AndroidHealthClinic

Predators (2010)

Aha, de index file kiezen dus, ga ik eens proberen, tnx. Duurt het lang om een film om te zetten trouwens?

Als je twijfelt aan de echtheid of kwaliteit download je gewoon de eerst paar rars, uitpakken met winrar met "Keep broken files" aangevink. Bestand openen, zo kun je snel ff testen.

Hmmz, dat is inderdaad wel een goede! Hier zit toch ook nog wel een 'maar' aan vind ik zelf, zal als voorbeeld even een dvd nemen. Al heb je een DVD9 waar een DVD5 van is gemaakt door middel van DVD Shrink, dan is dit kwalitatief zo ontzettend veel minder dan een DVD-rip door bijvoorbeeld DVD-Rebuilder (CCE-compressie methode). Dit vind ik zelf op een pc altijd lastig te zien, houdt dus in dat je het toch eerst weer moet branden of op een mediacenter / externe HDD moet plaatsen. Hier gaat dan weer veel te veel tijd overheen vind ik dan zelf! :p

Bij mij gemiddeld 7 minuten. Werk wel met twee aparte schijven. Een om te lezen en een om te schrijven. Logischerwijs gaat dat sneller dan wanneer je dat op een en dezelfde schijf doet.
Ok. Jammer dat ik geen eSATA heb op de laptop, via USB 2.0 of FireWire 800 zal het wel weer lang duren...

Hmmz, dat is inderdaad wel een goede! Hier zit toch ook nog wel een 'maar' aan vind ik zelf, zal als voorbeeld even een dvd nemen. Al heb je een DVD9 waar een DVD5 van is gemaakt door middel van DVD Shrink, dan is dit kwalitatief zo ontzettend veel minder dan een DVD-rip door bijvoorbeeld DVD-Rebuilder (CCE-compressie methode). Dit vind ik zelf op een pc altijd lastig te zien, houdt dus in dat je het toch eerst weer moet branden of op een mediacenter / externe HDD moet plaatsen. Hier gaat dan weer veel te veel tijd overheen vind ik dan zelf! :p

Ja met DVD's is dat niet handig, maar ik download alleen 720p en 1080p. 1 .mkv bestand dus :)

• Topic Starter Topic Starter
Is hij nou al in goeie kwaliteit te downloaden of niet :p

Vond hem een beetje tegenvallen eigenlijk na het zien van de trailer.. opzich de predators waren wel weer erg stoer gemaakt met hun stealth :)

Ik vond hem eerlijk gezegd ook wat tegenvallen. Had geen echt verhaal verwacht maar wel enkele momenten dat ik echt zou schrikken, nou die heb ik niet meegemaakt. (Misschien kwam dat omdat het geluid in het zaaltje net te zacht stond, maar denk toch van niet.)

Zal er nog eens een paar proberen, het blijft beta software natuurlijk...

Terug
Naar boven