Sjors26
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1.307
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 67kg
Ik doelde op belasting in combinatie met niks beters te doen hebben. Als je kinderen wilt is dat niet omdat je niets beters te doen hebt.
Er zijn hele legioenen mensen die kinderen krijgen omdat ze geen baan, geen studie of geen leven hebben. In feite krijg je ze ook gewoon omdat je dat leuk vind. De tijd dat kinderen nodig waren als oudedagsvoorziening zijn namelijk al lang en breed voorbij.
Motivaties als 'bezegeling van onze liefde' en 'een stukje van mezelf doorgeven' zijn zaken waar ik binnensmonds van moet kotsen.
Als je dan toch een aardbewoner wil introduceren dan vind ik dat je de morele plicht hebt te zorgen dat je alle daarbij komende verantwoordelijkheden accepteert, dat je anderen er niet mee belast, dat je een goede genen-poel uitzoekt en dat je een zo stabiel mogelijke omgeving creeert in zowel emotioneel als financieel opzicht.
Niet omdat het je wel leuk lijkt, maar omdat je er ook in elk opzicht voor kunt zorgen. Mij lijkt een kinderboerderij in mijn achtertuin ook wel leuk, maar ik weet welke haken en ogen aan dat ingenieuze plan zitten.

Nu maak jij assumpties dat ik met haar akkoord ga over dit onderwerp omdat ze een vrouw is.