Fitness Seller

Precision engineerd weigt gainer

PTR

Novice
Waardering
0
Ik heb vandaag precision engineerd weight gainer vanillla bij de tuinen gekocht en tevens al wat van gedronken, was best lekker:cool:

Heeft iemand ervaring met dit spul? En nog een vraag, kun je het ook shaken met water ipv melk?

ja zker ik heb de whey op cookies en cream geen aanrader echt de vieste shake die ik ooit op heb bah bah

Ik heb die whey cookie en cream ook eens gehad echt superrrr lekker, gelukkig verschillen smaken. :-)

ik heb veel van die precision gedoe geproeft geen van ze smaken lekker allemaal een goedkope troep smaak vind ik. Hou het lekker bij me shakes van bekende internet shops

gellukig wel ja,(maar je hebt wel een apparte smaak dan:rolleyes:)
als je in de buurt van nijmegen woont kun je een halve pot van me krijgen ;)

Tja, enschede ligt niet om de hoek, stuur maar op....Vooral in de Kwark. Mag je me snachts voor wakker maken. Ik zit nu aan de xxl banaan en choco(die is pas vies) banaan gaat nog wel. Jammer dat die Precision zo duur is.

Tja, enschede ligt niet om de hoek, stuur maar op....Vooral in de Kwark. Mag je me snachts voor wakker maken. Ik zit nu aan de xxl banaan en choco(die is pas vies) banaan gaat nog wel. Jammer dat die Precision zo duur is.

hm das jammer,(ik kom wel een keer snachts langs met een bak kwark en cookies en cream haha grapje hoor)

maar trouwens bij de tuinen is om de maand alles 50% korting he meschien een handige tip voor als je het niet weet
dan is ie maar 16 euro voor 903 gram

Ik heb het inderdaad een ker gekocht met korting, maar ik wist niet dat het om de maand is. Dan zal ik het eens bijhouden. (beschouw de karma maar voor deze tip) :-))

Zo!!... Ik ben weer de trotse bezitter van 2 potten whey met cookiedough smaak. jeeeeej!!

Ik heb vandaag precision engineerd weight gainer vanillla bij de tuinen gekocht en tevens al wat van gedronken, was best lekker:cool:

Heeft iemand ervaring met dit spul? En nog een vraag, kun je het ook shaken met water ipv melk?

Jazeker kan dat, hij smaakt te zoet zeker he?
Ik mix het met water en dat drinkt namelijk lekkerder.

ja zker ik heb de whey op cookies en cream geen aanrader echt de vieste shake die ik ooit op heb bah bah

Cookies en cream?
Lijkt wel voor babys, waarom neem je gewoon geen vanilie?
Dan weet je tenminste hoe het ongeveer smaakt. Maar ja smaken verschillen zeggen ze ook niet voor niks.

De creatine tabs van hun is erg goed vind ik.
Ik vind dit veel beter dan alle andere nederlandse shops bv xxl en sportfood.
Die gasten zijn echte zakkenvullers en vragen 2 keer of soms wel 3 keer meer voor sommige dingen. Met die 50% korting is het echt aantrekkelijk.
So wie so is het weg gegooid geld.

Terug
Naar boven