet niet of je zelf kinderen hebt, maar dat zijn ze ook. Je moet er 24/7 voor zorgen voor de rest van je leven.
Als je de impact van die keuze niet helemaal begrijpt dan vind ik op mijn beurt dat je nooit aan kinderen moet beginnen.

Ik doelde op belasting in combinatie met niks beters te doen hebben. Als je kinderen wilt is dat niet omdat je niets beters te doen hebt.

Op welke leeftijd iemand aan kinderen wil beginnen is gelukkig nog altijd aan diegene zelf.
Geloof niet dat dat de vraag was. Daarbij geloof ik niet dat dat een punt van discussie hoeft te zijn hier.
Volgens mij staat zijn antwoord al tussen de geplaatste posts.
Dit topic kan dus gesloten worden.

N.O. Xplode.........making kids since 1978!!

Op welke leeftijd iemand aan kinderen wil beginnen is gelukkig nog altijd aan diegene zelf.
Geloof niet dat dat de vraag was. Daarbij geloof ik niet dat dat een punt van discussie hoeft te zijn hier.
Volgens mij staat zijn antwoord al tussen de geplaatste posts.
Dit topic kan dus gesloten worden.

Wil je mod worden?

• Topic Starter Topic Starter
Ik neem het zelf

Terug
Naar boven