XXL Nutrition

Predators (2010)

Het is ook nog eens mee de slechtste cam versies die er zijn.

wat een slechte film zeg gewoon een kopie van 1e deel

Iemand nog reviews? Vanavond mischien naar deze film maar ben beniewd of het de moeite waard is.

Echt een slechte film. Echt jammer.

Deze is wellicht van betere kwaiteit (Predators) :)

AFCB29E0FAD3DF1E7457229820DBB5EF96F5868F

4.31 gb met NL subs

2 week geleden gezien in de bios. Maar ben in slaap gevallen tijdens de film dus was vast erg boeiend :roflol:

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Nou ik heb em gezien in de bios, en zo slecht was die niet, vond em eigenlijk best goed ook, niet zo super cliché en de personages waren ook wel vet.

Cam.. :roflol: Zelfs de R5-release vind ik al te laagdrempelig qua kwaliteit! Minstens de NTSC-release, al heb je daar meestal custom subs. Beste kan je gewoon wachten op een X264 of een full blu-ray! :cool:

Zelfs onder de 1080p nzb's kijk ik of er één of meerdere audiosporen zijn, een 10GB mkv x264 heeft iets beter beeld met maar 1 spoor. Ze zijn dan nauwelijks te onderscheiden van een originele blu-ray.

Ja, dat probleem heb je ook met de verschillende aspect ratio's, maar zo'n brede hoek maakt de film ook wel indrukwekkender. BTW, ben nu trouwens van FTD afgestapt, kon er nauwelijks HD-films vinden, en na wat oefening heb ik op NZBindex.nl gewoonlijk een goede versie te pakken.

Nauwelijks HD-films te vinden via FTD? Heb je wel wat goede tags geselecteerd? Moet zeggen dat, al heb je die standaard in het linkerrijtje erbij staan, je toch behoorlijk wat moois voorbij ziet komen hoor.

Je bedoeld een soortgelijk programma als FTD? Waar alle spots op blijven staan, tot 600 dgn? Of bedoel je heel iets anders?
www.nzbindex.nl gewoon een nzb zoekmachine dus. Kan daar 10x meer terugvinden dan via FTD.

Nauwelijks HD-films te vinden via FTD? Heb je wel wat goede tags geselecteerd? Moet zeggen dat, al heb je die standaard in het linkerrijtje erbij staan, je toch behoorlijk wat moois voorbij ziet komen hoor.
Ik gebruikte FTD al jaren, en het is op zich prima. Maar je vindt er gewoon niet alles, en als je het werken met sites als nzbindex of binsearch eenmaal gewend bent gaat het prima.

Op NZBIndex gewoon "filmnaam 1080" als query en dan 8000MB tot 12000MB als filter, vind ik heel veel terug wat ik nooit op FTD zou terugvinden.

Ja dat komt inderdaad omdat niet alles op FTD wordt aangemeld. Zodoende zal je altijd meer vinden op dat soort sites.. Probleem is echter dat wanneer er geen .nfo bestand op zo'n site staat, je dus ook totaal niet weet wat je download (kwaliteit/compressie-methode/audio/subs/etc). Bij FTD kan de poster (lees: spotter) je deze informatie natuurlijk wel geven.

Klopt, geen .nfo is altijd jammer, denk dat in minstens 50% van de gevallen er geen .nfo is, en dan moet je op de titel, bestandsgrootte en groep waarin het gepost is afgaan. Meestal heb ik dan nog steeds een prima versie, al heb je bijv. wel regelmatig een Frans of Duits audiospoor als standaard ingesteld, dat je dan op Engels moet zetten.

Wanneer komt deze film uit op DVD?

Ja dat komt inderdaad omdat niet alles op FTD wordt aangemeld. Zodoende zal je altijd meer vinden op dat soort sites.. Probleem is echter dat wanneer er geen .nfo bestand op zo'n site staat, je dus ook totaal niet weet wat je download (kwaliteit/compressie-methode/audio/subs/etc). Bij FTD kan de poster (lees: spotter) je deze informatie natuurlijk wel geven.

Als je twijfelt aan de echtheid of kwaliteit download je gewoon de eerst paar rars, uitpakken met winrar met "Keep broken files" aangevink. Bestand openen, zo kun je snel ff testen.

Makemkv heb ik geprobeerd, kon alleen een blu-rayspeler selecteren, geen gedownloade bestandsstructuur?

Terug
Naar boven