MuscleMeat

Preworkout/drugs/kuur

• Topic Starter Topic Starter
wel raar dan dat die maar 2 ml neemt daar voel je normaal gesproken niks van...

Je voelt niet heel veel, maar wel lichtjes hoor. Ik pak zelf meestal 3kwartbuis per keer. Wij hebben wel sterke G, als je daar een volle van pakt ga je flink struggelen! Maar dat even ter zijde, normaal zou je nooit out kunnen gaan van een halve buis inderdaad!

---------- Post toegevoegd Sat 26 Jan 2013 om 20:20 ----------

Nou wil ik niet vervelend gaan doen,
maar ik doe het toch , dat verzwijgen is behoorlijk dom (levens bedreigend en dan daar over liegen :o), zeker de situatie waar de vriend in zat...

Ik had bijwerkingen van "Deaxprine" en best behoorlijk vervelend , dokter is geraadpleegd !

Nou ja beterschap en groetjes , Ray......

Is zeker niet vervelend hoor, ik vind het ook dom. Ik had ook gewoon open kaart gespeeld als het mij was overkomen, zeker tegen de dokter!

G laten testen op ph... Je wilt geen GBL resten in je ghb hebben want dat is slecht voor bijv slokdarm etc. Ik pak altijd ghb met een ph van 7. Dan maar wat meer pakken en iets minder waus. Want op GBl knal je wel sneller en harder.

heb dat spul ook jarenlang elke dag gebruikt, ook wel icm een kuur.Heb er nooit problemen mee ondervonden, alleen dat de hartkloppingen wat heftig zijn.

Gisteravond nog aan de G gezeten, alleen dan eerder 20ml ipv 2ml. Neem het zo vaak tijdens een kuur.

Dat heeft er niets mee te maken, ze geven zieke koeien ook Boldenone om aan te sterken. (nou wil ik de mens niet met een koe vergelijken)

Maar dat 2ml verhaal vind ik een beetje raar. Wie neemt er nou 2ml?

Het gevaarlijke is lichamelijk kapot zijn en GHB gebruiken, dan kan je lichaam wel echt in coma toestand gaan.

Als hij zo zwaar heeft getraind met Pre-workoui, in de kuur zit en groeiende is, en zijn lichaam helemaal kapot is en dan neem je GHB. Wie weet.
Maar niet van 2ml.

En reanimeren als je geen lucht krijgt? Reanimeren doe je als je hart stilstaat.....

Had ie niet gewoon hyperventilatie?
Als je lichamelijk kapot ben, te veel hebt ingespannen etc, dan kan je snel hyperventilatie krijgen.

Heeft hij er ook niet gewoon bij gezopen. Alcohol versterkt ghb ook erg.

In het ziekenhuis is er gevraagd wat hij gebruikt had, omdat zijn ouders erbij stonden is het kuurtje verzwegen maar de GHB + Preworkout is wel verteld.

ALTIJD eerlijk zijn in dit soort ambulance situaties. Die mensen werken keihard om eikels die shit nemen als GHB te redden. Mag je wel een beetje respect voor hebben en dan eerlijk zijn over AAS. Heb ik zelf ook moeten doen (ouders waren er niet bij in mijn geval)

Daar zit ook een fout in de zorg vind ik, eigenlijk zouden ze ouders even apart moeten nemen en dan het slachtoffer vragen naar al het middelen gebruik. Dan zouden een hoop jongeren eerlijker zijn.

Oorzaak zit denk ik in de combi 1,3dmaa + GHB en niet de AAS. Het enige waar ik aan denk is dat ik met tren veel slechter tegen oververhitting kan.

Laatst bewerkt:
ALTIJD eerlijk zijn in dit soort ambulance situaties. Die mensen werken keihard om eikels die shit nemen als GHB te redden. Mag je wel een beetje respect voor hebben en dan eerlijk zijn over AAS. Heb ik zelf ook moeten doen (ouders waren er niet bij in mijn geval)

Daar zit ook een fout in de zorg vind ik, eigenlijk zouden ze ouders even apart moeten nemen en dan het slachtoffer vragen naar al het middelen gebruik. Dan zouden een hoop jongeren eerlijker zijn.

Oorzaak zit denk ik in de combi 1,3dmaa + GHB en niet de AAS. Het enige waar ik aan denk is dat ik met tren veel slechter tegen oververhitting kan.

+1

Sterkte met je maatje

---------- Post toegevoegd Sun 27 Jan 2013 om 00:05 ----------

En reanimeren als je geen lucht krijgt? Reanimeren doe je als je hart stilstaat.....

Had ie niet gewoon hyperventilatie?
Als je lichamelijk kapot ben, te veel hebt ingespannen etc, dan kan je snel hyperventilatie krijgen.

Denk ik ook

Klinkt als een allergische reactie of een paniekaanval.

Paniek aanval inderdaad.

Nog een heel buisje GHB en er had niets aan de hand geweest :D

Wat zijn er weer veel dokters in de zaal :rolleyes:
Elk menselijk lichaam is anders en reageerd anders je kan nuchter aan het wandelen zijn en hart aderbreuk krijgen dus waarom zou hij niet in mekaar zakken met een ghb, AAS & preworkout combo? Goede vriend van me is overleden vorig jaar aan hartaanval had paar valiums genomen en biertje gedronken wel 10jaar AAS gebruik aan wat kan je zijn dood verwijten? Wie zal dat juist kunnen zeggen? Het menselijk lichaam is iets heel onvoorspelbaar als je tijd gekomen is pech game over, wees blij dat je maat nog leefd! en btw hij zal de eerste ghb doden niet zijn hoor...gwn afblijven ghb werd ooit gemaakt in labs nu is het homemade wc onstopper & shiaat ???

Wat zijn er weer veel dokters in de zaal :rolleyes:
Elk menselijk lichaam is anders en reageerd anders je kan nuchter aan het wandelen zijn en hart aderbreuk krijgen dus waarom zou hij niet in mekaar zakken met een ghb, AAS & preworkout combo? Goede vriend van me is overleden vorig jaar aan hartaanval had paar valiums genomen en biertje gedronken wel 10jaar AAS gebruik aan wat kan je zijn dood verwijten? Wie zal dat juist kunnen zeggen? Het menselijk lichaam is iets heel onvoorspelbaar als je tijd gekomen is pech game over, wees blij dat je maat nog leefd! en btw hij zal de eerste ghb doden niet zijn hoor...gwn afblijven ghb werd ooit gemaakt in labs nu is het homemade wc onstopper & shiaat ???

In elkaar zakken is wel iets heel anders dan dat iemand moeilijk ademt he

echte bodybuilders weten wel dat je van een klein beetje ghb af en toe als je uitgaat een groeihormoon VERDUBBELING krijgt.
Ik denk persoonlijk dat 1.3 dimethylamyalmine schadelijker is dan we denken, heb onderzoeken gelezen waarin ze beschreven hoe langzaam aders naar de penis worden afgekneld, en dat het eigl een TOPPRODUCT is om spiermassa af te breken. (alleen naturels die niet eten zullen dit uiteraard merken) MAAR TOCH ik ben ermee gestopt , lijkt me gevaarlijke shizzle
heb het persoonlijk wel 3 a 4 jaar dagelijks gebruikt

Nu ja trenbolone is wel een heel heftig schadelijk middel dat samen met oxymetholone de enige middelen zijn die rechtstreeks kanker kunnen veroorzaken. Heel toxisch, daarbij diana, is ook niet direct het gezondste anabool en daarbij drugs zoals ghb dat je volledig verdooft, terwijl je eigl toxische stoffen moet afwerken. Lijkt me niet een ideale situatie voor je lichaam. Ik vind als je toch drugs wil nemen of je het niet kunt laten, laat de pre workout vallen en de trenbolone ook.
Wss ga je dan niet KO :)

Terug
Naar boven