- Waardering
- 3.208
<h3>Prijsvraag Mr. Olympia 2006</h3>
Bodylab organiseert samen met DutchBodybuilding.com speciaal voor de trouwe leden van DBB een prijsvraag rond de Mr Olympia 2006.
<h3>Welke prijzen zijn er te winnen?</h3>
1. BBeX Mr. Olympia pakket t.w.v. €203,70
Voorspel de top drie van de Mr. Olympia verkiezing en mail deze met je naam, achternaam, woonplaats en e-mailadres naar: mr.olympia@bodylab.nl. Schrijf je vervolgens in voor de [Link niet meer beschikbaar]. Ben je een nieuwe aanmelder, dan maak je bovendien nog eens kans op €100,- gratis shoppen bij Bodylab.
<h3>Wat zijn de spelregels?</h3>
Het Olympia weekend begint 28 september. De mogelijkheid tot inzenden is tot en met 27 september.
<h3>Moet ik mijn voorspelling ook geven in dit topic?</h3>
Je mag je persoonlijke top drie (als je wilt ook aanvullend top tien) ook geven in dit topic. DutchBodybuilding.com geeft 1000 karma punten weg aan de persoon die de eerste post plaatste met de juiste ranking. Na de Mr. Olympia 2006 verkiezing worden zowel de Bodylab als DBB winnaars bekend gemaakt. Succes!
<h3>Uitslag</h3>
, wint de 1000 karma punten met als eerste de juiste ranking!
http://forum.dutchbodybuilding.com/...00-euro-prijzen-72403/index3.html#post1350296
De Bodylab uitslag volgt later
Bodylab organiseert samen met DutchBodybuilding.com speciaal voor de trouwe leden van DBB een prijsvraag rond de Mr Olympia 2006.
<h3>Welke prijzen zijn er te winnen?</h3>
1. BBeX Mr. Olympia pakket t.w.v. €203,70
- Total Protein V12 (2.0 kg)
- Post Workout (1.0 kg)
- TriBoost (90 Capsules)
- Ethyl eXtreme (270 gram)
- L-GluteX (200 gram)
- Multi eXtreme (100 tabletten)
- BBeX shaker
- Whey pro (2500 gram)
- CEE Pro (400 gram)
- Stack Pro (100 capsules)
- Multi Pro (120 tabletten)
- BodyLab shaker
Voorspel de top drie van de Mr. Olympia verkiezing en mail deze met je naam, achternaam, woonplaats en e-mailadres naar: mr.olympia@bodylab.nl. Schrijf je vervolgens in voor de [Link niet meer beschikbaar]. Ben je een nieuwe aanmelder, dan maak je bovendien nog eens kans op €100,- gratis shoppen bij Bodylab.
<h3>Wat zijn de spelregels?</h3>
Het Olympia weekend begint 28 september. De mogelijkheid tot inzenden is tot en met 27 september.
<h3>Moet ik mijn voorspelling ook geven in dit topic?</h3>
Je mag je persoonlijke top drie (als je wilt ook aanvullend top tien) ook geven in dit topic. DutchBodybuilding.com geeft 1000 karma punten weg aan de persoon die de eerste post plaatste met de juiste ranking. Na de Mr. Olympia 2006 verkiezing worden zowel de Bodylab als DBB winnaars bekend gemaakt. Succes!
<h3>Uitslag</h3>
, wint de 1000 karma punten met als eerste de juiste ranking!
http://forum.dutchbodybuilding.com/...00-euro-prijzen-72403/index3.html#post1350296
De Bodylab uitslag volgt later