XXL Nutrition

Pre workout en kinderen

Ik doelde op belasting in combinatie met niks beters te doen hebben. Als je kinderen wilt is dat niet omdat je niets beters te doen hebt.

Er zijn hele legioenen mensen die kinderen krijgen omdat ze geen baan, geen studie of geen leven hebben. In feite krijg je ze ook gewoon omdat je dat leuk vind. De tijd dat kinderen nodig waren als oudedagsvoorziening zijn namelijk al lang en breed voorbij.

Motivaties als 'bezegeling van onze liefde' en 'een stukje van mezelf doorgeven' zijn zaken waar ik binnensmonds van moet kotsen.
Als je dan toch een aardbewoner wil introduceren dan vind ik dat je de morele plicht hebt te zorgen dat je alle daarbij komende verantwoordelijkheden accepteert, dat je anderen er niet mee belast, dat je een goede genen-poel uitzoekt en dat je een zo stabiel mogelijke omgeving creeert in zowel emotioneel als financieel opzicht.

Niet omdat het je wel leuk lijkt, maar omdat je er ook in elk opzicht voor kunt zorgen. Mij lijkt een kinderboerderij in mijn achtertuin ook wel leuk, maar ik weet welke haken en ogen aan dat ingenieuze plan zitten.

Er zijn hele legioenen mensen die kinderen krijgen omdat ze geen baan, geen studie of geen leven hebben. In feite krijg je ze ook gewoon omdat je dat leuk vind. De tijd dat kinderen nodig waren als oudedagsvoorziening zijn namelijk al lang en breed voorbij.

Motivaties als 'bezegeling van onze liefde' en 'een stukje van mezelf doorgeven' zijn zaken waar ik binnensmonds van moet kotsen.
Als je dan toch een aardbewoner wil introduceren dan vind ik dat je de morele plicht hebt te zorgen dat je alle daarbij komende verantwoordelijkheden accepteert, dat je anderen er niet mee belast, dat je een goede genen-poel uitzoekt en dat je een zo stabiel mogelijke omgeving creeert in zowel emotioneel als financieel opzicht.

Niet omdat het je wel leuk lijkt, maar omdat je er ook in elk opzicht voor kunt zorgen. Mij lijkt een kinderboerderij in mijn achtertuin ook wel leuk, maar ik weet welke haken en ogen aan dat ingenieuze plan zitten.

Plant jij jezelf aub niet voort!

• Like
Waarderingen: YOGI
discussie ook weer:D

Pre workout kan geen kwaad.
Alleen niet nemen als je al zwanger bent.

Ik kom net bij de gym vandaan.
Als pre workout 2 schepjes oude jack3d(met dmaa) genomen.. Top spul. Maar coïtus zit er vanavond niet in hoor..

Kleine jan zit verstopt in ze huisie en lijkt daar voorlopig even niet uit te willen komen...:-( :-D

Met de reguliere pwo's (pumphd /strong! / crazy / craze) nooit last van gehad (alleen dmaa bevattende pwo's maken me derde been kwijt)

Plant jij jezelf aub niet voort!

Ze maakt nochtans een paar erg goede punten. En dat terwijl ik het vaak oneens ben met wat ze zegt.

Op mijn 22 jaar hou ik me vooral bezig met zorgen dat ik een diploma heb. Dat diploma heb ik nodig om een fatsoenlijke job te hebben. Na enkele jaren gewerkt te hebben kan ik een financieel en familiaal (eerst centjes verdienen, dan pas trouwen) stabiele omgeving voorzien voor toekomstige kinderen. Om die reden zal ik ten vroegste rond mijn 28ste aan kinderen kunnen denken. Liever een iets oudere vader, dan mijn kind laten terechtkomen in marginale tienermoeder-toestanden waarbij beide ouders een uitkering trekken omdat ze door hun vroege zwangerschap school moesten verlaten.

Hyphy mud blijkt het IQ van een kind te verdubbelen....

Wat moet je in vredesnaam met kinderen op je 21e? ???

In mijn vriendenkring[ heeft niemand onder de 30 kinderen gehad. Zelfs mijn eigen moeder was rond die leeftijd pas moeder.

Ik kan me niet voorstellen dat je niets beters te doen hebt dan voor kinderen zorgen op die leeftijd.

Ik was bezig met studeren in die tijd en niet met spiertjes kweken. Met mijn vruchtbaarheid ben ik ook niet echt bezig. Maar ik heb dan ook nooit dusdanig aan zelfoverschatting geleden dat ik de onbedwingbare behoefte voelde mezelf te klonen.

Ik weet niet of je zelf kinderen hebt, maar dat zijn ze ook. Je moet er 24/7 voor zorgen voor de rest van je leven.
Als je de impact van die keuze niet helemaal begrijpt dan vind ik op mijn beurt dat je nooit aan kinderen moet beginnen.

Haal die oogkleppen van je kop want je posts zijn een optelling van aannames en vooroordelen. Als jij echt zo geweldig bent als je zelf denkt dan zat je niet heel de dag op DBB de wijsneus uit te hangen.

Wat een lading onzin bij elkaar zeg, pls go

Nee ik heb geen kinderen

Beste lezer,
Ik zou graag willen weten of een pre workout invloed heb op als je bezig ben met kinderen maken.
En dan heb ik het over no xplode
Wellicht dat je wat beestiger tekeer gaat met de coïtus, maar ik denk niet dat het je vruchtbaarheid beïnvloedt, kunt het dus gewoon weggooien want voor de gains doet het ook niks (althans, niet meer dan 'n ordinair potje crea).

ik vind haar continue bewijsdrang ongelooflijk irritant. En moet je nagaan wat voor testosteron monster zij zal uitpoepen, wanneer zij door een n*ger wordt bezwangerd

Ik ben wie ik ben en als dat onzekere jongetjes zo intimideert dan kan ik daar alleen maar om lachen.

Jammer dat je meteen racistisch moet worden, maar dat past eigenlijk ook wel weer bij mensen van jouw niveau.
Ik zou als ik jou was wat met Yogi beginnen; dat lost enerzijds jullie mogelijkheid tot reproductie op en anderzijds verdienen jullie het beiden om keihard in de kont gedoet te worden.

Enjoy :)

Ik ben wie ik ben en als dat onzekere jongetjes zo intimideert dan kan ik daar alleen maar om lachen.

Jammer dat je meteen racistisch moet worden, maar dat past eigenlijk ook wel weer bij mensen van jouw niveau.
Ik zou als ik jou was wat met Yogi beginnen; dat lost enerzijds jullie mogelijkheid tot reproductie op en anderzijds verdienen jullie het beiden om keihard in de kont gedoet te worden.

Enjoy :)

Intimideren? Je bedoeld irriteren? In 99% van je posts probeer je ons te vertellen hoe stoer je wel niet bent en als iemand daar wat van zegt komt je dus aan met:
verdienen jullie het beiden om keihard in de kont gedoet te worden.

Begint een beetje eentonig te worden en de enige die het kunnen waarderen zijn een paar whiteknights. Probeer een beetje normaal te praten, lijkt me sterk dat je IRL ook zo'n biatch bent, aan de andere kant zou dit wel verklaren waarom je constant hier zit te spammen:o

Intimideren? Je bedoeld irriteren? In 99% van je posts probeer je ons te vertellen hoe stoer je wel niet bent en als iemand daar wat van zegt komt je dus aan met:

Begint een beetje eentonig te worden en de enige die het kunnen waarderen zijn een paar whiteknights. Probeer een beetje normaal te praten, lijkt me sterk dat je IRL ook zo'n biatch bent, aan de andere kant zou dit wel verklaren waarom je constant hier zit te spammen:o

Noem je mij hier nu een whiteknight? :roflol: Nu maak jij assumpties dat ik met haar akkoord ga over dit onderwerp omdat ze een vrouw is.

• Like
Waarderingen: YOGI
Waarom denk je dat het no explode heet? Je kan wel vaarwel zeggen tegen je orgasmes.

Vind 't best een legit vraag, wtf moet je op je 21e met kids en waarom zou je er al over nadenken.

Vind 't best een legit vraag, wtf moet je op je 21e met kids en waarom zou je er al over nadenken.

Of je bemoeit je niet met zijn priveleven en helpt hem met zijn vraag.

Maar zoals dus eerder al gezegd, geen invloed bij jou als man. Als vrouw zijnde eerder kans op schade.

Voor een man gedraag je je wel ontzettend verwijfd. Gebruik de negeerfunctie ofzo.
Als een driftkikkertje lukraak posts onderstrepen, zonder enig logisch verband, heeft denk ik weinig nut.
Of wil je graag mijn aandacht? Je doet er namelijk wel erg veel moeite voor.

Terug
Naar boven