MuscleMeat

Pre workout topper van het moment?

BB18

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
73kg
Vetpercentage
14%
Hallo,

Wat is de PWO topper van het moment? Heb nu Assault maar voel er vrij weinig van..

Gr

Chocomel

Sinds DMAA eruit is, zijn ze allemaal zo goed als gelijk. Sommigen kiezen alleen voor meer of minder caffeine.

Red Line White Heat of Gameday

Ik ga heerlijk op Gold Standard pre-workout

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
Sinds DMAA eruit is, zijn ze allemaal zo goed als gelijk. Sommigen kiezen alleen voor meer of minder caffeine.

Is het dan nog wel waard om zo veel geld steeds uit te geven aan zo'n potje? Ging echt heerlijk op die Unstoppable van Dedicated :P

Probeer White heat van redline eens! Daar zit AMT concentraat in, dit geeft hetzelfde gevoel als DMAA naar mijn mening. Misschien iets zwakker, maar dan verhoog je de dosis iets. Binnenkort zal deze pre weer uit het assortiment gaan, dus zou er wel snel mee zijn. En niet te laat nemen, want dan heb je plafonddienst.

Probeer White heat van redline eens! Daar zit AMT concentraat in, dit geeft hetzelfde gevoel als DMAA naar mijn mening. Misschien iets zwakker, maar dan verhoog je de dosis iets. Binnenkort zal deze pre weer uit het assortiment gaan, dus zou er wel snel mee zijn. En niet te laat nemen, want dan heb je plafonddienst.

En niet te hoog doseren, want dan krijg je hartkloppingen (been there done that).

roid rage vind ik ook fijn, goede pomp.

White heat heeft 400-500mg caffeine per serving....dus jah. Ik vind deze best wel goed :D
iwi688.jpg

Vind Roid Rage erg fijn. Niet de tunnelvisie en 'jitters' die ik eerder had met Unstoppable, wel een flinke krachtboost.

Hoe is de pomp bij die White heat trouwens? Iemand ervaring?

EDIT: Heb de WHite Heat besteld, ben benieuwd :P

weinig pomp van white heat. gooi altijd scoop buzz en argmantine erdoor dan krijg je inmense pump

Frenzy is echt goed. Veel te duur maar wel goed. Anders unleash.

Terug
Naar boven