MuscleMeat

Pre workout voor puur kracht

michael221

Novice
Waardering
0
Lengte
1m70
Massa
71kg
Vetpercentage
26%
Een vriend van me die al meer dan een jaar traint
is opzoek naar een supplement dat zijn kracht toe laat nemen.
ik hoorde iets over oxy ofzo (meer info!?!?)

ik denk laat ik hem helpen door hier te posten
helpen jullie mee?

Vast bedankt

dat kan die beter nog niet nemen.

Beargumenteer dat eens.
Waarom zou iemand niet mogen beginnen met een pre-workout supp?

@TS
Je hebt geen wondermiddeltjes, creatine en pre-workout supps laten je misschien net dat kleine beetje pushen en geven je misschien net dat kleine beetje extra. Ga alsjeblieft niet in op de marketting.
Pak je whey, je creatine en mss je pre workout supp. Maar kracht en massa zul je zelf moeten genereren uit training en voeding, die vindt je niet op de bodem van een potje.

Laatst bewerkt:
Pre-wo supps geven je vaak wat extra energie, focus, pomp en soms ook een goed humeur - puur voor kracht is er geen pre-wo... als een fabrikant dat wel zegt dan is het gewoon een marketingpraatje.

pre-workout ... oxy... hahaha lees is een keer wat, want van deze info die je ''hoort'' word je niks wijzer

probeer bijvoorbeeld is een XPA van Bodylab, das een Pre workout

Een vriend van me die al meer dan een jaar traint
is opzoek naar een supplement dat zijn kracht toe laat nemen.
ik hoorde iets over oxy ofzo (meer info!?!?)

ik denk laat ik hem helpen door hier te posten
helpen jullie mee?

Vast bedankt

Beargumenteer dat eens.
Waarom zou iemand niet mogen beginnen met een pre-workout supp?

@TS
Je hebt geen wondermiddeltjes, creatine en pre-workout supps laten je misschien net dat kleine beetje pushen en geven je misschien net dat kleine beetje extra. Ga alsjeblieft niet in op de marketting.
Pak je whey, je creatine en mss je pre workout supp. Maar kracht en massa zul je zelf moeten genereren uit training en voeding, die vindt je niet op de bodem van een potje.

:roflol: :roflol: :roflol:

Laat me raden, eet schema vind hij zeker ook onzin?

Of je puur voor kracht gaat ligt natuurlijk aan je training.

Kijk anders eens voor PPre-Workout Power. Hier krijgen we goede feedback op van powerlifters. :)

-Leon

Terug
Naar boven