MuscleMeat

prikken jullie zelf

Ik doe dan meestal een 0.60 x 25 mm

zo snel zit je toch niet tegen je bot aan ???
of heb je zulke dunne spillepootjes :D

dennis88 zei:
zo snel zit je toch niet tegen je bot aan ???
of heb je zulke dunne spillepootjes :D

niet egt dun, maar de spier die aan de zijkant van mn been zit, die zit vrij dicht op mn bot dus ben bang dat ik strax tegen mn bot aankom en dat is vrij pijnlijk

rawwe zei:
niet egt dun, maar de spier die aan de zijkant van mn been zit, die zit vrij dicht op mn bot dus ben bang dat ik strax tegen mn bot aankom en dat is vrij pijnlijk

dan ga ik me hardop afvragen of je aan kuren toebent vriend

Ik vanaf het begin zelf.

Ik gebruik hiervoor 0,8 x 38mm, mijn bestelling naalden die komt is 0,8 x 40

DBC01 zei:
Vreemde vraag. Al hoewel. Eerst heb ik het laten doen maar ik moest en zou het zelf leren want afhankelijkheid is klote.

Ik zet ze sinds 1999 zelf :)

Zoals DBC al zegt. ik laat het doen nog doen maar de volgende kuur ga ik ook zelf prikken want afhankelijk zijn is niet fijn.

nog geen half uur geleden voor het eerst zelf gedaan. echt leuk was het niet

het lijkt me wel handig, dat je het iin je zlef prikt, anders heeft het namelijk geen zin :cool:

Zelf. :)

Ik doe het bij mezelf en nu ook 3 maal in de week bij mijn trainingspartner :D

gewoon zelf lekker in de bibs :D wil ook eens benen proberen maar om de één of andere manier staat het me tegen.

AAJ

gewoon lekker onstpannen injecteren net als een junkie dan komt het helemaal goed!! :rolleyes:

:D

Hallo, Ik zie dat jullie allemaal zelf injecteren, Waren jullie niet bang voor de 1e spuit? Lijkt mij best eng om die spuit bij jezelf in je bil te duwen. doet het geen pijn als je hem er haaks indouwd ? 0.8x40mm

Iedereen is bang de eerste keer,bro.

Heel normaal.

Als je mazzel hebt hoeft ook je eerste prik helemaal geen pijn te doen.

hee het is maar een prikje man je gaat er niet dood aan de eerste keer zelf is altijd eng maar daarna begin je het leuk te vinden kijk eens op www.spotinjections.com staat genoeg info over injecteren!! succes

DBC01 zei:
Vreemde vraag. Al hoewel. Eerst heb ik het laten doen maar ik moest en zou het zelf leren want afhankelijkheid is klote.

Ik zet ze sinds 1999 zelf :)

niks vreemds aan, ik vraag het me ook vaak af.

ik laat een maatje de spuit erin zetten; geen fijne houding; met mijn kontje naar een andere kerel toe :( , maarja beter dan zelf lopen kloten voor de spiegel.

Terug
Naar boven