Fitness Seller

primabol+ srack?

u2dead2u

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m73
Massa
93kg
hallo zit in turkije,

primabol te verkrijgen hier voor 3€\100mg. Van bayern.
nu wilde ik vragen is het te stacken met sustanon. Of met iets anders?
niet alles te verkrijgen hier.

kan iemand snel antwoorden?

ja.. maar dit had je wel moeten weten als je gaat kuren.
lees je even in man!

hallo zit in turkije,

primabol te verkrijgen hier voor 3€\100mg. Van bayern.
nu wilde ik vragen is het te stacken met sustanon. Of met iets anders?
niet alles te verkrijgen hier.

kan iemand snel antwoorden?
Ja, ook met test e of prop ............
Koop eens 1 doosje en plaats duidelijke foto's in de echt of nep sectie, veel Turks spul is fake zeker van Bayer.

• Topic Starter Topic Starter
Het is niet voor mij, iemand die er niks van weet vroeg het aan mij..

Ik zit totaal niet in vakantiezone, maar midden turkije, hier ga je geen namaak tegenkomen in de apotheek.

Dank u voor de info, zal ik doorgeven

Zelfs in de apotheek kan je nog fake zooi en ondergedoseerde shit tegenkomen. Dat biedt echt totaal geen garantie.

Ik kom zelf net terug uit turkije, ik vroeg het aan lokale mensen die in de sportschool aanwezig waren. Bijna alles is fake wat ze er verkopen, en sust kunnen ze niet meer aankomen. En als ze het hebben zal het hoog waarschijnlijk fake zijn.

Ik kom zelf net terug uit turkije, ik vroeg het aan lokale mensen die in de sportschool aanwezig waren. Bijna alles is fake wat ze er verkopen, en sust kunnen ze niet meer aankomen. En als ze het hebben zal het hoog waarschijnlijk fake zijn.

Dat zij de apotheker waar ik kwam in Turkije idd ook. Geen sust van organon en geen anapolon meer te krijgen. Vandaar dat hij alleen nog aan Gonadon 250 en een beetje primo kon komen.

Dat zij de apotheker waar ik kwam in Turkije idd ook. Geen sust van organon en geen anapolon meer te krijgen. Vandaar dat hij alleen nog aan Gonadon 250 en een beetje primo kon komen.

Ja indd. primo hadden ze wel genoeg liggen. Koop liever in nl, ben ik er meer zeker van dat het real is.

Nog een vraag, iemand ervaring met meepakken van anabolen via vliegtuig vanuit turkije?

Kan de fotos niet uploaden met mijn gsm

Nog een vraag, iemand ervaring met meepakken van anabolen via vliegtuig vanuit turkije?

Kan de fotos niet uploaden met mijn gsm

je kan gecontroleerd worden in Nederland, verder is er niks aan de hand. M'n koffers werden allemaal gescand in Turkije maar er werd niks over de ampullen gezegd.

ik heb deze van een maat meegekregen

ziet er heel goed uit
ik heb de bel omhoog gekregen met een beetje schuin houden
ik zie ook een breeklijn onder de blauwe stip

komt wel van Turkije precies

echt of nep??

ik hoop dat de foto's lukken is eerste keer dat ik upload

IMG_6135.jpg

IMG_6136.jpg

IMG_6137.jpg

IMG_6138.jpg

IMG_6139.jpg

IMG_6140.jpg

IMG_6141.jpg

IMG_6142.jpg

ben er benieuwd naar. ik heb ze laten liggen toen ik er was.

moest 8.72 Turkse lira betalen en was het niet echt nodig.

ik heb ze ook meegenomen 10 x 1ml. 8.72 lira per 1ml was het ook bij mij.
En ook Nolva meegenomen was super goedkoop. 30 pilletjes voor 8.50 lira dat is ongeveer € 3,30.
Heb gelijk 6 x 30 meegenomen. Helemaal geen problemen gehad op Schiphol werd ook niet gecontroleerd. Gewoon meegenomen in de koffer.

Ik ben al terug heb niks meegenomem. Midden turkije waren ze te koop voor 6lira dus 2,4€ voor 1ml.
Ben extra gescreend geweest bij de uitgang van vlieghaven in koln. Dus beter zo.

ah, vandaar.

Terug
Naar boven