XXL Nutrition

Pre-workouts

Dieterr

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
85kg
Vetpercentage
15%
jow gasten

ik ben aan het twijfelen tussen 2 pw's noxipro of maximize v2? wat zijn jullie ervaringen...

Ik heb al eens crack gehad, wat weinig of geen effect had op me

Maximize is echt heel sterk. Samen met Unleash v3 de twee sterkste pre workout boosters van dit moment. Op die twee krijgen we de meeste en beste reviews!

noxipro ga je van gillen!
zieke pre-workout! :D

maximize en unleash hier ;)

Ik ben zelf wel tevreden over Maximize, 1MR en NOshotgun

Maximize en NoxiPro doen het inderdaad allebei enorm goed qua focus en energie. Pre-Workout Power is iets rustiger en qua ingredienten voor spiergroei, herstel en uithouding weer het best. Zo is er voor elk wat wils.:)

---------- Toegevoegd om 14:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:10 ----------

noxipro ga je van gillen!
zieke pre-workout! :D

Voor veel mensen de knaller inderdaad:)

Maximize v2 zonder twijfel.
Je hebt meer dan genoeg energie, zonder de negatieve dingen
En de pomp is echt waanzinnig

Check mijn log in de sectie logs.
Ben er net een tijdje mee bezig, maar weet nu al dat ik die zeker nog een keer ga gebruiken

Maximize v2 zonder twijfel.
Je hebt meer dan genoeg energie, zonder de negatieve dingen
En de pomp is echt waanzinnig

Check mijn log in de sectie logs.
Ben er net een tijdje mee bezig, maar weet nu al dat ik die zeker nog een keer ga gebruiken

Energie moet ik je gelijk in geven maar vind de pomp toch echt wel meevallen vergeleken met een NO Bomb van MHP.

Noxipro werkt voor geen meter hier.. Krijg ik ook een verschrikkelijk down gevoel van na de training. Geef mij maar de pre-workout power!

Voor mij moet een pre-workout echt toegevoegde waarde hebben.
Alleen maar tijdelijke energie en dan weer een crash vind ik niet genoeg.
Er moeten ingredienten inzitten die daadwerkelijk bijdragen tot ''beter'' trainen, herstel, en ondersteuning bij spiermassa groei.

Een aantal ingredienten zijn bewezen op dat gebied zoals Creatine, Beta-Alanine, BCAA's etc.

Het probleem is van veel pre-workout producten is dat ze in 100 gram poeder zoveel verschillende ingredienten willen proppen dat de meeste ingredienten ondergedoseerd zijn om echt een toegevoegde waarde te hebben. Ook nog maar niet te spreken over de ingredienten met onuitspreekbare namen die in welke dosering dan ook nooit een waarde zullen hebben!;)

Zoek je een product waarmee je door de gym stuitert dan is er genoeg te krijgen, kwestie van uitproberen Zoek je een product waar je lichaam echt op kan bouwen dan wordt de spoeling wat dunner.

Om deze reden hebben we vorig jaar de HULK FORCE laten ontwikkelen. Je krijgt er geen energie rush van en dus ook geen crash, maar wel de juiste ingredienten in de juiste dosering. Er zit ook gratis Creatine bij voor op rustdagen zodat je Creatine peil optimaal blijft gedurende het gebruik van HULK FORCE.

Een echt alternatief dus voor de vele pre-workouts op de markt.:)

Voor mij moet een pre-workout echt toegevoegde waarde hebben.
Alleen maar tijdelijke energie en dan weer een crash vind ik niet genoeg.
Er moeten ingredienten inzitten die daadwerkelijk bijdragen tot ''beter'' trainen, herstel, en ondersteuning bij spiermassa groei.

Een aantal ingredienten zijn bewezen op dat gebied zoals Creatine, Beta-Alanine, BCAA's etc.

Het probleem is van veel pre-workout producten is dat ze in 100 gram poeder zoveel verschillende ingredienten willen proppen dat de meeste ingredienten ondergedoseerd zijn om echt een toegevoegde waarde te hebben. Ook nog maar niet te spreken over de ingredienten met onuitspreekbare namen die in welke dosering dan ook nooit een waarde zullen hebben!;)

Zoek je een product waarmee je door de gym stuitert dan is er genoeg te krijgen, kwestie van uitproberen Zoek je een product waar je lichaam echt op kan bouwen dan wordt de spoeling wat dunner.

Om deze reden hebben we vorig jaar de HULK FORCE laten ontwikkelen. Je krijgt er geen energie rush van en dus ook geen crash, maar wel de juiste ingredienten in de juiste dosering. Er zit ook gratis Creatine bij voor op rustdagen zodat je Creatine peil optimaal blijft gedurende het gebruik van HULK FORCE.

Een echt alternatief dus voor de vele pre-workouts op de markt.:)

Of je neemt de pré workout power,goede ingredienten en niet overgedoseerd in stimulanten:)

Jack3d, goed en goedkoop :D

Terug
Naar boven