MuscleMeat

PRIME Fitness USA

Bezoekers in dit topic

Mc Lovinn

Novice
Lid geworden
9 jul 2021
Berichten
14
Waardering
17
Lengte
1m74
Vetpercentage
8%
Beste sportvrienden,

Ik ben al een tijdje bezig met het zoeken naar het perfecte materiaal om mijn homegym compleet te maken.
Mijn oog valt telkens opnieuw op de HLP Selectorized Rack van Prime.
De reden hiervoor is omdat dit rack multifunctioneel is en er enorm veel mogelijkheden zijn op een kleine ruimte. Op die manier bespaar ik heel wat plaats voor ander materiaal.

Als ik mijn Rack samen stel & nog wat andere benodigdheden aan mijn winkelmandje toevoeg, dan kom ik al snel aan €12 500.
Met die prijs kan ik min of meer leven, maar dan komt er nog verzending + invoerrechten + BTW bij, samen goed voor €20 000.
Dit is letterlijk €7 500 om enkel en alleen de goederen tot bij mij te laten leveren, en dit gaat mijn petje te boven.

Zijn hier collega's die ervaring hebben met het laten leveren van gym equipment uit de Verenigde Staten? Indien wel, is hier een goedkopere oplossing voor?

Vinden jullie dit zijn geld waard, of zouden jullie uitkijken naar alternatieven?

Alvast bedankt!
 
Heb je al gekeken bij ROGUE Europe?
ben zelf uitgekomen bij bodycraft, mede door de cage en pulleys en ROGUE voor alle halters en schijven.
 
Heb je al gekeken bij ROGUE Europe?
ben zelf uitgekomen bij bodycraft, mede door de cage en pulleys en ROGUE voor alle halters en schijven.
Ja, Rogue heeft the Monster Cave, die wat gelijkaardig is, enkel verkopen ze er geen accessoires bij om een een lat pulley of low row van te maken. Ook is the monster cave enkel leverbaar in de VS.
 
Kijk anders eens in ons assortiment :)


 
Kijk anders eens in ons assortiment :)


Bedankt, dit heb ik al gedaan.
Wat is nog mis bij ATX zijn accessoires om er bijvoorbeeld een lat pulldown van te maken.

Voorbeeld van attachments:

Ik zag dat jullie ook al de handles van Prime hebben gemaakt. Misschien een ideetje om ook aan de attachments te werken?
 
Bedankt, dit heb ik al gedaan.
Wat is nog mis bij ATX zijn accessoires om er bijvoorbeeld een lat pulldown van te maken.

Voorbeeld van attachments:

Ik zag dat jullie ook al de handles van Prime hebben gemaakt. Misschien een ideetje om ook aan de attachments te werken?
Er is een lat pulley attachment voor de SCR-760. Een andere optie is de SCR-680 welke reeds een pulley heeft ingebouwd.

Veel van de andere attachments die je stuurt hebben wij ook in ons assortiment.
 
Back
Naar boven