MuscleMeat

Pre workout en kinderen

Voor een man gedraag je je wel ontzettend verwijfd. Gebruik de negeerfunctie ofzo.
Als een driftkikkertje lukraak posts onderstrepen, zonder enig logisch verband, heeft denk ik weinig nut.
Of wil je graag mijn aandacht? Je doet er namelijk wel erg veel moeite voor.
Vergeleken jou alpha e-hero gedrag lijkt iedereen verwijfd. Je hebt duidelijk last van compensatiegedrag en ik ben zo attent je erop te wijzen, hopelijk komt er dan nog een keer wat zinnigs uit je maar ik betwijfel het.

@TS: ik zal dit topic niet verder vervuilen, excuses :p

Laatst bewerkt:
Vergeleken jou alpha e-hero gedrag lijkt iedereen verwijfd. Je hebt duidelijk last van compensatiegedrag en ik ben zo attent je erop te wijzen, hopelijk komt er dan nog een keer wat zinnigs uit je maar ik betwijfel het.[/SPOILER]
Denk dat je daarvoor je lul in haar moet steken ofzow.

We moeten allemaal een stoppen met ons voort te planten als konijnen, De wereld is overbevolkt en alle natuurlijke bronnen raken uitgeput.

Met 21 jaar ben je nog niet vermogend genoeg om kinderen te kunnen onderhouden. Zorg eerst maar eens dat je voldoende inkomen hebt zodat je geen gebruik hoeft te maken van alle subsidiepotjes, En heel Nederlander niet hoeft mee te betalen aan jou kinderen.

Ze worden vaak ook gewoon gedumpt bij opa en oma omdat de kinderopvang te duur is voor velen..

Ik weet niet of je zelf kinderen hebt, maar dat zijn ze ook. Je moet er 24/7 voor zorgen voor de rest van je leven.
Als je de impact van die keuze niet helemaal begrijpt dan vind ik op mijn beurt dat je nooit aan kinderen moet beginnen.

Heb jij kinderen?

---------- Post toegevoegd 5 October 2013 om 14:44 ----------

Ze worden vaak ook gewoon gedumpt bij opa en oma omdat de kinderopvang te duur is voor velen..

Why not? opa en oma doen het vaak graag, en liever bij een bekende dan bij een onbekende..

---------- Post toegevoegd 5 October 2013 om 14:45 ----------

We moeten allemaal een stoppen met ons voort te planten als konijnen, De wereld is overbevolkt en alle natuurlijke bronnen raken uitgeput.

Met 21 jaar ben je nog niet vermogend genoeg om kinderen te kunnen onderhouden. Zorg eerst maar eens dat je voldoende inkomen hebt zodat je geen gebruik hoeft te maken van alle subsidiepotjes, En heel Nederlander niet hoeft mee te betalen aan jou kinderen.

Op mijn 21ste had ik een netto inkomen van 1900 euro, niet dat dit ontzettend veel is maar genoeg om een kind mee te kunnen onderhouden.

Heb jij kinderen?

---------- Post toegevoegd 5 October 2013 om 14:44 ----------

Why not? opa en oma doen het vaak graag, en liever bij een bekende dan bij een onbekende..

---------- Post toegevoegd 5 October 2013 om 14:45 ----------

Op mijn 21ste had ik een netto inkomen van 1900 euro, niet dat dit ontzettend veel is maar genoeg om een kind mee te kunnen onderhouden.

op internet hebben we allemaal een hoog inkomen maar in real life valt het meestal een stuk lager uit

Ookal had je dit wel, dit is niet genoeg om een kind mee te kunnen onderhouden.
Nja, het kán, als je héél goedkoop woont en goedkoop eet, en niks leuks meer doet en je kind alles tweedehands geeft.

Dat noem ik alleen geen onderhouden maar overleven ;)

Nja, het kán, als je héél goedkoop woont en goedkoop eet, en niks leuks meer doet en je kind alles tweedehands geeft.

Really? :roflol:

Grtjs. Herman

Denk dat er veel mensen zijn die het met minder moeten doen en hun kinderen toch veel kunnen geven.... Iets dat je niet kan kopen..... Liefde en geluk. En meestal ben je met 2 werkenden.

Trouwens t hoeft niet altijd duur te zijn hoor. Mijn neefje is dolgelukkig als hij met mijn oude autootjes van 20jaar geleden mag spelen. En hij doet niet liever dan een dag gaan ravotten zonder speelgoed. Kost geen euro en hij is heel gelukkig.
Ja, kinderen kosten geld maar veel hangt van jezelf af.
Opvoeden is bovendien een werkwoord. Vergeten velen maar moet je wel aan denken voor je er aan begint.
De kleine alles geven is gemakkelijk maar zijn de centen snel op.

simpel rekensommetje
500 euro huur
100 gas/stroom
400 euro eten
100 verzekering

zit je op 1100, heb je nog 800 over voor luiers, kleding, etc. etc.
dat is al 200 euro meer dan jouw uitkering..
+kinderbijstand en weet ik veel wat voor crap er nog meer bij komt kijken.
en dan tel je maar 1 inkomen mee, het kindje zou dan ook nog een moeder hebben.

Groetjes Herman

Denk dat er veel mensen zijn die het met minder moeten doen en hun kinderen toch veel kunnen geven.... Iets dat je niet kan kopen..... Liefde en geluk. En meestal ben je met 2 werkenden.

Trouwens t hoeft niet altijd duur te zijn hoor. Mijn neefje is dolgelukkig als hij met mijn oude autootjes van 20jaar geleden mag spelen. En hij doet niet liever dan een dag gaan ravotten zonder speelgoed. Kost geen euro en hij is heel gelukkig.
Ja, kinderen kosten geld maar veel hangt van jezelf af.
Opvoeren is bovendien een werkwoord. Vergeten velen maar moet je wel aan denken voor je er aan begint.

Nee dat klopt zeker, maar meestal, wanneer je eigenlijk al in zo'n situatie bent, probeer je geen kinderen te krijgen :P
Het klopt wel dat het kan inderdaad ;)

---------- Post toegevoegd 5 October 2013 om 18:03 ----------

simpel rekensommetje
500 euro huur
100 gas/stroom
400 euro eten
100 verzekering

Groetjes Herman

200 euro meer dan mijn uitkering? Dus ik krijg 600 euro? Waar is dat gebleven dan :eek: ??

Je rekensommetje is trouwens fout, maar dat maakt niet uit he? :rolleyes:

Nee dat klopt zeker, maar meestal, wanneer je eigenlijk al in zo'n situatie bent, probeer je geen kinderen te krijgen :P

200 euro meer dan mijn uitkering? Dus ik krijg 600 euro? Waar is dat gebleven dan :eek: ??

Verbeter hem, licht je reactie toe of kruip terug in je hol..

Laatst bewerkt:

En waarom niet? Niet iedereen is zo materialistisch ingesteld.
Met dat budget kan je perfect rondkomen. Zeker met 2 werkenden. Vrienden van mij hebben het niet breed maar zijn dolgelukkig. Met hun kind. Dat goed opgevoed wordt, niets tekort komt maar niet verwend wordt.
Weet je hoe dat komt? Liefde en geluk. Dat vergeet men soms in deze maatschappij. Feit dat je zo een mensen kinderen wil ontzeggen omdat ze wat minder hebben zegt veel over jou. Zij hebben tenslotte geen overheidssteun nodig om rond te komen. Jij blijkbaar wel als ik het hier goed lees.

Oke ik lieg, het was maar 700 euro. Ik zat in de bijstand.. Tevens liep ik bij de voedselbank en kocht ik mijn kleren tweedehands.

Ik zeg niet dat je liegt maar salaris, derde been grootte en bed prestaties worden in veel gevallen erg overdreven op het internet.

Het gemiddelde inkomen van een 21 jarige is gewoon erg laag, daar kan je je zelf amper mee onderhouden laat staan dat het genoeg is om er een gezin van te onderhouden (natuurlijk zijn er uitzonderingen).

---------- Post toegevoegd 5 October 2013 om 16:25 ----------

simpel rekensommetje
500 euro huur
100 gas/stroom
400 euro eten
100 verzekering

Groetjes Herman

dit is een berekening voor een 1 persoons huishouden

---------- Post toegevoegd 5 October 2013 om 16:27 ----------

Met dat budget kan je perfect rondkomen. Zeker met 2 werkenden. Vrienden van mij hebben het niet breed maar zijn dolgelukkig. Met hun kind. Dat goed opgevoed wordt, niets tekort komt maar niet verwend wordt.
Weet je hoe dat komt? Liefde en geluk. Dat vergeet men soms in deze maatschappij. Feit dat je zo een mensen kinderen wil ontzeggen omdat ze wat minder hebben zegt veel over jou. Zij hebben tenslotte geen overheidssteun nodig om rond te komen. Jij blijkbaar wel als ik het hier goed lees.

dus ze krijgen geen kinderbijslag?

Ik zeg niet dat je liegt maar salaris, derde been grootte en bed prestaties worden in veel gevallen erg overdreven op het internet.

Het gemiddelde inkomen van een 21 jarige is gewoon erg laag, daar kan je je zelf amper mee onderhouden laat staan dat het genoeg is om er een gezin van te onderhouden (natuurlijk zijn er uitzonderingen).

Ben ik met je eens, de meeste studeren nog of komen net van school af. Maar er zijn er ook zat die al een aardige duit verdienen, ken er zat van.

1 persoonshuishouden idd, houdt genoeg geld over voor een kleintje.

---------- Post toegevoegd 5 October 2013 om 18:29 ----------

+1

kinderen hebben vaak niet veel nodig. een kind van 1-2 heeft nota bene toch geen ruk aan een playstation. Ze kunnen uren bezig zijn met wat snippertjes.

---------- Post toegevoegd 5 October 2013 om 16:27 ----------

dus ze krijgen geen kinderbijslag?

Geen steun NODIG. En ze werken en dragen bij. Maar das een andere discussie

Al een tijdje niet meer op dit forum geweest ... maar wat een gek*tlul hier zeg ..pfff
meteen het verkeerde topic aangeklikt volgens mij..

Gewoon niet nemen als je het niet vertrouwd , al betwijfel ik het zwaar dat de kleine er iets aan over houd,
het is doping vrij.
niet verkeerd dat je er over zowizo nadenkt.
roken,alcohol en drugs zullen eerder effect op de gezondheid hebben dan een energybooster.
die Amerikanen zoeken dat meestal goed uit voor ze dit soort producten op de markt brengen, want als aangeklaagd wordt door ongelukkige ouders ..

grtzz.

Al een tijdje niet meer op dit forum geweest ... maar wat een gek*tlul hier zeg ..pfff

Gewoon niet nemen als je het niet vertrouwd , al betwijfel ik het zwaar dat de kleine er iets aan over houd,
het is doping vrij.
roken,alcohol en drugs zullen eerder effect op de gezondheid hebben dan een energybooster.
die Amerikanen zoeken dat meestal goed uit voor ze dit soort producten op de markt brengen, want als aangeklaagd wordt door ongelukkige ouders ..

grtzz.

Ook helemaal mee eens. Het heeft in ieder geval geen effect op de eigen hormoonaanmaak. Maar als je het niet vertrouwd of niet zeker weet, waarom zou je het dan nemen?
Je gaat er echt niet minder op gainen ofzo ;)

het is doping vrij.

grtzz.

Supplementen hoeven niet getest te worden in Amerika als ze op de markt worden gebracht. Daarom komt het daar ook voor dat er soms verboden middelen inzitten.

Het maakt niks uit.

Terug
Naar boven