Fitness Seller

Pre-workout met DMAA

Bezoekers in dit topic

Turdie

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
11 aug 2013
Berichten
2.033
Waardering
72
Lengte
2m
Massa
98kg
Zag net dat er in Duitsland weer een PWO met DMAA te krijgen is:

[Link niet meer beschikbaar]

Apart dat dit in Duitsland gewoon verkocht mag worden. Weet iemand of dit een goede PWO is, misschien wil ik hem is laten komen uit Duitsland. Ik kende het merk Nutraclipse niet.
 
in voor ervaringen.
 
Vreemd, ik zocht het op om de doseringen te vinden. Op elk ander site bevat het AMP en geen DMAA.

*Oh nvm, er zijn meerdere soorten. Kan alleen alsnog niks over de inhoud vinden.
 
Ik heb ook meteen even gegoogled en ook PMS heeft deze in stock maar idd een andere verpakking en zonder DMAA. Is een product van 2014 zover ik heb kunnen vinden, zal vast een eenmalige beperkte voorraad ofzo betreffen.
 
Ik heb ook meteen even gegoogled en ook PMS heeft deze in stock maar idd een andere verpakking en zonder DMAA. Is een product van 2014 zover ik heb kunnen vinden, zal vast een eenmalige beperkte voorraad ofzo betreffen.

Gezien het 25 euro afgeprijsd is denk ik het ook. Wou toch wel eens wat met DMAA proberen, maar staat er niks anders bij. Toch wel fijn om te weten hoeveel je van alles binnen krijgt.
 
proprietary blend. dus je zult nergens de doseringen vinden.
 
In Jack bomb van Fast Research zit ook DMAA, dat wordt nog wel eens onder te toonbank verkocht in in ieder geval mijn sportschool, grote kans dat het bij andere sportscholen ook zo is als ze ook andere dingen van dat merk verkopen.
 
Ze verkopen ook gewoon yohimbine enzo ja? Dacht dat dat verboden was in heel eu.
 
heftig spul, gewoon bij no-xplode blijven joh
 
[Link niet meer beschikbaar]

Heb die zelf gekocht. :)
 
Back
Naar boven