MuscleMeat

Pre-workouts

En je had zeker heel de sample gebruikt :p (2 servings)?

Zoiets ja.
Halverwege de training voelde ik nog steeds niets(was toch al zo'n dikke 40 minuten geleden dat ik de eerste serving gebruikte), dus toen heb ik maar de 2de helft ingenomen.. En voelde nog niets:(

Zoiets ja.
Halverwege de training voelde ik nog steeds niets(was toch al zo'n dikke 40 minuten geleden dat ik de eerste serving gebruikte), dus toen heb ik maar de 2de helft ingenomen.. En voelde nog niets:(

Weird :D! Zelf moet ik ook wel 2 servings nemen

Ik heb nu quake 10.0, werkt ook super! Was bij de op=op aanbiedingen van Body en fitshop omdat de poeder samengeklonterd is.

Verder vind ik pre-work out power ook geweldig en Noxipro ook. 't werkt ook goed voor thaibokstrainingen, ik ben dan echt niet kapot te krijgen! Ik heb ook nooit last van een crash.

Of je neemt de pré workout power,goede ingredienten en niet overgedoseerd in stimulanten:)

Daar ben ik het natuurlijk helemaal mee eens!:)

Pre-Workout Power

---------- Toegevoegd om 13:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:01 ----------

Ik heb nu quake 10.0, werkt ook super! Was bij de op=op aanbiedingen van Body en fitshop omdat de poeder samengeklonterd is.

Verder vind ik pre-work out power ook geweldig en Noxipro ook. 't werkt ook goed voor thaibokstrainingen, ik ben dan echt niet kapot te krijgen! Ik heb ook nooit last van een crash.

De Quake is nu inderdaad helemaal uitverkocht. Noxipro is een echte knaller. De favoriet voor vele waar het gaat om focus en energie.

Terug
Naar boven